Nah.
Úgy egy hétnyi próbálkozás után: nekem jó
Amit emlegetni szoktak, mint hiba: hogy nehéz a bringa és nem jók a sebességek - ez leginkább azoknak gond, akik saját bringáról átszállva próbálják. Akiknek nincs más (normális ) bringával tapasztalatuk, azoknak inkább csak fura kicsit.
Ami leginkább hiányzik, az egy hátsó csomagtartó.
Ami még finomításra szorul, az a dokkolók elhelyezése - nekem pl. a Nyugatinál szimplán nincs olyan dokkoló, ahonnan rögtön a kiválasztott irányba vezető (használható) útvonalra lehetne kanyarodni: előbb át kellene vergődni a csomóponton, ami eléggé felejtős. Azaz némi gyaloglással indul a menet, hogy arra tudjak menni, amerre akarok.
Az úthálózat ~ OK, a belvárosban elég sűrűn vannak olyan útszakaszok, amik relative veszélytelenül használhatók - a többi gyalog. A 30 perces korlát és a dokkolók elhelyezése miatt eleve kell némi útvonaltervezést, a kis gyaloglás már nem oszt, nem szoroz.
Veszélyek:
- elsősorban a többi bringás. Röpke impresszió, hogy van egy bringás réteg, amelyik akkor is csak negyvennel képes tekerni, ha méterhúsz a szumma bicikliút két irányhoz. És némelyik ennyi helyen még előzni is próbál...
- a 'jajjcsakegykicsit megállok pakolni/parkolni' autósok/áruszállítók/turistabuszok. Tetszőleges bringasávba beállnak teljes szélességben, az egyszeri bringás meg mehet ki a forgalom közepébe.
- gyalogosok. Nem, nem az egyszeri példányok a járdán - a járda alapvetően a gyalogosoké, oda bringás vendégnek megy: ha ezt észben tartja valaki, nincs gond se oda, se vissza. Nem: itt azokról a gyalogos vakegerekről van szó, akik zebrán, bringaúton/sávon, bármin keresztül átszédelegnek minden előjel és körülnézés nélkül, váratlanul.
Tkp. az autósokkal van a legkevesebb gond. Az ember ne menjen alsógatyában a tigrisek közé oszt' kész.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!