Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#339) HUN]Repa válasza Gyuri27 (#338) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Az iponba is megprobálják megoldani a fizikai sérüléseket erre van a Feltételes Garanciás dolog náluk! Kiküldik a gyártóhoz és ha ők bevizsgálva megállapítják hogy a sérülés nem befolyásolta a hiba keletkezését. Van rá élő példa hogy kicserélik ezeket a termékeket is ,csak sajnos ez az út a gyártó és a kisker/nagyker között elég huzós (30-40nap) igy a jogszabályban megállapított 30nap-ot sajnos átlépi ezért van a Feltételes szó itt igy segítve a vásárlót megtesz mindent a bolt szerintem...

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#361) HUN]Repa válasza Ariadne (#341) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Az Ipon esetében nem a kereskedő fog nyilatkozni hogy mit csinál a termékkel a szerviz , mert mivel nincs szervize csak a nagykerhez tudja vissza küldeni a terméket , ott meg valszeg nem 3napon belül fogják megmondani hogy mit csinálnak vele! Sztem feltételes gar nagyon is jó köztes megoldásnak , fizikai sérülés esetén meg kinek kötelessége hogy bizonyitsa hogy nem a vásárló tette tönkre a kártyát ???

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4031) HUN]Repa válasza TheJoeker (#4024) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Valami azonosítód pls pü-ba vagy a neved, elég sok vga van ügyintézés alatt, de ha a tied feltételes akkor sajnos még nem jött meg a gyártótól. Küldd a neved és utána nézek.. :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4142) HUN]Repa válasza miroon (#4141) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Kedves Vérfolt !

A termék feltételes ügyintézés alatt van, nem Garancián mivel fizikai sérült. Ahogy te is írtad --->"A készülék jobb oldalán található lezáró gomb beesett,beszorult az alumínium házba."

A feltételes ügyintézés a gyártótól függ, de általában 1-5hónapos átfutással szokott lenni, és eddig 90%-ban mindenkinek pozitívan ért végett. Olvass vissza egy két vga-s kommentet. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#6714) HUN]Repa válasza torma1981 (#6693) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

&DNReNTi: Jelenleg fekvőgipszben, otthon, valszeg meg egy jó ideig, így az üggyel kapcsolatban konkrétumokkal nem szolgálhatok. Amit látok:

Márc 22-24ig e-mailezes, melynek kollégáink segítségüket ajánlják fel, hogy a hibát a lehető leggyorsabban elháríthassuk, erre írod, hogy küldöd az alaplapot. Ezután csönd. Garanciafutárt csak 1 héttel később igényeltél (Megkérdezhetem miért? Arra nem gondolsz esetleg, hogy meg ha valóban sérülten érkezett volna az alaplap, de csak 9-10 nappal a bejelentés után kapom meg, ki hiszi el nekem? A nagykerek sajna nem hiszem. Remélem látod az összefüggést a történtek között, a félretájékoztatás elméletre inkább nem is reagálok).
Tegnap érkezett be, a feltételes ügyintézés sablonemail kiment. Nem igazan értem a felhördülést, max 1 napos az ügyintézés, nincs elutasítva, stb

Emellett a képen amit csatoltál 3 sérült érintkező látható, ami tőből elhajlott, és hozzáér egy másik érintkezőhöz - ezt említed, emellett, a középső és az alsó kondisor található érintkező felső része vissza van hajolva, ez olyankor keletkezik, amikor sérülés ellenére építik be a CPUt.
Nem kell nagy dologra gondolni, ilyen sérüléseket okozhat egy ujjal végigsimítva - rossz irányban - is az ember, majd a CPUt behelyezve kész a baj.
Ez a deformáció olyan mértékű, hogy szakavatott szem különösebb erőfeszítés nélkül észleli, nagyító egyáltalán nem kell hozza. Szerintem.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#7118) HUN]Repa válasza kungzi (#7114) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Pontosítsunk kicsit. A terméket átvettük, amikor behoztad - tudtommal, tehát nem küldtünk el, stb. (VS: "így nem akarják átvenni garanciába", "feltételesen vették át azóta elvileg"), pótlást kértünk, a garanciális ügyintézéshez.
A termék hiányos (és a lamellák állapota is hagyott némi kívánnivalót, ahogy látom a rendszerben), azaz nincs meg a termékhez mellékelt, szakszerű üzembe helyezéshez és/vagy rendeltetésszerű használathoz szükséges tartozék. Jogszabály idézésére nincs szükség szerintem (és nem is tudok ezzel kapcsolatos rendelkezésről, ami ugyanakkor nem jelenti azt, hogy nem kell hozni a termékhez kapott tartozékokat), egyszerűen ez volt a termék + a csomagolás (amit viszont nem követelünk garanciális ügyintézéshez), amit a vásárló megvásárolt tőlünk. Amennyiben nincs minden eredetileg eladott tartozék visszajuttatva, feltételes ügyintézésre vesszük át a hiányos terméket, kivéve azokat az eseteket, ahol ismert, hogy nem lesz szükség tartozékokra az esetleges cseréhez, jóváíráshoz sem.
Működési módunkból kifolyólag nincs szabad raktárkészletünk, továbbá a termék is változhat, új revíziók, stb, a hiányzó csavart pótolni mi nem tudjuk.
Lényeges különbséget esetedben az ügyintézés annyiban jelent, hogy a beszállító felénk történő garanciális rendezését meg kell várnod.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9922) HUN]Repa válasza trancer (#9921) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A többi kérdésre nem kapok választ?

Akkor mégsem vagy annyira jólinformált? Valszeg nem. A linket köszönöm, én levélben kaptam meg.

"hogy a beszállító fizikai sérülésre hivatkozva a garanciális igényt elutasította, továbbá feltételes ügyintézésben van a termék"
VS
"Tehát először megpróbáltátok lerázni az vevőt."

Nem látom az összefüggést. A beszállító utasította el a mi igényünket, azt mi nem fogadtuk el, a továbbiakban feltételes ügyintézésben kezelte a beszállító a garit ezt a helyzetet ügyféllel közöltük miután az ügyintézés állapotára rákérdezett. A fogyvéd fogalmazása lehet nem elég pontos annak, aki nem ismeri az ügyet. Mi ennél pontosabban fogalmaztunk feléjük is és az ügyfél felé is. Hogy ebből ki mit fogott fel arról nem én tehetek.

"Ezen állításról a vállalkozás bizonyítékot nem csatolt."

Mivel nem is volt ilyen kérdés fogyvéd felől.

"Az ügyfél elérhetősége nektek is megvolt (név, cím, telefonszám, e-mail)."

Ezt miből tudod ilyen biztosan? Ha most arra gondolsz, hogy a rendeléskor megadta, akkor kérdem, az változhatott-e a termék visszajuttatásáig?

"nem törekedtek a 15 napon belüli javításra vagy cserére,"

És ezt miből tudod ilyen biztosan? Vajon miért nem ezen pörög akkor a határozat?

Ne haragudj, de te elolvastál valamit, az ügy pedig egyáltalán nem arról szólt amit sikerült leszűrnöd. Attól hogy hiányos információkat közöl a link számodra, hiába gondolsz oda dolgokat, még nem lesznek tények. Ha a korábbi kérdéseimre tudni fogod a választ és újra elolvasod a fogyvéd linket és az arra adott válaszomat, akkor talán megfelelően képben leszel, különösen erre gondolok:
"Mi volt a fogyasztó igénye, amiről öt napon belül kellett volna tájékoztatnunk, ezt milyen formában, és mikor közölte velünk?"

"Ennek az előnyeit szerintem Te sokkal jobban ismered mint én." - Sajnos nem. Azért is kérdezem, egyáltalán nem látok semmilyen előnyt, az ügyintézés az ügyfél által kívánt módon lezárult, ezt a fogyvéd nem kifogásolta és nem vitatta. Viszont a fórumokon előszeretettel használják, szóval tényleg érdekel.

Ja, és a rendszerhiba.. Ha jól emlékszem, az emailcímet a termék rendszerbe történő felvitelekor (=jegyzőkönyv elkészülte) elgépeltük, lehet azért, mert nem adott meg emailcímet. Ezért nem ment ki rendszerüzenet neki. Később ezt észleltük, és javítottuk, de egy rendszerhiba után visszaállítottak egy korábbi állapotot amiben sajnos ismét az elgépelt emailcím szerepelt, amit mi nem vettünk észre, tehát ismét nem mentek ki a rendszerüzenetek. Nem gyakori, de előfordul.

Nem állítottam, hogy nem voltunk hibásak, de nem abban amire te ezt ki akarod hegyezni, már azon is dolgozunk, hogy ez ne fordulhasson többet elő. Különösen az hogy hiányos infókkal leadott termék miatt minket vegyenek elő úgy, hogy a hivatkozott jogszabályt értelmezni nem feladatuk...

God save us from the arrows of the Hungarians.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.