enyhe spoiler
Rec 1-2
-> az elso resz szepen epitkezik, aztan az utolso 10 percben robban. a masodik kisebbet ut, de szinten remek
Shining
-> tudomanyosan bizonyitott, hogy a valaha volt legijesztobb film. kisertethaz sztori nemi spinnel. Kubrick felet nezd.
Livid
-> francia ujhullamos, allitolag eleg jo. avagy a balerinas horror (de ezt meg nem lattam)
The haunting
-> 63mas, szinten klasszikus, allitolag eleg remek darab szinten
Suspiria
-> ez mondjuk boszorkas, meg regi, de a kisertetjarta haz felig stimmel. az operatori munka pedig remek!
Ringu
-> avagy amikor a jhorror meghoditotta a vilagot.
Eye
-> szellemes, bar inkabb drama. mondjuk ut.
Dog Soldiers
-> magyarul demoni harcosok, elhagyott haz, remek szorakozas
kiserletezo kedvu mukedveloknek/haladoknak: The Beyond Fulcitol es a Demons Bavatol
Nemi kieg:
Darkness erdekes volt, a vege tetszett bar egyebkent annyira nem eros. Blair Witch amikor uj volt utott, visszanezve unalmas, plusz az alapotletet a Cannibal Holocausttol loptak. Paranormal Activity meg nekem elegge Poltergeist 2.0nak tunt leirasok alapjan.
Huma: jo film azert magaval kell, hogy tudjon ragadni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.