Látom mostanság erről fog szólni minden Csak gyakorlatban is lássam amit papíron ígérnek ezek az API-k, és akkor elégedett leszek
Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!
Látom mostanság erről fog szólni minden Csak gyakorlatban is lássam amit papíron ígérnek ezek az API-k, és akkor elégedett leszek
Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!
ott vannak a mantle tesztek (nem a ph-s, mert ha jól emlékszem az kb csúcs cpukkal készült, kicsit sem cpu evő játékokkal). CPU korlátos szituációkban jelentős gyorsulás, gyenge energiatakarékos procikkal akár 3 jegyű százalékos...
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
Jó látni, hogy szépen terjednek.... de jöhettek volna 5 évvel korábban..... rengeteg játékon nagyságrendeket rontott az elmúlt években a botrányos optimalizálatlanság
Inter Arma Enim Silent Leges
Ha ez majd a gyakorlatban is úgy fog működni mint papíron akkor nem kell új videokártyát venni másfél évente?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
Ez a procihasználaton segít, azt nem kell majd venni másfél évente videokártyánál csak a fejlesztők fantáziája és pofátlansága szab majd határt.
@ WZP: ha a szimulátorokat nézünk, már 10 év ki kellett volna jönnie egy ilyennek, azok azóta vastagon cpu korlátosak a hagyományos API-k miatt, sőt néhány már 15 éve is az volt.
Operation flashpointban lehetett felhúzni a grafikát, felbontást, árnyékokat kapcsolni, ha nem egy fadarab volt a gpu akkor semmi negatív hatása nem volt... de ha a látótávot felhúztam, akkor jött a diavetítés. flight simulatoroknál detto ugyan ez volt ha a látótávot és a tereptárgyak sűrűségét emeltem.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
" Asus Geforce GTX 670 DCII TOP 2GB" Szerintem TE nem leszel elégedett mert a másik oldalon vagy.... és úgy tudom, hogy a régebbi GTX-ek nem fogják tudni teljes mértékben támogatnia DX12-t.
A 2 Gb vram kevés lesz DX12 alá, legalábbis a BF4 Mantle api-val simán bekajál ~2,5-3 gb-ot.
Ha még emlékszik valaki a Supreme Commander című csodára 2007-ből abban volt a Sim Speed nevű érték -10 és +10 között állítható, ami a játék sebességét szabályozta, viszont magától is lecsúszott játszahatatlan lassúságba párszáz egység után, nem is beszélve több ezerről, miközben a processzor, RAM, és VGA unatkozott. Az is tuti valami DX9 API beli korlátozásra vezethető vissza.
Inter Arma Enim Silent Leges
Ha ennyit minimum hoz a DX12 akko az több mint elég lesz
Kb ilyen szinten lesz ha hinni lehet az előzetes teszteknek.
Még szerencse, hogy AMD meg pont a prociba tolja a VGA-t, szóval az amúgy is gyenge CPU-t segíti a CPUba integrált megintcsak gyenge "VGA"?
Ezzel csak az a baj, hogy a Trinity (vliw4) APU nem támogatja a Mantle API-t. APU-k közül, csak a Kaverivel(GCN) működik.
[ Szerkesztve ]
Ezt én is jól tudom, a Trinityt csak azért írtam hogy tudják nem egy 8 magos bika CPU van szó.
[ Szerkesztve ]
A Dawn Engine az, amit a Square jelentett be, mint az új Deus Ex motorja, igaz?
Mi a helyzet a Snowdroppal? Szerintem az Ubinak van leginkább szüksége arra, hogy elköteleződjön valami tényleg hasznos és játékosbarát megoldás mellett.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Gondolom csak a proci miatt írta és a VGA volt GCN
Azért van pár olyan Metal-t használó app aminek a grafikája és mellette a fogyasztása is döbbenetes.
[ Szerkesztve ]
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
Snowdrop valószínűleg DX12-t fogja támogatni mivel az Ubi Nvidia párti. De lehet azt se. Tojnak azok a Pc-re.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
kiindulhatsz abból, hogy ami elkészül az új dobozra, az dx12re is el fog. állítólag elég kevés ráfordítással elkészíthető a dx12 kód doboz kódból. ez természetesen nem jelent semmilyen garanciát a futás minőségére nézve, de kevesebbet kell gürizni a kiindulóhelyzethez.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Ahhoz képest, hogy régen milyen elterjedt volt az id Tech, ma már teljesen elhanyagolt motor és nincs a konkurensek közt semmilyen formában. Talán az ismert problémái miatt van ez vagy az OpenGL miatt.
Nem akarok hülyeséget mondani, de azzel nem pont az volt a probléma, hogy kellett volna neki az alacsony szintű API a megatextúrázáshoz? De mivel akkor még nem volt, ezért szoftveresen oldották meg a dolgot, ezért volt ilyen silány a RAGE.
De ha hülyeséget beszélek majd ABU kijavít....
[ Szerkesztve ]
Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!
És akkor majd jobbak lesznek a játékok?
Atok
Nem lesznek de nem mindegy hogy évente kell vasat cserélni vagy 4 évig húzod ugyanazzal a vassal.
vagyhogy egy 2 magos cpu elég lesz játékra és csak a videokártyát kell cserélgetni.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
@pakriksz @7time: és a mikulás is létezik
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Ez jó hír felőlük, remélem a két év lemaradást sikerül ledolgozniuk.
jó te addig belehackeled a saját cuccodat a játékokba, ami 10000 drawcall-t bír minden képkockánál
De már mondtam, eladhatnád a játékfejlesztőknek az ötletet, hátha meggazdagodnál belőle
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
2016? Megint késő...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
Milliót
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Nem, a Rage és az id Tech5 baja a megatextúrázással a megosztott címtér használatának a kihagyása. Pedig intel és AMD vonalon ott van rá a támogatás hw szinten (VT-d és IOMMU). Csak ugye nyalni kellett az nV-nek, úgyhogy inkább sehol sem valósították meg. Így legalább lehet ész nélkül másolgatni ide-oda a dolgokat, a lehető legjobban túlterhelve két memóriavezérlőt és a kapcsolódó buszokat. Perfect choice...
[link], es mint tudjuk a BF4-et meg eleve ugy terveztek, hogy a dx11 korlataiba beleferjen.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
logikus amit írsz, de mi a idtech5-el a probléma?
Nekem semmi bajom a RAGE-el, miután editeltem a config file-t, 60 fps mindig,+semmi textúra késés(gpu transcode nélkül)
sztem jobb engine, mint source vagy unreal 3, ahol látni textúra késést folyamatosan csak ott máshogy van jelen, ott "csak" 1-2 terep tárgy késik, illetve zoom használatánál...
Éppen ez az idtech 5 egyik erőssége, hogy minden jól néz ki távolról, nincs textúra betöltődés játék közben vagy kisebb felbontás textúrának.Habár sok minden statikus 2D és nagyon kijön a contrast a szép dinamikus 3D mellet.
szóval nem értem miért kéne más hardveres megoldás amikor így is működik, ha van elég memória a videókártyán.720p-be 1GB vram kell a játékhoz 2x AA-al, a gpu gyorsasága nem nagyon számít.Máshogy működik az idtech5 mint a többi,de ettől még nem hibás engine sztem.
Hír Nagyon jól alakul az alacsony szintű grafikus API-k sorsa