Nem az a kerdes, hogy tobbet tett vagy nem, hanem, hogy mit profitalt ebbol?
A Vulcan vilagmegvaltasa se egyertelmu, mert az NV alelnoke a Khronos Group elnoke.
Ertem en ido kell az AMD-nek, de fogynak a lehetosegek, nem a jovot kene ilyen melyen fejlesztgetni, hanem profitot szerezni, 28nm-es tobb eves gyartastechnologian keszulo refresh GPU-kkal vannak jelenleg ~6.5 honap hatranyban az NV-hez kepest.
Nagy vilagmegvaltasok mindig elszoktak maradni, mert vannak cegek akik uzleti befolyasolassal eltudjak erni, hogy AAA cimet 2016-ban DX11-re fejlesszenek.
Ezen kivul van a jozan paraszti esz, amikor majd kiderul a Win10-rol, hogy nem terjed ugy ahogy kene, akkor visszafognak nyulni a jatekfejlesztok akik esetleg nem akartak es nem fizettek meg oket ezert a DX11-hez, mert profitot szeretnenek termelni a PC verzioval.
Kulfoldi hardver forumokon ahol van nehany nem kispalyas emberke kozelbe nincs ez a hype az uj API-k irant, mint ami itt megy, tenyleg mar csak mosolyogni lehet ezeken a cikkeken
"Nem mellesleg semmi különbség az nvidia és a radeonok között játék alatt... Nekem senki ne mondja hogy a pár fps különbségtől bármelyik gamer falnak rohan, bár melyik gyrtó oldalán legyen is az."
Errol kerdezzel meg par AMD usert mit gondol, de az is eleg ha ranezel a piaci reszsedesre, ami ugye 2014Q4-ben 76-24 volt.
Jo esetben 3 havonta szulnek egy drivert, sok jateknal hetekig sehol sincsenek teljesitmenyben.
A kozelmultbol sajat peldambol a Dying Light-ot tudom kiemelni, 3 hetbe telt amig a fejlesztok csinaltak nemi optimalizaciot (ami ugye az AMD dolga lett volna, hogy megjelenesre megadja a megfelelo supportot a jatekhoz) es azota se lett olyan, mint a konkurens kartyakon a megjelenes napjatol.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."