A többi kérdésre nem kapok választ?
Akkor mégsem vagy annyira jólinformált? Valszeg nem. A linket köszönöm, én levélben kaptam meg.
"hogy a beszállító fizikai sérülésre hivatkozva a garanciális igényt elutasította, továbbá feltételes ügyintézésben van a termék"
VS
"Tehát először megpróbáltátok lerázni az vevőt."
Nem látom az összefüggést. A beszállító utasította el a mi igényünket, azt mi nem fogadtuk el, a továbbiakban feltételes ügyintézésben kezelte a beszállító a garit ezt a helyzetet ügyféllel közöltük miután az ügyintézés állapotára rákérdezett. A fogyvéd fogalmazása lehet nem elég pontos annak, aki nem ismeri az ügyet. Mi ennél pontosabban fogalmaztunk feléjük is és az ügyfél felé is. Hogy ebből ki mit fogott fel arról nem én tehetek.
"Ezen állításról a vállalkozás bizonyítékot nem csatolt."
Mivel nem is volt ilyen kérdés fogyvéd felől.
"Az ügyfél elérhetősége nektek is megvolt (név, cím, telefonszám, e-mail)."
Ezt miből tudod ilyen biztosan? Ha most arra gondolsz, hogy a rendeléskor megadta, akkor kérdem, az változhatott-e a termék visszajuttatásáig?
"nem törekedtek a 15 napon belüli javításra vagy cserére,"
És ezt miből tudod ilyen biztosan? Vajon miért nem ezen pörög akkor a határozat?
Ne haragudj, de te elolvastál valamit, az ügy pedig egyáltalán nem arról szólt amit sikerült leszűrnöd. Attól hogy hiányos információkat közöl a link számodra, hiába gondolsz oda dolgokat, még nem lesznek tények. Ha a korábbi kérdéseimre tudni fogod a választ és újra elolvasod a fogyvéd linket és az arra adott válaszomat, akkor talán megfelelően képben leszel, különösen erre gondolok:
"Mi volt a fogyasztó igénye, amiről öt napon belül kellett volna tájékoztatnunk, ezt milyen formában, és mikor közölte velünk?"
"Ennek az előnyeit szerintem Te sokkal jobban ismered mint én." - Sajnos nem. Azért is kérdezem, egyáltalán nem látok semmilyen előnyt, az ügyintézés az ügyfél által kívánt módon lezárult, ezt a fogyvéd nem kifogásolta és nem vitatta. Viszont a fórumokon előszeretettel használják, szóval tényleg érdekel.
Ja, és a rendszerhiba.. Ha jól emlékszem, az emailcímet a termék rendszerbe történő felvitelekor (=jegyzőkönyv elkészülte) elgépeltük, lehet azért, mert nem adott meg emailcímet. Ezért nem ment ki rendszerüzenet neki. Később ezt észleltük, és javítottuk, de egy rendszerhiba után visszaállítottak egy korábbi állapotot amiben sajnos ismét az elgépelt emailcím szerepelt, amit mi nem vettünk észre, tehát ismét nem mentek ki a rendszerüzenetek. Nem gyakori, de előfordul.
Nem állítottam, hogy nem voltunk hibásak, de nem abban amire te ezt ki akarod hegyezni, már azon is dolgozunk, hogy ez ne fordulhasson többet elő. Különösen az hogy hiányos infókkal leadott termék miatt minket vegyenek elő úgy, hogy a hivatkozott jogszabályt értelmezni nem feladatuk...
God save us from the arrows of the Hungarians.