A mai napon az egyik kis Teszkóba voltunk, beugrottunk pár dologért. Lényeg a lényeg, a pénztárhoz menet megláttam kifüggesztve 3 darab Brise mozgásérzékelős (nem a One Touch!!) légfrissítő utántöltő patront. 304 Ft-os árcímke volt felettük!!! Ezek a patronok 1,1k HuF körül/felett vannak mindenhol! (és ráadásul ezek a +30%-os kapacitásúak voltak!)
Mondom a feleségemnek, ez kell nekünk mind, nem sietünk, meglátjuk mi lesz a dologból (ha vita lesz belőle akkor is), minden esetre a pénztárnál ezzel fogom kezdeni, aztán majd mondanak rá valamit. Mivel a kereskedelemben dolgozok tudom a szabályokat, lesz ami lesz de én ezeket elhozom ennyiért, hiszen ennyiért van kiírva.
Meg is kérdeztem a pénztáros lányt, hogy ugye ez biztosan 304 Ft? Lehúzta, hát ez 1k HuF. De mondom oda 304 Ft van kiírva. Ok, fizessük ki a többi árút, addig csönget az üzletvezetőnek. Üzletvezető odajön a pénztárhoz, pénztáros csaj elmondja mi a helyzet, üzletvezető odasétál az árcímkéért (amin minden stimmelt, termék neve, kapacitása stb.), beütötték az eredeti árat, majd visszaadták a különbözetet!
Ezt így probléma mentesen, szó nélkül!!! A termék szavatossága augusztusig jó, nem hinném hogy ekkora leárazás lett volna.
Tehát vettem az eredeti ár 25-27%-ért nagykapacitású utántöltőket