Ha az ÁSZF-ben a rögzített érték kisebb, mint amit most itt leírtál, akkor nem tudsz csinálni semmit.
[ Szerkesztve ]
Ha az ÁSZF-ben a rögzített érték kisebb, mint amit most itt leírtál, akkor nem tudsz csinálni semmit.
[ Szerkesztve ]
Épp azt írta, hogy kevesebb a sebessége a garantáltnál, azaz az ÁSZF-ben rögzített minimálisnál.
Ha tényleg ez a helyzet, akkor erdemes róla bizonyítékot (logokat, sebességteszteket, egyebeket) gyűjteni, aztán újra megtorpedózni az ügyfélszolgálatot, lehetőleg telefonon, és egyezségre jutni (havidíj egy részének elengedése, bárminemű kompenzáció), illetve valamiféle határidőt adni nekik (pl. ha X hét múlva is fennáll a probléma, szerződésszegés ügyében más szervezet segítségét fogod kérni, első körben a fogyasztóvédelemét). Természetesen ezt a határidőt be is tartani, és megtenni azt a lépést, amit beígértél.
Mindezt természetesen higgadtan, a problémát (sokadszorra is) érthetően, türelemmel elmagyarázva szabad csak intézni (megemlítve, hogy mióta áll fenn a helyzet, mikor vetted fel velük a kapcsolatot, és hogy mit is szeretnél tőlük). Úgy van a legtöbb esélyed arra, hogy megértsék a gondot, a szolgáltató megfelelő embereit éresítsék róla, és hogy egyáltalán bármire juss.
[ Szerkesztve ]
Jah, 6/1 a garantált, hülye vagyok most nézem.
Akkor gyűjtöm a sebesség és egyéb hálózati adatokat, levelezéseket, minél részletesebben, s ha nem változik semmi, akkor "bizonyítékok" birtokában már talán szorgosabbak lesznek .
üdv.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája