"A 3 szövegértelmező huszárnak.Én a most még be nem kerülő húdecsúcs hardverigényes effektről beszéltem,nem arról hogy butítva mediumon hogy fut a játék.A két dolog nem ugyanaz."Talán csak szöveget kéne értelmezni.." ÓÓ édes jó istenem.."
Ez arcoskodás. Senki sem tiport a "lelkembe" ahhoz nekem sem te sem az Elite nem jelent annyit. Mindössze arról van szó, hogy elkezdtél egy marhaságot és képtelen vagy belőle kijönni. Nem tudom, milyen grafikai megvalósításra gondolt a fejlesztő (a cikk nem részletezi) de -mint írtam- nem nehéz olyan kódot írni, ami megfektet minden gépet, de ettől még nem képtelenek optimalizálni. Egy példa. (A számok hasraütésszerűek) Van egy engine-ed, ami röhögve folyamatos framerate mellett kiköhög 10m polygont, emellett pl egy Unreal engine csak 5-öt tud. Akkor jól optimalizált az engine-ed? Nyilván. Ha beleteszel egy lehetőséget, hogy egy opció bekapcsolásával egy procedurális eljárással minden modellt amit használsz ingame, 10x több, részletesebb polygonból építi fel, ennek folyományaként az engine-ed hírtelen kap 30-40m polygonos terhelést. Akkor most tényleg nem tudsz optimalizálni, vagy egyszerűen túllőtted (szándékosan) a határait, hogy évek múltán is "frissnek" látszódjon a grafika.
"addigra azok az effektek IS elavultnak fognak hatni a majdani architektúrák és motorok közt."
Itt is elkövetsz egy hibát, ha azt hiszed, hogy a fejlesztők amint megjelenik a játék, eldobják a billentyűzetet és "hagyják" úgy a kódot ahogy van.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"