Hirdetés

2024. május 29., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21) DeFranco válasza #56573440 (#3) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nem a csíra lenyomása az ok, szerintem kevés olyan gyökér van, aki direkt erre utazna. ami miatt előzgetik a T-seket, az az, hogy nem követik a forgalom ritmusát, és emellett kiszámíthatatlanok.

ez pedig a mögötte haladóra veszélyes egy olyan forgalmi helyzetben ahol kis mértékben mindenki vakon repül és próbál előre kalkulálni a másik mozgásával-helyzetével. mint a kis fogaskerekek forognak "egymásba" a forgalom résztvevői. bizonyos forgalomsűrűségnél ez már elkerülhetetlen, mert különben 8 méteres követési távon haladna mindenki 30 km/h-val.

ebbe "rondít bele" a tanulóvezető, aki kiszámíthatatlan manővereket csinálhat (és csinál is) hirtelen megállhat, lefulladhat, stb. persze ez teljesen érthető és legális, én is megértem, más is megérti, ha egy csepp esze van, de a mögötte haladóra nézve ez egy potenciális veszélyforrás, nem is csak azért, mert ő reagálhat későn, hanem azért is, mert ha ő lekövet-hárít egy manővert, egy harmadik autó őt találhatja telibe (a T-s meg szépen továbbrobog nyilván, a mögötte haladó volt a pajzs)

ezért előzik a T-seket, nem kitolásból. ami persze marha frusztráló, mert ha egyébként még tartod is a követési távot, akkor eléd fognak befurakodni, ami miatt újra fel kell venned a követési távot, ami miatt megint megelőz valaki aki beáll eléd és így tovább, még lassabban haladsz, de szubjektív oldalról nézve érthető a manőver még ha nem is kellemes.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.