Mondjuk azért a Hyundai-t sem kell félteni, mert erősen ők is gyári csapat...csak, hogy közben azért ügyfél alapú versenyeztetés is megy, mert van egy csomó nemzeti bajnokságban i30 N és Veloster TCR. Egyébként jogos Adamo "kifakadása". Már ott kezdődik az egész, hogy a Lynk & Co. nevezését el sem kellett volna az FIA-nak és a WSC-nek fogadni, hiszen van 4 autójuk és kész. Pont ezért is vannak előnyben a BoP-ben minden más "gyártóval" szemben. Simán lehetett volna azt mondani hogy: Gyártsatok le min. 10 autót, indítsatok min. 2 nemzeti bajnokságban autókat és jöhettek. De, gondolom az FIA és a WSC kasszájába benyomott kínai pénz miatt, szépen ezt elnézték .
Súly kompenzációt is miért nem lehet úgy csinálni, mint régen, hogy versenyzőre osztották a plusz súlyt, nem pedig márkára? Ez jobban működne - szerintem -, mint a jelenlegi rendszer, mert mint látható ezt is ki lehet erősen játszani.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k