"Hidd el, ha 25+ emberen csattan egyszerre valami, azt megérzi a rendszer - a te géped is, és a szerver is pláne, ha nem egyvalami, hanem mondjuk egyzserre 8-10 dolog sül el, miközben számolni kéne 100 player mozgását is."
Az viccessen nézne ki No, egyébként ennek az elméletéhez értek kicsinykét, sokat beszéltem erről honi MMO fejlesztőkkel. (Mondjuk azt nem tudom, abból a projektből lesz-e valaha valami, de ők anno rendesen ráálltak a témára.) Meg ráadásul programozó az eredeti szakmám. Szóval, meg lehetne úgy csinálni, hogy ilyen ne is nagyon következzen be. Érdekes, de az élethűbb gyorsabban futna - hiszen semmi sincs benne teljesen egyszerre -, csak bonyolultabb leprogramozni. A Blizzard meg hülye lenne ilyet csinálni most, amíg hatalmas bevételük van enélkül is. Nem azért ilyen ma, mert a Blizz ne tudna jobbat, vagy ne lenne elég pénzük szerverekre... Hanem mert ez is hoz rengeteg pénzt, és így marad fejlesztenivaló a későbbi időkre.