Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Snowy_owl


Snowy_owl
őstag

Régebben ha jól emlékszem volt 3 napos matrica, amit megszüntettek, most pedig az 1 napos matrica kérdése van soron. Mi ezzel a probléma? Mármint miért nem lehet bevezetni az 1 napos, vagy a 3 napos matricát visszavezetni?

régen minden jobb volt, régen még a "régen minden jobb volt" is jobb volt.

(#2) Dluinet


Dluinet
nagyúr

Ha lenne 1 napos (valós 24 órás) 1300Ft-ért és 3 (valós 72 órás) napos 2100Ft-ért az kinek fájna?
Sokan csak évente 2-3× menne BP-re 1 napra (rendezvényre), azoknak igazi alternatíva lenne.
Ha bevezetik, akkor csak az M6-os forgalma megtöbbszöröződik.
És nem, az M6-os nem Pécs-re megy, arra csak egy fizetős 2 számjegyű (M60) leágazás van

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#3) dabadab


dabadab
titán

"egy 500 forintos ár még a kezelési költségre sem lenne elég"

A "kezelési költség" áll a tök automata rendszerből, aminek teljesen mindegy, hogy hány matricakérelmet dolgoz fel, mert abból úgyse tudunk annyit generálni, hogy megizzasszuk, meg két darab SMS elküldéséből, aminek darabja vélhetően 250 Ft alatt van.

Vagy esetleg ingyenessé is lehetne tenni az autópályákat, mert amúgy elég nehéz racionális érveket találni amellett, hogy pont azokért kell fizetni.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#4) adapter07


adapter07
csendes tag

Ha az lenne a cél, hogy mindenki használat arányosan fizessen, akkor egy óvodás is ki tudná találni a megfelelő rendszert. De itt nyilvánvalóan nem ez a fontos, hanem az autópályát üzemeltető cég profitja, ezért megy évek óta a huzavona és a mellébeszélés.
Az Autóklub meg egy lehúzós sóhivatal, valóban nincs értelme a létezésének.

(#5) sutykuru


sutykuru
tag

"Ha szeretne a matricarendszer bővítését a sztrádákat ritkán használók számára olcsóbb megoldással, például egy olyan 10 napos matricával, amelynél a használat napját előre meg lehet adni, akkor küldjön egy "+" jelet - a vélemények gyűjtésére általunk létrehozott - olcsobbsztradmatricatkerek@gmail.com e-mail címre."

(#6) bambano válasza dabadab (#3) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"meg két darab SMS elküldéséből, aminek darabja vélhetően 250 Ft alatt van.": meg annak a 300 fős callcenternek a költségeiből, amit azért kell fenntartani, mert az átlag júzer béna, mint a föld.

"Vagy esetleg ingyenessé is lehetne tenni az autópályákat, mert amúgy elég nehéz racionális érveket találni amellett, hogy pont azokért kell fizetni.": amíg az üzemanyagok árában benne van az útalapba fizetendő díj is, addig nem tudod ingyenessé tenni az autópályákat. de ebben a mondatban benne van a valódi megoldás is.

a poszthoz: Kovács Kázmér vagy hülye, vagy többet tud, mint mi. én ez utóbbira tippelnék, mert összességében úgy látom, hogy az értelmesebbje közé tartozik.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#7) dabadab válasza bambano (#6) üzenetére


dabadab
titán

"meg annak a 300 fős callcenternek a költségeiből, amit azért kell fenntartani, mert az átlag júzer béna, mint a föld."

És szerinted mekkora az egy eladott matricára eső callcenter-költség? (Lehet talán egy tucat callcenteresük (ez tipikusan minimálbér-közeli állás) és erre jut évi 12 millió eladott matrica)

DRM is theft

(#8) bitpork válasza bambano (#6) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Hogy tudna többet? Egy ember aki levágja a bajszát?! Na ne vicceljün már...

;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#9) Kisgépkezelő válasza dabadab (#3) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Egyetlen érv a díj mellett, hogy Pistabá a kispolákkal más úton megy. Ez egyfajta rejtett szolgáltatás, amiért megéri fizetni.

(#10) Hieronymus válasza dabadab (#3) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"Vagy esetleg ingyenessé is lehetne tenni az autópályákat, mert amúgy elég nehéz racionális érveket találni amellett, hogy pont azokért kell fizetni."

Van racionális érv a pályahasználati díjak megtartására.
A külföldi járművek úthasználata amortizálja az utakat. Ha nincs matrica, a rájuk eső költséget is a magyar adófizetőknek kell megfizetnie.

A németek legalább kettő éve akarnak olyan konstrukciót bevezetni, amiben a német járműveknek, az autópálya használat díját, a jármű éves adójának csökkentésével kompenzálnák. Az osztrák sógorok vezetésével több ország hatékonyan ügyködik az EU fórumain a megoldás ellene.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#11) bambano válasza Hieronymus (#10) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

a románoknák meg simán ki kell fizetni, ők nem kisasszonykodtak a díj befizetésével.
határnál kis kalyibában megveszed, kapsz számlát, azzal közlekedhetsz.

tehát a külföldi kamionosok költség-hozzájárulásának beszedéséhez a jelenlegi autópálya matrica nem szükséges.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#12) buherton válasza bambano (#6) üzenetére


buherton
őstag

Ez nagyon szép és jó lenne, ha értelemesen lenne minden megyében autópálya. Ameddig ez nem valósul meg, addig hiába jó ötlet sok embert diszkriminálnál.

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#13) buherton válasza dabadab (#7) üzenetére


buherton
őstag

Azt nem szamoltad bele, hogy ők bérelt munkaerők, akiket szintén mástól bérelnek, hogy aztán megint más bérelhesse őket. Jah és közben meg gázt is szerelnek. :DDD

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.