Tehát ha jólértem a stepHappenedben benne van a pálya.
Na ezek után te végignézed azt a sort, oszlopot ahova a lépés történt éppen, plusz az átlókat. De minden poíciót a game.Choice-al hasonlítasz össze... A másik játékossal nem foglalkozol -> esélyed sincs kideríteni, hogy vele mi van.
Game.choice helyett használd a game.StepHappened[x,y]-t, már ha jól sejtem hogy az x,y az utolsó lépés koordinátái.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood VS Prescott - Előszó, múltidézés
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Chipi333
csendes tag
Téma tudnivalók
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!