2019. március 27., szerda

Gyorskeresés

Mai pozitív Teszkós story

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

A mai napon az egyik kis Teszkóba voltunk, beugrottunk pár dologért. Lényeg a lényeg, a pénztárhoz menet megláttam kifüggesztve 3 darab Brise mozgásérzékelős (nem a One Touch!!) légfrissítő utántöltő patront. 304 Ft-os árcímke volt felettük!!! Ezek a patronok 1,1k HuF körül/felett vannak mindenhol! (és ráadásul ezek a +30%-os kapacitásúak voltak!)

Mondom a feleségemnek, ez kell nekünk mind, nem sietünk, meglátjuk mi lesz a dologból (ha vita lesz belőle akkor is), minden esetre a pénztárnál ezzel fogom kezdeni, aztán majd mondanak rá valamit. Mivel a kereskedelemben dolgozok tudom a szabályokat, lesz ami lesz de én ezeket elhozom ennyiért, hiszen ennyiért van kiírva. :DDD

Meg is kérdeztem a pénztáros lányt, hogy ugye ez biztosan 304 Ft? Lehúzta, hát ez 1k HuF. De mondom oda 304 Ft van kiírva. Ok, fizessük ki a többi árút, addig csönget az üzletvezetőnek. Üzletvezető odajön a pénztárhoz, pénztáros csaj elmondja mi a helyzet, üzletvezető odasétál az árcímkéért (amin minden stimmelt, termék neve, kapacitása stb.), beütötték az eredeti árat, majd visszaadták a különbözetet!

Ezt így probléma mentesen, szó nélkül!!! A termék szavatossága augusztusig jó, nem hinném hogy ekkora leárazás lett volna. :))

Tehát vettem az eredeti ár 25-27%-ért nagykapacitású utántöltőket :C

Hozzászólások

(#1) Pukkancs


Pukkancs
(fanatikus tag)

Ilyen velem is megesett sulink közeli másik fajta üzletben, de többször is, ráadásul emelik a Skittles árát :(

(#2) kbencee


kbencee
(fanatikus tag)

Szerintem mostanában a legtöbb teszkó mind minőségben, mind pedig ügyfélszolgálatban sokat javult.

(#3) szente


szente
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Nem is tehetett mást az üzletvezető ilyen esetben. Sajnos hasonló dologgal vissza is szoktak élni a vásárlók.

(#4) anjani182 válasza szente (#3) üzenetére


anjani182
(őstag)

Nem hinném, hogy az elsőt vitték, ugyanis hiányzott már pár db...

Forever and ever, let's make this last forever.

(#5) szente válasza anjani182 (#4) üzenetére


szente
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Gondolom aznap mehetett fel az ára, csak nem igazították előző nap. Csak kicserélték volna a polcímkét, ha már volt belőle árvisszatérítés. Ha meg basztak rá, akkor majd lesz egy kellemetlen elbeszélgetésük.

(#6) DeFranco


DeFranco
(PH! nagyúr)

@kbencee#2: igen, és közben árat is emeltek. Ma már a Tesco a sarki kisbolt árszínvonalán, vagy valamivel felette van. Elég jól követjük az árakat, és ha mindent ott vennénk, akkor drágábban jönnénk ki, mint a kisbolttal ugyanazt a minőséget alapul véve (nem veszünk tesco-sajátmárkás termékeket)

@anjani182#4: szerintem az előző vásárlók simán nem vették észre. Az emberek többsége nem is nézi meg, mit mennyiért ütnek be, el van foglalva a pakolással, meg mással, így simán elvitték a magasabb áron.

Amúgy ez nem rendesség, hanem törvényi kötelezettség. Nem tehetnek semmit, mert ha kekeckednek, akkor kapnak egy akkora fogyvéd bírságot a nyakukba, hogy a boltvezető fél évig ingyen dolgozik.

(#7) szente válasza DeFranco (#6) üzenetére


szente
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Nem dolgozik ingyen a boltvezető, "max" kirúgják.

Egyébként az alkalmazottnak nem érdeke, hogy magasabb áron adja el a terméket, attól nem lesz több a fizetése. Szabály, hogy vissza kell adni a különbözetet, ezért visszaadta. Azt hiszem nagyobb különbözetnél még bocsi ajándékutalványt is adnak a vevőszoli pultnál.

(#8) DeFranco válasza szente (#7) üzenetére


DeFranco
(PH! nagyúr)

Persze, csak a mértéket érzékeltettem :)

(#9) szente válasza DeFranco (#8) üzenetére


szente
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Csak nem volt egyértelmű, mert úgy tudom, hogy a kisboltokba pl. a leltárhiányt a dolgozónak kell kifizetni, úgy hogy simán eltudnám képzelni, hogy ilyen esetben is a dolgozón vernék le a balhét. Bár kisboltba meg úgy se megy a fogyasztóvédelem(sajnos).

(#10) Zolaash


Zolaash
(fanatikus tag)

"CAYG" ("Clear as you go") a folyamat neve, amivel a választékból kikerülő termékeket több lépésben jóárasítják. 70%-os cayg-ba futottál bele, ez mindennapi dolog. Soxor vannak jó cuccok fillérekért, csak figyelni kell. :K
Az üzletvezetőnek (meg egyik dolgozónak sem) nem érdeke a kuncsaftot átverni, nem a saját hasznuk lesz, ha mégis. Esetleg kirúgják őket cserébe. ;)

Nem öregszem. Szintet lépek!

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.