A napokban az internetre felkerült telenoros videó motivált arra, hogy megnyissam ezt a bejegyzést, ahol mindenki leírhatja, hogy hogyan szivatta meg a szolgáltatója. Ma ott tartunk kis hazánkban, hogy a külföldi multik semmibe veszik a hazai fogyasztói társadalmat, és egyoldalúan, önkényesen változtatják a tarifákat, szerződési feltételeket. szerinted ez fair?
Én a T-mobilnál csúsztam bele hasonlóba. adott volt egy két éves hűségnyilatkozat 2600 forintos havidíjjal, mely lebeszélhető, és 50 mb adatforgalommal, ami nem sok, de abban az időben elég volt arra, hogy a kis K750i-mel "netezgessek". Az első 4 hónapban nem is volt semmi gond, sikerült mindig 5000.- alatt tartani a számlámat. Az 5.-ik számlánál jött a feketeleves, 23 ezer forintos számla! W T F?
Azonnal felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol a hölgy közölte, hogy megváltozott a (idézem) böngészési tarifa. Mondom ez szép, és jó, de nekem honnan kellett volna erről tudnom? Válasz: Fent van a szolgáltató honlapján. Ja, hogy azt nekem minden nap böngésznem kéne? A másik érdekes dolog a kötbér volt, mivel nem is vettem telefont az előfizetéshez, használtam továbbra is akkoriban csúcs K750i-et, de így is le akartak rólam gombolni 2, azaz 200000 forintot!!! Annyiban maradtunk, hogy baxa meg magát. Utána küldtek pár csekket egyre nagyobb összegekről, a végén már a 400000-et súrolta a "tartozásom".
Már egy pár éve nem hallatnak magukról, jól teszik.