Hát nekem volt egy szép KM900 am azt hiszem 3 hétig, ebből 2.5 et töltött gariban szerelés alatt. 70.000 ért eladtam a 80.000 es gépet és még örültem is
De hát ez már lassan 5 éve, csodálkozom hogy az akkor is katasztrofális szoftverizálással ellátott LG bármi nemü támogatást is adna ehez a "csodához" , ja bocs, nem ad, most látom, gányold magad verzió.
Itt nagyot csalódtam az LG ben, egy szipiszupi telefont így elrontani első nap megfagyott, második nap egy videóba sikerül konkrétan bele fagynia, kapott szoftver updatet (értsd: ugyanazt a verziót felrakta a szaki a szervízben, majd rá írta hogy szoftverupdate volt...) így megéltem azt hogy bekapcsolás után kerek 4 percel kép nézegetés után fagyott, mikor ilyen állapotban bevittem a T hez, akkor még T-Mobile volt, mondták hogy semmi baja a készüléknek, csak újra kell indítani Ekkor sikeresen prezentáltam nekik a helyben fagyást 2 perc alatt, megint szerelő, vissza tért -> vatera nem tudom a gazdája mit szólt hozzá, mondta hogy nem gond, ez csak szoftver hiba, ő tudja orvosolni... és még jó fej voltam mert tényleg megirtam hogy ez egy szr készülék... de ezekszerint még mindig nyüstölitek...
SZTÍM : http://steamcommunity.com/id/sediqwe