Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#43) Williamgrant válasza LouiS22 (#37) üzenetére


Williamgrant
veterán

Ember, elhiszed hogy nem írtam azt hogy nem hiszem el? :DDD
Azt írtam "Telenoros" nem "Telekomos". De még az sem biztos, hiszen nincs náluk polcon. De pls csinálj már egy screenshotot róla, egy kis extra aktivitás sosem árt. :C

(#41) mrdavid

Ezt írtam én is, annyi panasz van a Sony magyar szervizére mint égen a csillag.

(#42) geccoblaze

Plusz az egyik haverom garoztatott náluk egy motorolát (melegedett, fagyott), 9 nap múlva a kezében volt egy új. 3 nap odaút DHL, 2 nap visszaút DHL, 3 nap volt a bevizsgálási idő, 1 napot ügyintézett (állt) az expansysnál. Ez nekem elfogadható egy külföldi garanciális ügyintézésnél.

(#40) kuk@c
Jöhet, írjad! :)

(#39) CyberSoma
Media Markt, T-mobile szaküzletek

(#38) boogie84
Az expansys NEM SZÜRKE IMPORTOS értékesítő (jelen esetben legalábbis). Tipikus multinál dolgozó reakció a külföldi vásárlással kapcsolatban. Szürke import az, amikor egy magyarországi cég árul bizonyos termékeket, amelyek általában hazai disztribúciós láncon keresztül kerülnek értékesítésre, de ő egy külföldi disztribútortól vásárolja majd értékesíti tovább. Kvázi szubdisztribútorként jelenik meg a piacon, kihagyva egy értékesítési szintet. Ez persze káros a hazai hálózatnak, hiszen profittól esnek el. Ha egy EU tagországban bejegyzett cég értékesít egy terméket a egy másik EU tagországban élő/bejegyzett végfelhasználónak, az nem szürke import. Ha én azért vásárolnám a telefonokat hogy itthon eladjam, akkor én szürke importot végeznék. Mivel az expansys nem magyarországi számlát ad, így nem is vehet részt a magyar import láncban. Az én szakmámban többnyire azok a disztrik picsognak a szürke import miatt, akik semmilyen hozzáadott értéket nem képviselnek az értékesítési láncolatban, csak lefölözik a haszon egy részét. Igen, ez a jó az EU-ban, és nyugodtan megdögölhet a helyi gyártói képviselet is tőlem, ha nem tudják biztosítani azokat a versenyképes árakat a végfelhasználó felé, amelyeket a másik EU tagországban lévők tudnak. Ja és ne keverjük össze a szürke importot az áfa utaztató cégekkel. Amúgy ha itthon is annyi lett volna a készülék nettó ára (vagy csak elfogadhatóan magasabb), mint más EU országokban akkor itthon veszem meg. Hiszen mindegy hogy az áfát elszámolom/visszaigényelem vagy nem fizetem meg (EU tagországok közötti értékesítés szabályai miatt).
De persze továbbra is azt javaslom mindenkinek hogy vásárolja meg a hivatalos Sony dealernél a készülékét... Hiszen mindenki arra költi a pénzét amire szeretné, és olyan dolgokat vesz figyelembe (akár valósak, akár az ő fejében fixa ideálként megfogalmazottak) amilyeneket csak akar.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.