Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#65) Crystalheart válasza Wolverine (#63) üzenetére


Crystalheart
senior tag

Ez nagyon brutál, ennek motion capture gépe van a garázsban, a hálójában meg egy atomerőmű? :D Istenem... Bár gyanítom, ezt azért fölhasználja valahol referenciaként, mondjuk Hollywoodban, úgyhogy biztos nem nonprofit alapon nyom valaki egy ilyen szintűt. Kár, hogy WoW-ban röhejes a harc, ehhez még csak nem is hasonlít.

Igazán nem akarnék én vitatkozni, ez egy tipikusan olyan játék, amit ha valaki játszik, akkor elfogult lehet, aki meg nem játszik vele, az is. (Jó, öcsém úgy gameli, hogy határozottan kijelenti, ocsmány és unalmas. Érdekes.) Igazából csak nem tudom hova tenni ezt az egész stílust, a felfelé szétboruló házakat meg a görbe tornyokat stb. a világ legmonumentálisabb és legmesteribb jelenetei között lévő videók (cinematic-ok) után.

Kétségtelen, hogy az MMORPG-knek ez még mindig csak a hajnala. GW - ahol az egyes részek között elég nagy különbség tud lenni grafban, lehet készíteni überszép és durván csúnya screenshotokat is - ugyanúgy ezer sebből vérzik, és nem csak grafikailag, ahogy az összes jelenlegi MMO. Nem képesek azt az élményt nyújtani, amit egy modern játéktól elvárna az ember, és ez megint nem csak a grafikán múlik.

Az a "borzalmas mennyiségű adat" elvileg meg sem kottyanhatna a gépnek, és ha ez igaz volna, egy grafkártya-csere után nem javulna drasztikusan a sebesség, ha a CPU-t bennhagyjuk. Valamint egy régi MMO sem futna gyorsabban, hiszen ott ugyanúgy millió adat mászik a gépre. Arról nem is szólva, hogy egy TotalWar játéknak lassan hasonló kidolgozottsága lesz, mint a WoW-nak, csak ott 10000 különálló egység van látóhatáron belül... De tényleg, én ezen nem kívánok vitázni, WoW olyan, amilyen, de lesz még jobb is idővel. A vége úgyis az lesz, hogy az intrók hangulata felé mozognak majd.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.