Csak azért mondom, mert egy kis mesterséges intelligenciával már nem kellene a társakat annyira pesztrálni, és attól az még szerepjáték maradna. Sőt, saját magunk által beállított MI is lehetne. A kalandozás előtt "megbeszélhetnék" a karakterek (azaz beállíthatnánk), a rendelkezésre álló skilljei közül ki milyen stratégia szerint fog reagálni a különböző támadásokra és ellenséges védettségekre, a csapatformációban hol helyezkedjen el (pl húzódjon hátra, vagy törjön előre), stb. Így a fél másodpercenkénti szüneteltetés értelmét vesztené, és mégis a játékos utasításai kapnának szerepet, nem csak egy önálló MI. Mondhatni, élethűbb is volna, és én szeretem, ha egy szerepjáték minél inkább élethű, hiszen akkor élhetem bele magam csak igazán.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Témaindító írás:
bejegyzés Icewind Dale