2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Szolgáltatós szivatások.

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

A napokban az internetre felkerült telenoros videó motivált arra, hogy megnyissam ezt a bejegyzést, ahol mindenki leírhatja, hogy hogyan szivatta meg a szolgáltatója. Ma ott tartunk kis hazánkban, hogy a külföldi multik semmibe veszik a hazai fogyasztói társadalmat, és egyoldalúan, önkényesen változtatják a tarifákat, szerződési feltételeket. szerinted ez fair?

Én a T-mobilnál csúsztam bele hasonlóba. adott volt egy két éves hűségnyilatkozat 2600 forintos havidíjjal, mely lebeszélhető, és 50 mb adatforgalommal, ami nem sok, de abban az időben elég volt arra, hogy a kis K750i-mel "netezgessek". Az első 4 hónapban nem is volt semmi gond, sikerült mindig 5000.- alatt tartani a számlámat. Az 5.-ik számlánál jött a feketeleves, 23 ezer forintos számla! W T F?
Azonnal felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol a hölgy közölte, hogy megváltozott a (idézem) böngészési tarifa. Mondom ez szép, és jó, de nekem honnan kellett volna erről tudnom? Válasz: Fent van a szolgáltató honlapján. Ja, hogy azt nekem minden nap böngésznem kéne? A másik érdekes dolog a kötbér volt, mivel nem is vettem telefont az előfizetéshez, használtam továbbra is akkoriban csúcs K750i-et, de így is le akartak rólam gombolni 2, azaz 200000 forintot!!! Annyiban maradtunk, hogy baxa meg magát. Utána küldtek pár csekket egyre nagyobb összegekről, a végén már a 400000-et súrolta a "tartozásom".
Már egy pár éve nem hallatnak magukról, jól teszik.

Hozzászólások

(#1) Dany007


Dany007
veterán

Az egész dolog vérlázító meg bicskanyitogató meg ilyesmi...
Ami tényleg durva, hogy ezek hivatalos tájékoztatásnak tekintik az sms küldést és 2 napilapban történő megjelenést. :U Röhej.

Gondolom egy TV-s spotot azért nem mertek megjátszani mert akkor tömegével indulnának meg az emberek lemondani a szerződést 15 napon belül (amúgy 15 nap vagy munkanap? Nem mindegy). Hogy rohadjanak meg.

Nyilván benne van a storyban, hogy sms-t valószínűleg tényleg küldtek mindenkinek. De volt már olyan a világtörténelemben, hogy az ember nem kapott meg egy sms-t. Könnyen előfordulhat. Erre találták ki a postát, meg az ajánlott küldeményt és így tovább. Csak ezek a rohadtak arra is sajnálták a pénzt, hogy egy szaros levelet írjanak az ügyfeleiknek, hogy bocsi de jól beszopatunk a díjcsomaggal, ha akarod 15 napon belül mond fel. Ha nem akkor IJ. Mert ma még az sms küldés nem tartozik hivatalos kommunikációs formák közé. Azt csak tájékoztató jelleg. Ennyi erővel Facebook-ra is kiírhatták volna, aztán aki nem nézte meg az IJ megincsak.

(#2) V.T.CS. válasza Dany007 (#1) üzenetére


V.T.CS.
senior tag

igen, csak kis hazánkban vagyunk egy páran akik nem nézik/ olvassák, hallgatják a színvonaltalan "magyar" médiát.
- nem nézek tv-t, csak nagyon ritkán, évente párszor.
- nem olvasok újságot, max néha barikád magazint, pár havonta metropol-t.
- ritkán hallgatok rádiót, akkor is mr2-t, gazdaságit, info-t.
A fő hírforrásaim a prohardver lapcsalád, totalcar és a kuruc.info. néha megnézem az index-et, de csak felidegesítenek a sok hazugsággal.
tehát engem hívjanak fel, vagy tegyék ki az ilyen változásokat mobilarénán.

(#3) Dany007 válasza V.T.CS. (#2) üzenetére


Dany007
veterán

Nyilvánvaló ha már média, akkor jóval szélesebb körben. De ettől függetlenül a postai értesítés a minimum kellene, hogy legyen. Az az alap. És / vagy egy sikeres telefonhívás.

Mondjuk a kuruc.info is tud ferdíteni rendesen. Ahogy az index is inkább bulvármédia, mint hírportál. Nehéz a neten hiteles forrást találni.

(#4) V.T.CS. válasza Dany007 (#3) üzenetére


V.T.CS.
senior tag

én ezt a videot is kuruc-ról ismerem.
az index az internet rtl klub-ja, tehát legalja.
hiteles tudósítás: 0.

(#5) D1Rect


D1Rect
félisten

Neked még lesz egy egész köröd a szopórollerre a tré mobil miatt... Jogosan tartozol nekik 4 kilóval.

(#6) V.T.CS. válasza D1Rect (#5) üzenetére


V.T.CS.
senior tag

nem tájékoztattak a tarifaváltozásról, tehát inkább maradjanak alapállásban.
és nem, nem tartozok nekik, csak szerintük.
akkor ennyi erővel én is küldök nekik egy 4 kilós csekket, mert tulajdonképpen ők szegték meg a szerződést. ez egy 7-8 éves sztori, és már kb. 4 éve nem zaklatnak.

(#7) D1Rect válasza V.T.CS. (#6) üzenetére


D1Rect
félisten

Bíróságra viszik és meg is nyerik...
Ha 5 évig csendben vannak sztem jó vagy.

[ Szerkesztve ]

(#8) bambano válasza Dany007 (#1) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

mindig lesz az idióta ügyfelek között egy-több, akinek nem felel meg az az értesítési forma, amit a szolgáltató használ. egyszerűen milliós ügyfélbázisnál teljesen kizárt, hogy pár vegetatív ne kerüljön bele a szórásba.

Ezért, hogy ne legyen vita, a hírközlési hatóság határozza meg, hogy milyen értesítés tekinthető az előfizető megfelelő értesítésének. Következmény: aki nem csak hőbörögni akar, az nem a szolgáltatót, hanem az nmhh-t anyázza.

Persze annak is van hatása, hogy blogolunk valami f.szságot és ezzel leeresztjük a gőzt.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#9) DeltaPower


DeltaPower
őstag

Az sms értesítőjük se ér semmit. Jön egy ilyen rendkívül tömör és semmitmondó szöveg:
"Tájékozatjuk hogy a Hiperszuper díjcsomag tarifái megváltoztak, részletek: http://szolgaltato.hu/hiperszupercsomag"
Aztán magadra vess, ha nem nézed meg, hogy mi és milyen irányba változott. Ehhez képest a hülye nyereményjátékaik, feltöltési akcióik idején képesek naponta 2-3, legalább 150 karakteres smst küldeni.

bambano: pár karakterrel többe tartana leírni, hogy "az Ön percdíja 20Ft-ról 30Ft-ra emelkedett, a csúcsidőn kívüli ingyenes hívás megszűnt", akár díjcsomag szerint személyre szabottan is, úgyis automatán küldik ki. Az áremelkedést szerintem jobban lereagálják az emberek, mintha csak azt közlik velük, hogy valami változott.

[ Szerkesztve ]

"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser

(#10) bambano válasza DeltaPower (#9) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

Szerinted mit kellene tennie a szolgáltatónak, hogy te elolvasd és MEGÉRTSD a közleményeiket? hint: esélytelen. A vegetatív ügyfelek zöme egyetlen dologból ért: ha kikapcsolod a szolgáltatását.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.