Ember, elhiszed hogy nem írtam azt hogy nem hiszem el?
Azt írtam "Telenoros" nem "Telekomos". De még az sem biztos, hiszen nincs náluk polcon. De pls csinálj már egy screenshotot róla, egy kis extra aktivitás sosem árt.
(#41) mrdavid
Ezt írtam én is, annyi panasz van a Sony magyar szervizére mint égen a csillag.
(#42) geccoblaze
Plusz az egyik haverom garoztatott náluk egy motorolát (melegedett, fagyott), 9 nap múlva a kezében volt egy új. 3 nap odaút DHL, 2 nap visszaút DHL, 3 nap volt a bevizsgálási idő, 1 napot ügyintézett (állt) az expansysnál. Ez nekem elfogadható egy külföldi garanciális ügyintézésnél.
(#40) kuk@c
Jöhet, írjad!
(#39) CyberSoma
Media Markt, T-mobile szaküzletek
(#38) boogie84
Az expansys NEM SZÜRKE IMPORTOS értékesítő (jelen esetben legalábbis). Tipikus multinál dolgozó reakció a külföldi vásárlással kapcsolatban. Szürke import az, amikor egy magyarországi cég árul bizonyos termékeket, amelyek általában hazai disztribúciós láncon keresztül kerülnek értékesítésre, de ő egy külföldi disztribútortól vásárolja majd értékesíti tovább. Kvázi szubdisztribútorként jelenik meg a piacon, kihagyva egy értékesítési szintet. Ez persze káros a hazai hálózatnak, hiszen profittól esnek el. Ha egy EU tagországban bejegyzett cég értékesít egy terméket a egy másik EU tagországban élő/bejegyzett végfelhasználónak, az nem szürke import. Ha én azért vásárolnám a telefonokat hogy itthon eladjam, akkor én szürke importot végeznék. Mivel az expansys nem magyarországi számlát ad, így nem is vehet részt a magyar import láncban. Az én szakmámban többnyire azok a disztrik picsognak a szürke import miatt, akik semmilyen hozzáadott értéket nem képviselnek az értékesítési láncolatban, csak lefölözik a haszon egy részét. Igen, ez a jó az EU-ban, és nyugodtan megdögölhet a helyi gyártói képviselet is tőlem, ha nem tudják biztosítani azokat a versenyképes árakat a végfelhasználó felé, amelyeket a másik EU tagországban lévők tudnak. Ja és ne keverjük össze a szürke importot az áfa utaztató cégekkel. Amúgy ha itthon is annyi lett volna a készülék nettó ára (vagy csak elfogadhatóan magasabb), mint más EU országokban akkor itthon veszem meg. Hiszen mindegy hogy az áfát elszámolom/visszaigényelem vagy nem fizetem meg (EU tagországok közötti értékesítés szabályai miatt).
De persze továbbra is azt javaslom mindenkinek hogy vásárolja meg a hivatalos Sony dealernél a készülékét... Hiszen mindenki arra költi a pénzét amire szeretné, és olyan dolgokat vesz figyelembe (akár valósak, akár az ő fejében fixa ideálként megfogalmazottak) amilyeneket csak akar.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D