Legalább nézz utána, mi a fantazmagória.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Legalább nézz utána, mi a fantazmagória.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
A Vulkan lesz Linuxra is (fejlesztőknek már van).
Mint írtam az OpenGL és az OpenGL ES fejlesztése továbbra is különálló lesz a Vulkantól, és zavartalanul folytatódni fog a jövőben. Az OpenGL ezért megmarad, és nem lesz kompatibilis a Vulkannal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Physx sok éve van, elég sokat hozzátesz a játékélményhez, kár hogy kevés játék támogatja igazán.
Persze a Mantlet le tudod húzni a sárga földig hogy senki sem támogatja alig egy évesen de a 10 éves Physx az kitűnő csak a francnak sem kell.
[ Szerkesztve ]
Én pontosan tudom mi a jelentése, remélem nem rossz szószedetre bukkantál guglival
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Talán mert már a létezésed itteni kivetülése is sértő a normális fórumozókra nézve. Borzalom, hogy milyen agymenéseket rendezel az amd-s hírekben. Ennyire elvakult fanboy, hogy lehet valaki...
"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
Ha pontosan tudod, mi a jelentése, akkor nem tudom, mit értetlenkedsz azon, amit a bocsánatkérésről írtam.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
A: de van más, sokkal fejlettebbek, gyak a physx körülbelül 10 évvel van lemaradva, ha az ember fizikát akar látni egy játékba, messziről elkerüli a physx feliratosakat. Az igaz hogy más cég nincs aki fizet azért hogy használják a fizikai motorjukat a játékukban, mert más motorokat önmaguktól is használnak
B: és te el is hiszed hogy gpu-n fut te vagy az nv célközönsége.
C: semmit nem tesz hozzá a játékélményhez, csak látványfizikát ad hozzá, ami semmiben sem befolyásolja a játékot, és az 1 magos cpu emuláció(SSE és MMX és hasonló utasításkészletek használata nélkül ugye ) is az nv direkt korlátozása, amit ugye elereszt nvidia kártyát érzékelve, és ezért hiszik a laikusok hogy akkor bizony gpu-n fut
Ahol látványfizikán túl másra is használják ott az eredmény a siralmas és a nevetséges között lavírozik.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
Nem vagyok laikus, keress fel egy hozzáértőt, elmagyarázza neked miért kell a gpu-n futnia.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
azt tudom hogy miért kellene gpu-n futnia, és azt is hogy ennek ellenére miért fut cpu-n (mert hulladék).
Éppen erről írtam. Az nvidia évek óta azt kamuzza hogy gpu-n fut, és hogy lebukott a mafia2-nél is, hogy full cpu-n fut...
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
Szerintem is logikus, hogy átmeneti megoldásnak szánnak egy olyan api-t, ami már történelem.
A piac 25%-át bíró gyártó egy kifutott és egy kifutó gpu-családja támogatja, az éppen aktuális meg úgy ahogy ...meg vagy 3 játék.
Troll off.
Az R9 285 tesztje óta számomra már nem szempont, h a vga támogassa a mantle-t, mivel úgy tűnik, az amd számára se az.
[ Szerkesztve ]
Nem hallottam a maffia2-ről, de attól hogy van 1 kivétel, még full kamu az egész?
Viszont nem irtál alternatív api-ról ami van legalább olyan jó, tömkelegével használják a játékok és opencl-es.
Ez a vulcan is pont ezt akarja megalapozni(ha igaz a hír), hogy egyszerűbben lehessen hasonló fizikai apikat fejleszteni.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
A PhysX nem API, hanem middleware. Számos más middleware van mellette, mint a Havok, az ODE, a Bullett, illetve a saját fejlesztésű megoldások. Például manapság nagyon jellemző, hogy a fizikai részecske effekteket saját algoritmussal oldják meg a programok. A Frostbite 3-ban például ilyen van, vagy az Alien Isolation motorjában, és még lehetne folytatni a sort.
Más fizikai middleware-től azért nem látsz olyat, mint a PhysX-től, mert amit a PhysX ad az nem fizika, hanem grafika. Erre viszont nincs nagy igény a programozók oldaláról. Nem véletlen, hogy a Havok a vezető technika a middleware-ek között, annak ellenére, hogy fizetni kell érte. A legtöbb fejlesztő inkább kiadja a pénzt a minőségért.
A Vulkan semmi ilyesmit nem akar elérni. Egy grafikus API lesz és kész.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Nem akarok ünnep rontó lenni de minél több API lesz annál jobban jobban fognak a fejlesztők sz@rni rá.
Itt max a Dx12-nek van létjogosultsága addig a szintig amit még az Nvidia támogat.(kivéve persze 1-2 játékot)
Lehet itt ábrándozni de ha a hardver rengeteg verziója mellé még a szoftver oldalon is jön ugyan ennyi meg fognak bolondulni a fejlesztők.
Már így is egy nagy katyvasz az egész!
.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
API, fizikát is számol, igény lenne rá. De mivel csak 1 gyártóhoz van kötve (khmmm mantli)...
https://developer.nvidia.com/sites/default/files/akamai/physx/Manual/API.html
Akkor mire kell a vulcanba az spir? (ha nem komolyabb gpgpu integrációt akarnak belerakni)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
A top fejlesztők körében nincs rá igazi igény. Inkább a middleware-ektől való távolodás látszik. Azt kérik a nagyobb szoftvercégek, hogy legyen pár átgondolt API (lehetőleg csak egy-kettő), ami eléggé alacsony szintű ahhoz, hogy jól optimalizálhassanak a hardverekre és a többit majd megoldják házon belül. Sokkal hatékonyabb rendszereket lehet fejleszteni, ha a kódot teljesen ismered, és nem építesz egy rakás middleware-re.
Egyrészt igen a grafikai számítások jelentős része compute lesz az aszinkron feldolgozás lehetősége miatt, másrészt több gyártó mellett szükséges egy egységes reprezentációs szint, különben úgy jár az API, mint az OpenGL.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Na és kinek is a hibája, hogy a pisix gyártóhoz van kötve? Legalább magad ellen ne beszélnél...
A pisix egy hulladék eyecandy, semmi több. Még az eredeti Ageia féle sem tudott semmi jót felmutatni.
Ha fizikát akarsz, Havok.
Nem!
Még az Nvidia által szponzorált WOT is a Havokot fogja használni.
[ Szerkesztve ]
"Meggyőző teória is van a furcsa névre"
Úgy fog fűteni.
Közben elkészült egy majdnem 500 oldalas könyv is az új API programozásáról. Ellenőrzik és ingyen letölthető lesz. A Khronos nem viccel. Négy hónap alatt egy full API plusz ~500 oldalas programozói segédlet a semmiből. A Microsoft remeg.
(#68) Dr. Akula: L L
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
A Microsoft remeg.
Jó de hát ez még mindig nem válthatja ki a DX12 vagy tévedek?
[ Szerkesztve ]
A legjobb, amit tehettek. Kicsit egyébként kézenfekvő megoldás volt, mégsem számított rá senki. Ez most óriási gyomros nagyjából mindenkinek.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Úgy megijed hogy ijedtében még kiadja a DX11.3-at is.
Csak hogy még tovább bonyolítsa...
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Valami kell az nvidianak is.
Én nem nevetek azon, hogy az nVidia még mindig szándékosan hátráltatja a fejlődést... Pedig most már le is lassult a gpu-k fejlesztése, igazán összeszedhetnék már maguk...
Nem!
Az Nvidia ügyesen csinálja.
Csak annyi pénz tol a fejlesztésbe amennyi vissza is jön tisztes haszonnal.
Az AMD fejleszt ezerrel! Vállalja az úttörő szerepet de épp hogy lábon van még.
Az Nvidia nem jótékonysági szervezet.Lehet utálni de nekik ez az üzlet politikájuk!A kis kapzsik a pénzért dolgoznak.A szemetek!!!!
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Nem mondtam, hogy rohanjanak előre... Csak ne legyenek már több éves lemaradásban.
Nem!
Remélem ez majd ad a linuxnak egy jó löketet játékok terén.
kibaszott unalmas vagy barátom....
“Industry standard APIs like Vulkan are a critical part of enabling developers to bring the best possible experience to customers on multiple platforms. Valve and the other Khronos members are working hard to ensure that this high-performance graphics interface is made available as widely as possible and we view it as a critical component of SteamOS and future Valve games.”
Gabe Newell - Valve
Gondoltam hogy a Valve keze is benne lesz valamilyen szinten.....enélkül a SteamOS is majdhogynem kuka.
Vulcan? Eh, majd biztos szüzeket kell áldozni neki, hogy működjön
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
Ez egy ilyen világ, mit gondolsz nvidia majd ingyen a két szép szemedért fejleszti a cuccot?
@Jacek: Mesélj még iolyen konstruktív dolgokat
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Osszegezve szoval hurra hogy az nvidia uralja a gpu piacot es hurra hogy az elonye mellet meg vissza is tartja a fejlodest. Ebbe hogy tudtal bele fanboyodni?
Igazabol nem erdekel a valaszod csak jol esett leirni...
Mivel tartja vissza, ő fejleszt? Hogy nem adja ki ingyen a konkurenciának a kódot, hát megesik ez egy profitorientált világban... Én is így csinálnám, csak tudnám ez mért fanboykodás?
Mi a szarnak kérdezel tőlem ha nem érdekel a válaszom?
UI: nem mellesleg volt anno egy ageia nevű cég aki a physx kártyákat gyártota, nem találod ki ki vásárolta fel őket sok pénzért
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Csak megállapítottam valamit... lehet ugye véleményem? neked is van segglyukad...
Mindig nevetnem kell azokon akik ezt hozzák fel, hogy kevés játék van mantle-ra, pedig "már" egy éve kint van.
Hány játékkal játszottatok mostanában, amit kevesebb mint egy év alatt fejlesztettek ki?
Ezt a Vulkan API-t a Valve fel tudja(akarja) használni a Steam Machine-hoz? Ez, talán előrelépés lenne számukra a "konzol" eladáshoz?
Ha a Google a barátod, akkor a Wiki a barátnőd :)
Akkor most a programozói segédletet a Khronos írta, vagy az AMD? A következő cikknél utóbbit írsz, vagy mindkettő kiadta a magáét?
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
(#90) kriszpontaz válasza Bj Brooklyn (#88) üzenetére
A Vulkan API-hoz egyébként már készül egy gyártófüggetlen debugger is. Utóbbi nyilván nagyon fontos fejlesztőeszköz, és az AMD a Mantle API mellett nem adta át a GPUPerfStudio kiegészítését, vagyis ezt a problémát a Khronos Groupnak kellett megoldania. Megtudtuk, hogy a Vulkan API publikus debuggerét a Valve és a Codeplay szakemberei készítik John Kessenich segítségével.
Ugyanakkor az erről szóló előadást is a Valve tartja közösen a Khronos-al.
Egyelőre az AMD API-jához van segédlet, de az használható a Vulkanhoz, mert a függvények 90+%-a megegyezik. Csak a megváltozott függvénynevekre kell figyelni. A Khronos valszeg át fogja írni a függvényneveket a saját verziójában.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Értem. Szóval akkor ne is reménykedjünk egy teljes DX12-es nVidia gpu-ban, mert az drága.
Jól van fiam, ülj le, egyes.
Nem!
Nem is akarunk venni, jó lesz nekünk a Radeon is full DX12. és kicsit olcsóbban
[ Szerkesztve ]
Jó, de nevetséges, hogy a GeForce 1 óta gyakorlatilag ez megy. Kivéve a G60 és G70-es szériát, ami okosabb volt mint az ATi-s vetélytársa. De teljesen hiába tudja ezt konkrétan még a legelvakultabb nVidia fan, akkor is zöldet vesz, mertcsakazértismertóvodás.
Nem!
Nekem jó lesz az a szar Titan-X is. Majd elmorzsolok mellette pár könnycseppet, ha nem megy majd valami abszolut felesleges effekt.
Tök jó srácok hogy ti mondjátok meg a tutit, aki nvidiát vesz az hülye és csak elvakult fan lehet. Csak azt nem értem mért nvidiát használnak szinte minden professzionális területen(tervezéstől az animáció renderelésig). Lehet a mérnökök is fanok, vagy le vannak fizetve.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Majd megmondjuk neki!
[ Szerkesztve ]
Hír Vélemény: Vulkan lesz a neve a Khronos Group új grafikus API-jának?