Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) LLKobe


LLKobe
veterán

Látom mostanság erről fog szólni minden :U Csak gyakorlatban is lássam amit papíron ígérnek ezek az API-k, és akkor elégedett leszek :K

Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!

(#2) pakriksz válasza LLKobe (#1) üzenetére


pakriksz
őstag

ott vannak a mantle tesztek (nem a ph-s, mert ha jól emlékszem az kb csúcs cpukkal készült, kicsit sem cpu evő játékokkal). CPU korlátos szituációkban jelentős gyorsulás, gyenge energiatakarékos procikkal akár 3 jegyű százalékos...

[ Szerkesztve ]

Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

(#3) WZP


WZP
aktív tag

Jó látni, hogy szépen terjednek.... de jöhettek volna 5 évvel korábban..... rengeteg játékon nagyságrendeket rontott az elmúlt években a botrányos optimalizálatlanság

Inter Arma Enim Silent Leges

(#4) nubreed


nubreed
veterán

Ha ez majd a gyakorlatban is úgy fog működni mint papíron akkor nem kell új videokártyát venni másfél évente?

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#5) pakriksz válasza nubreed (#4) üzenetére


pakriksz
őstag

Ez a procihasználaton segít, azt nem kell majd venni másfél évente :) videokártyánál csak a fejlesztők fantáziája és pofátlansága szab majd határt.

@ WZP: ha a szimulátorokat nézünk, már 10 év ki kellett volna jönnie egy ilyennek, azok azóta vastagon cpu korlátosak a hagyományos API-k miatt, sőt néhány már 15 éve is az volt.

Operation flashpointban lehetett felhúzni a grafikát, felbontást, árnyékokat kapcsolni, ha nem egy fadarab volt a gpu akkor semmi negatív hatása nem volt... de ha a látótávot felhúztam, akkor jött a diavetítés. flight simulatoroknál detto ugyan ez volt ha a látótávot és a tereptárgyak sűrűségét emeltem.

[ Szerkesztve ]

Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

(#6) Dtomka válasza LLKobe (#1) üzenetére


Dtomka
veterán

" Asus Geforce GTX 670 DCII TOP 2GB" Szerintem TE nem leszel elégedett mert a másik oldalon vagy.... és úgy tudom, hogy a régebbi GTX-ek nem fogják tudni teljes mértékben támogatnia DX12-t.

A 2 Gb vram kevés lesz DX12 alá, legalábbis a BF4 Mantle api-val simán bekajál ~2,5-3 gb-ot.

(#7) 7time


7time
senior tag

Egy kis Mantle teszt Trinity APU -val:


DX11

Mantle

[ Szerkesztve ]

(#8) WZP válasza pakriksz (#5) üzenetére


WZP
aktív tag

Ha még emlékszik valaki a Supreme Commander című csodára 2007-ből abban volt a Sim Speed nevű érték -10 és +10 között állítható, ami a játék sebességét szabályozta, viszont magától is lecsúszott játszahatatlan lassúságba párszáz egység után, nem is beszélve több ezerről, miközben a processzor, RAM, és VGA unatkozott. Az is tuti valami DX9 API beli korlátozásra vezethető vissza.

Inter Arma Enim Silent Leges

(#9) Taposo válasza 7time (#7) üzenetére


Taposo
aktív tag

Ha ennyit minimum hoz a DX12 akko az több mint elég lesz ;)

(#10) 7time válasza Taposo (#9) üzenetére


7time
senior tag

Kb ilyen szinten lesz ha hinni lehet az előzetes teszteknek.

(#11) Ribi válasza pakriksz (#5) üzenetére


Ribi
nagyúr

Még szerencse, hogy AMD meg pont a prociba tolja a VGA-t, szóval az amúgy is gyenge CPU-t segíti a CPUba integrált megintcsak gyenge "VGA"? ;]

(#12) Heeken válasza 7time (#7) üzenetére


Heeken
tag

Ezzel csak az a baj, hogy a Trinity (vliw4) APU nem támogatja a Mantle API-t. APU-k közül, csak a Kaverivel(GCN) működik. :U

[ Szerkesztve ]

(#13) 7time válasza Heeken (#12) üzenetére


7time
senior tag

Ezt én is jól tudom, a Trinityt csak azért írtam hogy tudják nem egy 8 magos bika CPU van szó.

[ Szerkesztve ]

(#14) Bad Pritt


Bad Pritt
nagyúr

A Dawn Engine az, amit a Square jelentett be, mint az új Deus Ex motorja, igaz?
Mi a helyzet a Snowdroppal? Szerintem az Ubinak van leginkább szüksége arra, hogy elköteleződjön valami tényleg hasznos és játékosbarát megoldás mellett. :D

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#15) adamssss válasza Heeken (#12) üzenetére


adamssss
veterán

Gondolom csak a proci miatt írta és a VGA volt GCN

Azért van pár olyan Metal-t használó app aminek a grafikája és mellette a fogyasztása is döbbenetes.

[ Szerkesztve ]

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#16) .LnB válasza Bad Pritt (#14) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Snowdrop valószínűleg DX12-t fogja támogatni mivel az Ubi Nvidia párti. De lehet azt se. Tojnak azok a Pc-re.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#17) velizare válasza Bad Pritt (#14) üzenetére


velizare
nagyúr

kiindulhatsz abból, hogy ami elkészül az új dobozra, az dx12re is el fog. állítólag elég kevés ráfordítással elkészíthető a dx12 kód doboz kódból. ez természetesen nem jelent semmilyen garanciát a futás minőségére nézve, de kevesebbet kell gürizni a kiindulóhelyzethez.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#18) Chp


Chp
őstag

Ahhoz képest, hogy régen milyen elterjedt volt az id Tech, ma már teljesen elhanyagolt motor és nincs a konkurensek közt semmilyen formában. Talán az ismert problémái miatt van ez vagy az OpenGL miatt. :U

(#19) LLKobe válasza Chp (#18) üzenetére


LLKobe
veterán

Nem akarok hülyeséget mondani, de azzel nem pont az volt a probléma, hogy kellett volna neki az alacsony szintű API a megatextúrázáshoz? De mivel akkor még nem volt, ezért szoftveresen oldották meg a dolgot, ezért volt ilyen silány a RAGE.

De ha hülyeséget beszélek majd ABU kijavít....

[ Szerkesztve ]

Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!

(#20) atok666


atok666
őstag

És akkor majd jobbak lesznek a játékok?

Atok

(#21) 7time válasza atok666 (#20) üzenetére


7time
senior tag

Nem lesznek de nem mindegy hogy évente kell vasat cserélni vagy 4 évig húzod ugyanazzal a vassal.

(#22) pakriksz válasza 7time (#21) üzenetére


pakriksz
őstag

vagyhogy egy 2 magos cpu elég lesz játékra :) és csak a videokártyát kell cserélgetni.

[ Szerkesztve ]

Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

(#23) Jack@l


Jack@l
veterán

@pakriksz @7time: és a mikulás is létezik :D

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#24) 7time


7time
senior tag

Következő[link] AMD-s APU:

(#25) Outsiderman válasza 7time (#24) üzenetére


Outsiderman
tag

Ez jó hír felőlük, remélem a két év lemaradást sikerül ledolgozniuk.

(#26) pakriksz válasza Jack@l (#23) üzenetére


pakriksz
őstag

jó te addig belehackeled a saját cuccodat a játékokba, ami 10000 drawcall-t bír minden képkockánál :)
De már mondtam, eladhatnád a játékfejlesztőknek az ötletet, hátha meggazdagodnál belőle :)

Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

(#27) pakriksz válasza 7time (#24) üzenetére


pakriksz
őstag

2016? Megint késő...

Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

(#28) Jack@l válasza pakriksz (#26) üzenetére


Jack@l
veterán

Milliót

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#29) #65675776 válasza LLKobe (#19) üzenetére


#65675776
törölt tag

Nem, a Rage és az id Tech5 baja a megatextúrázással a megosztott címtér használatának a kihagyása. Pedig intel és AMD vonalon ott van rá a támogatás hw szinten (VT-d és IOMMU). Csak ugye nyalni kellett az nV-nek, úgyhogy inkább sehol sem valósították meg. Így legalább lehet ész nélkül másolgatni ide-oda a dolgokat, a lehető legjobban túlterhelve két memóriavezérlőt és a kapcsolódó buszokat. Perfect choice...

(#30) Cathulhu válasza LLKobe (#1) üzenetére


Cathulhu
addikt

[link], es mint tudjuk a BF4-et meg eleve ugy terveztek, hogy a dx11 korlataiba beleferjen.

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

(#31) CARNIVAL válasza #65675776 (#29) üzenetére


CARNIVAL
csendes tag

logikus amit írsz, de mi a idtech5-el a probléma?
Nekem semmi bajom a RAGE-el, miután editeltem a config file-t, 60 fps mindig,+semmi textúra késés(gpu transcode nélkül)
sztem jobb engine, mint source vagy unreal 3, ahol látni textúra késést folyamatosan csak ott máshogy van jelen, ott "csak" 1-2 terep tárgy késik, illetve zoom használatánál...
Éppen ez az idtech 5 egyik erőssége, hogy minden jól néz ki távolról, nincs textúra betöltődés játék közben vagy kisebb felbontás textúrának.Habár sok minden statikus 2D és nagyon kijön a contrast a szép dinamikus 3D mellet.
szóval nem értem miért kéne más hardveres megoldás amikor így is működik, ha van elég memória a videókártyán.720p-be 1GB vram kell a játékhoz 2x AA-al, a gpu gyorsasága nem nagyon számít.Máshogy működik az idtech5 mint a többi,de ettől még nem hibás engine sztem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.