Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#95) Crystalheart válasza ollie (#94) üzenetére


Crystalheart
senior tag

Csak azért mondom, mert egy kis mesterséges intelligenciával már nem kellene a társakat annyira pesztrálni, és attól az még szerepjáték maradna. Sőt, saját magunk által beállított MI is lehetne. A kalandozás előtt "megbeszélhetnék" a karakterek (azaz beállíthatnánk), a rendelkezésre álló skilljei közül ki milyen stratégia szerint fog reagálni a különböző támadásokra és ellenséges védettségekre, a csapatformációban hol helyezkedjen el (pl húzódjon hátra, vagy törjön előre), stb. Így a fél másodpercenkénti szüneteltetés értelmét vesztené, és mégis a játékos utasításai kapnának szerepet, nem csak egy önálló MI. Mondhatni, élethűbb is volna, és én szeretem, ha egy szerepjáték minél inkább élethű, hiszen akkor élhetem bele magam csak igazán.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.