Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13) JoeYi


JoeYi
őstag

@Kalandor: hát igen, a kettőstömegű a dízelek rejtett költsége (meg a katalizátor, meg a...), sok vásárló ott szúrja el, hogy csak a fogyasztást nézi, közben minden megspórolt decilitert visszafizet a kettőstömegű meg a nagynyomású befecskendező elemek cseréjénél, ami jó eséllyel akkor jön ki, mikor használtan megveszik.

Persze tudom, cserébe ott a nyomaték meg egyéb jóságok, de én vásárlásnál tudatosan kerültem a dízelt, illetve ha mégis az lett volna, akkor valami régebbi technika, szívó, kettőst. nélkül. Persze a modern benzineseknél meg ott a turbó, mint rejtett költség...

@Freiherr: 130e km-nél már volt egyszer cserélve. Ez ismert, mert a cégemnél volt használva új korától a gép. Ettől függetlenül a 160e km-es futásteljesítmény így is sok, azzal nyugtatgatom magam, hogy amilyen lágy tempóban gyorsítgatok, meg nagypapa tempóval haladok, az sok terhelést nem ad a cuccnak...

Persze nem téma, meg kell csinálni, jövőre igyekszem egy körben lenyelni a fék és vezérműszíj felújítás pirulát (és tényleg így belegondolva, egy új autó értékvesztéséhez, vagy éves szervizéhez képest így is aprópénzek tekinthető tétel lesz)

@bambano: igen, mindenki ezt mondja. Nem is a pumpa lehet a szívás, hanem ha egy feszítőgörgő megszorul. Vízpumpát legalább látod ha elfolyik

@Sethdobaloah: lehet, hogy igazad van, de én nem osztom a véleményed. Annyit tudok ígérni, hogy ha szétverődik a futómű én befogom vallani a 2017-es írásban :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.