hát, a HiRes packok sorsa ez szokott lenni... valameddig lehet javítani a látványon csak a textúra cseréjével, aztán a modell poligonszámát is fel kell piszkálni, aztán az engine jobb volta miatt a fényeket is realisztikusabbá lehet tenni (nem kell mindenhova ambient fényeket rakni, ha tud az engine napot), attól pedig a pályák kinézete változhat.
egyes textúrákat meg muszáj nulláról újrakészíteni, mert feljavítva túl ordenáré módon néznének ki. és hejj, ha ezeket csináljuk, akkor pár idegesítő dolgot miért nem változtathatnánk meg?;> meg ha már Hires, akkor nem ártana oda egy kis fű, amoda kosz, megint máshova kicsit több tárgy a terembe, mert kihaltnak néz ki... és hiába szépek a textúrák, akkor is hiányérzeted lesz. pl nézd meg ugyanazt a dolgot a quake2ben és 4ben...
a grafikailag feljavítás sose egy egyszerű dolog... főleg, ha nincsenek meg az eredeti nagyfelbontású textúrák és modellek.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.