Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) cskamacska válasza bambano (#20) üzenetére


cskamacska
addikt

"Jóreggelt, kapitalizmust akartatok, hát nesze."
Mondjuk a zemberek a 70-es évek nyugati demokráciák jóléti államát akarták, nem a 19. század vadkapitalizmusát. :DDD Aztán valahogy mégis az utóbbi jutott. :(

T-Mobil speciel értesített a havi számlán a változásról, SMS nem volt. Arra mondjuk nem emlékszem hogy külön levélben mikor figyelmeztettek ilyen szerződésváltozásra. Viszont reklámszemetet már küldtek többször is postán(akkor jött ugyanarról SMS is), arra nem sajnálják a pénzt. ;]

Egyébként én leváltottam a legkisebb csomagba, miután 7,5(!!!) évvel a Relax 100 csomag előfizetése után, az akkori 3200 forintos havidíj lassan, de biztosan 4300 forintra emelkedett, a 30-32 forintos másodperc alapon számolt percdíjak pedig 39-41 forintos perc alapon számolt(!!!) díjakká nőtték ki magukat. :W Mindezt úgy, hogy a környező országokban azóta csökkentek az árak. :U

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#52) bambano válasza D1Rect (#50) üzenetére


bambano
titán

A szabály az, hogy az új ászf-et be kell küldeni a hírközlési hatóságnak, illetve meg kell jelentetni az előírásoknak megfelelő helyeken (napilap, céges web, ügyfélszolgálat, stb.) és fel kell rá hívni az ügyfelek figyelmét. Majd van egy kötelező 30 napos várakozási idő, aminek el kell telnie a kihirdetés és a hatálybalépés között, hogy az ügyfél reagálni tudjon rá. Ha nem reagál rá, ráutaló magatartással elfogadta.

A kihirdetést és a kötelező várakozást szoktuk egyben meghirdetésnek nevezni.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#53) bambano válasza cskamacska (#51) üzenetére


bambano
titán

A 70-es évek nyugati jóléti államában az emberek befizették időben a számláikat...

Én emlékszem, hogy a dominókra jött sms, az előfizetéses telónál meg kaptam külön figyelmeztetést levélben, meg a számlalevelekben is szóltak vagy kétszer. Soha máskor nem fordult elő, hogy külön dedikált levelet küldjön a t díjszabás módosításkor.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#54) nyogo83 válasza bambano (#47) üzenetére


nyogo83
senior tag

Sokaknak magaval az elvvel van gondjuk, latom nem erted.

A szolgaltatonak joga van BARMIKOR valtoztatni a kolcsonosen elfogadott felteteleken, de az ugyfelet korlatozza, hogy mikor es hogyan bonthassa fel a szerzodest ha esetleg O megszegi/megvaltoztatja az altala igert szolgaltatas felteteleit.

Lehet hivatkozni arra, hogy le van irva minden az ASZF-ben, ilyen olyan torvenyek biztositanak lehetoseget arra, hogy ezt igy es ebben a formaban kivitelezze, de a szar ugyanugy szar marad, meg ha becsomagoljuk es piros masnit kotunk ra.

Igazabol nagyon tobb peldat, ervet, magyarazatot nem tudok(mar nem is akarok) felhozni, mert ahogy eddigi hozzaszolasaidbol eszrevettem, semmifele kivetnivalot nem talalsz ebben a viselkedesben, abszolut nem erzed igazsagtalannak/undoritonak azt, hogy az ugyfel "huseget" vallal hogy X ideig a ceg szolgaltatasait igenybe veszi es bevetelt general neki, ezzel szemben a szolgaltato ezt nagy ivben leszarja.

Igazabol csak egy kerdesem lenne, hogy mar a postban szereplo felvetelt emlitsuk:
Szerinted teljesen jogos es normalis az ami a felvetelen szereplo fickoval tortent?

(#55) D1Rect válasza bambano (#52) üzenetére


D1Rect
félisten

Akkor gyakorlatilag a napilapban való megjelenést nem kapod el vagy nem böngészed az ÁSZF-et a cég weblapján akkor lemaradsz róla?

Érzed ez mennyire életszerűtlen?

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#56) bambano válasza D1Rect (#55) üzenetére


bambano
titán

ez neked életszerűtlen, azoknak pedig, akik járatnak napilapot, nem az.
millió módszerrel lehetne értesíteni, mégsem működik egyik sem 100%-os hatékonysággal.

az is életszerűtlen, hogy számlalevélben értesítenek, mégsem tudsz róla. meghirdetheted képújságban, nem mindenki nézi. kiplakátolhatod a piacon, nem mindenki jár piacra. küldhetsz sms-t, az sokaknak bonyolult. (meg az sms csak mobilszolgáltatóknál működik). próbálkozhatsz hívással, lehet, hogy moziban, meetingen ül, nem tudja felvenni. meg nem köteles telefonszámot megadni (ez megint csak mobiloknál működhetne, isp-nél nem).

mint isp, kézenfekvő módszer lenne az email, de a hozzáférési szolgáltató által adott email cím megy ki a divatból, mint a huzat. egyszerűen nem kell. amikor elkezdtük, múlt évezredben, mindenkinek kellett 3 postafiók. ma átlagosan az előfizetők harmadának sincs már szolgáltatós email címe és ez úgy jön ki, hogy a régieknek van, az újabbaknak egyáltalán nincs. tehát nem tudod emailben értesíteni.

magyarázhatod neki ügyfélszolgálaton, amikor befizeti a díjat, mire kilép, már nem tudja. Adhatsz neki szóróanyagot, nem olvassa el.

nincs olyan módszer, amivel mindenkit el lehet érni.

tényleg nem tudok más módszert, csak azt, amin DeFranco megsértődött, hogy csöcsös faros takaros lyánykák lejárják az előfizetőket és ha jól válaszolt, akkor ... meg csippendélfiúk. lássuk be, ez azért eléggé kivitelezhetetlen.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#57) D1Rect válasza bambano (#56) üzenetére


D1Rect
félisten

Mert összedőlne a világ, ha a napilap helyett a számla mellé gyűrnék be tételesen leírva, hogy mi változott és hogyan.(ugyanúgy 30 nap)
Arról már nem is lehetne álmodni se, hogy felhívják rá a figyelmét a fogyasztónak, hogy most van 15(ha előző számlában küldik 45) napja kötbér megfizetése nélkül felmondani a szolgáltatást.

Tudod számlát mindenki kap aki fizeti a szolgáltatást, napilapot meg nem mindenki járat.
Egyedül prepaid esetben lenne elfogadható az sms, de ott is írja le tételesen, hogy mi változott.
A törvény és paragrafus feltüntetése bullshit, mert nem mindenkinek van otthon naprakész kivonat az aktuális törvényekből.

ui.: nagyon rossz a szabályozás ezen a téren, nem értem miért tapsolsz, hogy ez így oké.
(azon kívül, hogy a "köcsögügyfélménemfizetidőben")

[ Szerkesztve ]

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#58) N€T0X|N válasza D1Rect (#57) üzenetére


N€T0X|N
őstag
LOGOUT blog

számlát mindenki kap

Csak nem mindegy hogyan. :) A papíros-csekkes számlát biztos mindenki megnézi, de nekem pl. elektronikus számlám van, szinte sose nézek rá, csak befizetem - szintén online - a cuccot. Persze, az tény, hogy az online felület egyszerűen szólhatna róla, nagy piros betűkkel, hogy "hé paraszt, változik ez meg az" de ilyet még nem láttam, pedig változott már ez meg az...

[ Szerkesztve ]

Sent from my keyBoard

(#59) D1Rect válasza N€T0X|N (#58) üzenetére


D1Rect
félisten

A papírosat se nézi meg mindenki, de nagyságrendekkel jobb megoldás mint random napilapokban megjelentetni.

ui.: az, hogy nem nézi meg már a user hülyesége.
De megkapta és sokkal nagyobb eséllyel tud róla.

[ Szerkesztve ]

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#60) Ringman


Ringman
nagyúr

napilapok eladott példányszámai (újabbat nem találtam így hirtelen)
[link]
[link]
[link]

(#61) V.T.CS. válasza Ringman (#60) üzenetére


V.T.CS.
senior tag

azért azokról is megvan a véleményem aki ilyeneket olvas mint pl. blikk, story...

(#62) bambano válasza D1Rect (#57) üzenetére


bambano
titán

A szabályozás nem egy értesítési módot ír elő. Ha ezt nem hangsúlyoztam eddig, akkor bocs. Tehát nem tudok olyanról, hogy csak napilap. Akikkel én találkoztam (akár mint alkalmazott, akár mint ügyfél), azoknál mind volt számla mellé értesítés és még *további* 2-3 módszer az értesítésre.

isp előfizetőknek van. van jogtár a neten.

a szabályozással az a gond, hogy én pl. ebben a témakörben nem tudok jobbat. úgy általában az ászf egészét nézve tudnék több ponton is jobbat, de az ügyfelek értesítése terén nem. akkor sem, ha ez szerintetek nem megfelelő. én azt mondom, hogy az, hogy engem pl. a t napilapban, weben, külön postázott konkrét levélben, 2x számlalevélben, 3x sms-ben értesített erről az egész miskulanciáról, az elégséges. Ha nem lenne elégséges, akkor se tudnék jobbat.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#63) D1Rect válasza bambano (#62) üzenetére


D1Rect
félisten

A MNHH felé, hogy kommunikálják engem mint ügyfelet nem érint.
Engem az izgat, hogy a fogyasztó felé hogyan kommunikálják.
A telenor a felvétel alapján 2 napilapban jelentette meg és küldött 1 sms-t.

A T ezek szerint jófej.

[ Szerkesztve ]

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#64) gabor85 válasza D1Rect (#63) üzenetére


gabor85
őstag

Igaz, jobb.
De nem sokkal.

(#65) D1Rect


D1Rect
félisten

A MNHH szerint mégsem mindig sikerül a telenornak betartania a törvényt:[link]

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#66) Dany007 válasza D1Rect (#65) üzenetére


Dany007
veterán

No hát akkor mégiscsak igazunk volt! :R

(#67) Eastman


Eastman
őstag

Valszeg be fognak cumiztatni a 4 kilóval. Erre számíts.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#68) Def26 válasza D1Rect (#65) üzenetére


Def26
félisten

Hát nem is tudom. Szerintem lassan eltolhatnák a biciklit. Majd jön helyettük az új állami... :U

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.