Történt pedig, hogy ma, munkából hazafelé menet bementem a budaörsi Tescóba ásványvízért és kutyakajáért. Persze nem lennék nő, ha nem csekkolnám az árukészlet többi részét is. Így kinéztem, felpróbáltam és megvásároltam egy leértékelt nadrágot (sajnos a Prada butik épp zárva volt...). A nadrág eredeti ára 5000 Ft volt, leértékelve pedig 3500.
Pénztárnál szalagra pakoltam a cuccost, a néni kezdi pötyögtetni, mikor ő szól (!), hogy a nadrágot nem leértékelt áron olvasta be a gép, ezért a blokk-kal legyek szíves a vevőszolgálatra fáradni, ahol visszakapom a különbözetet. És természetesen elnézést kért a kellemetlenségért. Ha nem szól, én észre sem veszem...
Fizetek, eltolatok a vevőszolgálathoz, ahol egy csupa mosoly, szőke lány rögtön odapenderül, és kérdi mi a probléma. Mondom, erre fél percen belül a kezemben volt az 1500 Ft, + 200 Ft utalvány, és egy elnézést kérő szabványlevél, valamelyik fejes aláírásával. Sűrű bocsánatkérések közepette engedett utamra, valamint elmenőben hallottam, amint telefonon rögtön intézkedni kezd a vonalkód átállításáról.
Lassan megtanulják a kereskedők, hogy a vásárlók pénzéből élnek?