Megmondtam évekkel ezelőtt hogy az Autóklubot le kell váltani vagy megmondtam?
Az igaz h lehet aránytalanul drága, de ott bssza meg a nyúl, ha nekem nem kell 10 napos mert csak egy napot akarom-van okom használni!
[ ÚJ BEJEGYZÉS ]
Megmondtam évekkel ezelőtt hogy az Autóklubot le kell váltani vagy megmondtam?
Az igaz h lehet aránytalanul drága, de ott bssza meg a nyúl, ha nekem nem kell 10 napos mert csak egy napot akarom-van okom használni!
Régebben ha jól emlékszem volt 3 napos matrica, amit megszüntettek, most pedig az 1 napos matrica kérdése van soron. Mi ezzel a probléma? Mármint miért nem lehet bevezetni az 1 napos, vagy a 3 napos matricát visszavezetni?
régen minden jobb volt, régen még a "régen minden jobb volt" is jobb volt.
Ha lenne 1 napos (valós 24 órás) 1300Ft-ért és 3 (valós 72 órás) napos 2100Ft-ért az kinek fájna?
Sokan csak évente 2-3× menne BP-re 1 napra (rendezvényre), azoknak igazi alternatíva lenne.
Ha bevezetik, akkor csak az M6-os forgalma megtöbbszöröződik.
És nem, az M6-os nem Pécs-re megy, arra csak egy fizetős 2 számjegyű (M60) leágazás van
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
"egy 500 forintos ár még a kezelési költségre sem lenne elég"
A "kezelési költség" áll a tök automata rendszerből, aminek teljesen mindegy, hogy hány matricakérelmet dolgoz fel, mert abból úgyse tudunk annyit generálni, hogy megizzasszuk, meg két darab SMS elküldéséből, aminek darabja vélhetően 250 Ft alatt van.
Vagy esetleg ingyenessé is lehetne tenni az autópályákat, mert amúgy elég nehéz racionális érveket találni amellett, hogy pont azokért kell fizetni.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
Ha az lenne a cél, hogy mindenki használat arányosan fizessen, akkor egy óvodás is ki tudná találni a megfelelő rendszert. De itt nyilvánvalóan nem ez a fontos, hanem az autópályát üzemeltető cég profitja, ezért megy évek óta a huzavona és a mellébeszélés.
Az Autóklub meg egy lehúzós sóhivatal, valóban nincs értelme a létezésének.
"Ha szeretne a matricarendszer bővítését a sztrádákat ritkán használók számára olcsóbb megoldással, például egy olyan 10 napos matricával, amelynél a használat napját előre meg lehet adni, akkor küldjön egy "+" jelet - a vélemények gyűjtésére általunk létrehozott - olcsobbsztradmatricatkerek@gmail.com e-mail címre."
"meg két darab SMS elküldéséből, aminek darabja vélhetően 250 Ft alatt van.": meg annak a 300 fős callcenternek a költségeiből, amit azért kell fenntartani, mert az átlag júzer béna, mint a föld.
"Vagy esetleg ingyenessé is lehetne tenni az autópályákat, mert amúgy elég nehéz racionális érveket találni amellett, hogy pont azokért kell fizetni.": amíg az üzemanyagok árában benne van az útalapba fizetendő díj is, addig nem tudod ingyenessé tenni az autópályákat. de ebben a mondatban benne van a valódi megoldás is.
a poszthoz: Kovács Kázmér vagy hülye, vagy többet tud, mint mi. én ez utóbbira tippelnék, mert összességében úgy látom, hogy az értelmesebbje közé tartozik.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
"meg annak a 300 fős callcenternek a költségeiből, amit azért kell fenntartani, mert az átlag júzer béna, mint a föld."
És szerinted mekkora az egy eladott matricára eső callcenter-költség? (Lehet talán egy tucat callcenteresük (ez tipikusan minimálbér-közeli állás) és erre jut évi 12 millió eladott matrica)
DRM is theft
Hogy tudna többet? Egy ember aki levágja a bajszát?! Na ne vicceljün már...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Egyetlen érv a díj mellett, hogy Pistabá a kispolákkal más úton megy. Ez egyfajta rejtett szolgáltatás, amiért megéri fizetni.
"Vagy esetleg ingyenessé is lehetne tenni az autópályákat, mert amúgy elég nehéz racionális érveket találni amellett, hogy pont azokért kell fizetni."
Van racionális érv a pályahasználati díjak megtartására.
A külföldi járművek úthasználata amortizálja az utakat. Ha nincs matrica, a rájuk eső költséget is a magyar adófizetőknek kell megfizetnie.
A németek legalább kettő éve akarnak olyan konstrukciót bevezetni, amiben a német járműveknek, az autópálya használat díját, a jármű éves adójának csökkentésével kompenzálnák. Az osztrák sógorok vezetésével több ország hatékonyan ügyködik az EU fórumain a megoldás ellene.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
Kipróbáltuk a beépített webkamerával is felszerelt, számos extrával rendelkező monitort.
Helsinkiben a kutatás és a tesztelés van fókuszban, a cél az egészséges élet.
Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
Az itt összeszedett trükkökkel kicsit nagyobb magabiztossággal indulhatunk el felfedezni az árnyékok földje megannyi rejtélyét.