2019. március 25., hétfő

Gyorskeresés

well fed batman - helyszíni közvetítés

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

mondták, hogy jó lenne láthatóvá tenni a gyakorlatot. itt két példa ezért:

ami épp volt, a lényeg a zöldség mennyisége

1 ebéd (by terry wahl) = 1 tányer sali (nincse) + 1 tányer káliumos (bokol meg ubi meg kalaláb meg fokhagy) + 1 tányér színes húsú (maradék főtt és egy nyers cékla)

meg mindenhez csécsi szalonna kalbásszal, 80% frankfurti (wiesbauer, 1900)

itt meg a másik, némileg szegényes felhozatal, amit sikerült összekaparni itthon egy gyengébb napon.

pusztulófélben lévő bokollból mentettem, ami még ehető. a fásabb héját le lehet szépen húzni.
répa kicsit lekefélve az eat dirt jegyében
füstölt prémiumhal
mozz
kalaláb
pari
sajt

bónusznak a mai ebéd:

Hozzászólások

(#1) DeFranco


DeFranco
(PH! nagyúr)

1: az első képen az üvegcse az mustáre.

2: van emögött valami konceptálás, hogy mittom cékla hogy legyen vas, blokkoli hogy legyen mittom mi van a blokkoliban, sajtból van a zsír, répa a rost vagy ilyesmi, hogy kell ABCD elem a kombinációba és akkor A-t nyerünk XY-ból B-t QW-ből usw.

-e?

(#2) Moz


Moz
(PH! nagyúr)

Kannibál ;]

Instagram : https://bit.ly/2PSpeTF - iPhone XR

(#3) batmanéhes válasza DeFranco (#1) üzenetére


batmanéhes
(kvázi-tag)

igen, kühne mittelscharf a becses neve.

ahogy nekem mesélték az internetbe':

-1 tányér saláta (fodros kel, római, rukkola, spenót...) ABCK vitaminokhoz,

-1 tányér foszforban gazdag (káposzta, brokkoli, karfiol, hagyma, fokhagyma, gomba, spárga...) a méregtelenítéshez, (vö amúgy itt is vannak brutál C-vitaminok)

-1 tányér színes testű zöldséget (bogyós gyümik, répa, cékla...) az antioxidánsokért.

-diófélék

-máj heti 1x

-tengeri hal (sprotni, szardin, herring, makrél, lazac, kaviár, feketekagyló, tonhal annyira nem javallt mert fent van a láncban és felgyűlik benne a rosszaság) heti 2x, a dha miatt

persze sok sikert ahhoz, hogy tényleg az és annyi van-e a fóliában hidropóniázott paradicsomgyárban, mint ami tápanyagértéket a neten találsz.

meg persze változatosan kell étkezni. reggel tészta, délben rizsa, este klumpi. következő napon meg reggel tészta, délben rizsa, este klumpi. páros napokon reggel tészta, délben rizsa, este klumpi, hétvégén reggel tészta, délben rizsa, este klumpi.

(#4) DeFranco válasza batmanéhes (#3) üzenetére


DeFranco
(PH! nagyúr)

vasárnap meg krumplistészta

(#5) TheLázs


TheLázs
(újonc)
LOGOUT blog

Ne légy morcos, de megnézném az arcod amikor a fokhagymagerezdet szopogatod/rágcsálod

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

(#6) Woodslave válasza batmanéhes (#3) üzenetére


Woodslave
(PH! kedvence)

meg persze változatosan kell étkezni. reggel tészta, délben rizsa, este klumpi. következő napon meg reggel tészta, délben rizsa, este klumpi. páros napokon reggel tészta, délben rizsa, este klumpi, hétvégén reggel tészta, délben rizsa, este klumpi.

;]

[ Szerkesztve ]

"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá

(#7) batmanéhes válasza TheLázs (#5) üzenetére


batmanéhes
(kvázi-tag)

elég sok ész kell hozzá, hogy elkezdd rágcsálni, ahelyett hogy pár darabra harapod és lenyeled.

szopogatni meg... a te dolgot miket fantáziálsz batmanról.

ugyanígy a brokollival: fontos megérteni a különbséget a táplálék ("dolgok, amiket a számba veszek, hogy ne kerüljek magyar kórházba sose"), meg a finomság között. van közös halmaz, de ha megnézed az állatokat, nem az alapján döntik el mit esznek, hogy ízlik-e nekik.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.