Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) BlackSoft


BlackSoft
addikt

Tehát 2 Titan z sem fogja elbírni ezek szerint...

---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------

(#2) wolfman


wolfman
veterán

A jelenkor CoD-ja a Kickstarteres űrszimulátor. :)

"Dangerous korokon átívelő alkotás. Megvásároljuk a megjelenéskor és nyüstöljük ahogyan a gépünk bírja, aztán elő és elővesszük újra, minden egyes gépfejlesztés után és olyan aspektusait láthatjuk meg, amelyeket előtte nem volt alkalmunk."
De ezt mondom már mióta a játékokkal kapcsolatban. Meg kéne csinálni a játékoknak egy über grafikát, aztán nem előírás, hogy full grafikán játsszon mindenki, azon nyomjuk amin tudjuk, aztán így még 4-5-6 év elteltével is szép tud maradni. Persze ehhez a felépítéshez az egyes beállításokat nagyon be kell lőni, hogy akkor ott fix FPS-t tudjon az adott gép, nem úgy mint sok mai játék, hogy elhanyagolható teljesítmény különbség van low és Very High között.

[ Szerkesztve ]

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#3) gab1ka


gab1ka
aktív tag

Ilyen gagyi szövegbe burkolni azt hogy képtelenek optimalizálni..Lásd Metro 2033 a megjelenésekor se tudta rendesen futtatni semmilyen harvder ahogy ma se.Akkor se volt forradalmi..ma meg pláne nem..

Amire a jövőbeni hardverek meg "felnőnek" majd eme játék állítólagos csillivilli effektjeihez,addigra meg majd lesz directx20 meg ezer más dolog ami miatt emlékezni se fog erre senki.

(#4) Ghoosty válasza wolfman (#2) üzenetére


Ghoosty
őstag

Én egyetértek veled, de úgy látom, hogy általában az emberek pszichológiája valahogy máshogy működik, mint az enyém. Rengeteg sírás van az miatt, hogy nem fut max-on. De érdekes módon, ha hiányoznak a tényleg max beállítások, akkor meg mindenki elégedett, mert a csúszkát a végéig tudja tolni. Holott ugyanúgy néz ki, mintha létezne egy magasabb grafikai beállítás, csak nem tudja futtatni a gépe.
Ekkor rögtön jön, hogy optimalizálatlan szar.

Véleményem szerint az a jó megoldás. Berakják a túl erőforrás igényes effekteket és majd évenként egy patch-ben engedélyezik. Ekkor mindenki örül, hogy maxon fut és a céget is éltetik, hogy milyen jófejek, mert törődnek a játékkal, hogy az új gépeken is szebb legyen.

A két megoldás között nincs gyakorlati különbség, de egyikben a fejlesztők szarok, mert optimalizálatlan, a másikban, meg a legjobbak a világon, mert egy év után is adnak ki javítócsomagot.

(#5) BiP válasza wolfman (#2) üzenetére


BiP
nagyúr

Én is ezt várom már egy ideje.
De látod, mégis az van, hogy ha egy játék nem megy max-on, egyből megy a hőbörgés, hogy de szar, optimalizálatlan vacak, stb.
szerk: navazze, nem is kellett sokat várni, azonnal itt van. (#3)

De remélem ez nem hat majd negatívan a játék sikerére, nagyon várom már. C64-en nagy kedvenc volt (pedig akkor gyakorlatilag azt sem tudtam, mit csinálok), meg PC-n is a Frontiers.

(#4) Ghoosty: erre gondoltam én is. Hogy mondjuk évente aktiválnak belőle valamit.
Csak ha már most benne van, akkor tuti feltörik, aztán majd jönnek a hülye cikkek, hogy "a fejlesztők bentfelejtettek egy opciót, amitől bár szebb lesz, játszhatatlan lesz, biztos ezért vették ki", (lásd Watch Dogs).
De persze még így is több esélye van, mint a folyamatos nyafogás esetén.

[ Szerkesztve ]

(#6) Mad_Wolf


Mad_Wolf
aktív tag

gyerekkorom egyik kedvence, c64-en meg amigán a frontierst nagyon sokat toltam
ha ez is olyan lesz, akkor örülünk (van rá esély a fejlesztőknek köszönhetően), és nem fog érdekelni, hogy nem megy full grafikán, ez nem az a játék lesz ahol csak ez számít (remélem)
Ja és azt is remélem, hogy a kék duna keringőt fogom hallani a kezdőképen :D

[ Szerkesztve ]

(#7) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Na akkor megvan az új benchmark program. :D

Live-Die-Respawn

(#8) section9


section9
őstag

Elérhetetlen helyett elképzelhetetlen grafikai opciót olvastam. Még passzolna is a játékhoz. :D

(#9) L_ajos


L_ajos
őstag

Lexarom :) Jöjjön a béta :)

PSN felhasználó: Foxxika | Samsung S23 Ultra | Canon EOS 1300D Kit

(#10) Yutani válasza wolfman (#2) üzenetére


Yutani
nagyúr

És akkor ugyanúgy nekiállnának fikázni a játékot, mint anno a Crysis-t. Divat volt lefikázni, hogy csak egy techdemo nulla sztorival, mert ugye rohadt savanyú volt a szőlő. Ugyanez lenne bármilyen hasonló játékkal, mert az a baj, hogy az emberek rettentő ostobák és nem látnak tovább a saját orruknál (konfigjuknál).

#tarcsad

(#11) Televan74


Televan74
nagyúr

Én inkább az árától kaptam egy pillanatra agyvérzést, de márt elkezdtem gyűjtögetni rá. Az hogy meg most például csak medium beállításokon futna a gépemen kit érdekel.Múltkor a C64 emuban is jól elszórakoztam vele.Anno bepisiltam volna az örömtől ha ilyen grafikája lett volna egy játéknak, el sem tudtuk képzelni hogy valaha ilyen is lesz.

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#12) duvi válasza Televan74 (#11) üzenetére


duvi
nagyúr

Nem muszáj a bétával játszani. Most 40 euró az alapjáték elővételi ára a hivatalos kiadásnak. Ez nem olyan vészes ár, egy ilyen játékért :N (persze ebben nincs benne a DLC pakk elővételi ára)

(#3) gab1ka
Pedig csak olvasni kéne ;) : "David Braben szerint nagyszerűen fog futni egy akár középkategóriás PC-n is"

[ Szerkesztve ]

(#13) steven84


steven84
tag

Öröm olvasni erről. Ezen is látszik hogy nem egy idióta kiadó dirigál. Akik támogatják a játékot évekig fognak vele játszani, addigra egy ma csillagászati árba kerülő vga, normális áron kapható amivel még nagyobb szintre tud emelkedni a játék.

A Crysis-t is fikázták a gépigénye és a sztorija miatt,ma örömmel veszem elő és játszom végi 60fps-el, 8xMSAA-val. A 2,3 retek sztoriját kenterbe veri. A folytatások nagyon próbáltak megfelelni a Budapest éjjel nappal kategóriájú tömegnek ami meg is látszik rajta.

(#14) Diopapa válasza Mad_Wolf (#6) üzenetére


Diopapa
addikt

Katt :)

@ gab1ka: Marhaságokat beszélsz, teljesen jó fut most is a béta középkategóriás gépeken, szóval tudnak optimalizálni. Olyan dolgokról beszélt ami (még) nincs bent.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#15) Szőrös  válasza gab1ka (#3) üzenetére


Szőrös 
veterán

Talán szöveget kéne értelmezni . :P

A játék most is jól fut , nekem maxon meg se röccen bár még csak a single mission-ök elérhetőek de már ez is jó jel.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#16) Mad_Wolf válasza Diopapa (#14) üzenetére


Mad_Wolf
aktív tag

igen, közben már végignéztem egy csomó videót, kék duna lesz ismét úgy tűnik :D
ha valaki most rászán 60 ájrót akkor már tud játszani vele single playerben, egy hét múlva pedig a bétát tolhatja

(#17) Diopapa válasza Mad_Wolf (#16) üzenetére


Diopapa
addikt

Megtörtént. :) Van topikja is btw.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#18) gab1ka


gab1ka
aktív tag

A 3 szövegértelmező huszárnak.Én a most még be nem kerülő húdecsúcs hardverigényes effektről beszéltem,nem arról hogy butítva mediumon hogy fut a játék.A két dolog nem ugyanaz."Talán csak szöveget kéne értelmezni.." ÓÓ édes jó istenem..

(#19) duvi válasza gab1ka (#18) üzenetére


duvi
nagyúr

Melyik részében is beszéltél erről? :U
"Ilyen gagyi szövegbe burkolni azt hogy képtelenek optimalizálni..Lásd Metro 2033 a megjelenésekor se tudta rendesen futtatni semmilyen harvder ahogy ma se.Akkor se volt forradalmi..ma meg pláne nem.."

(#20) Diopapa válasza gab1ka (#18) üzenetére


Diopapa
addikt

"Ilyen gagyi szövegbe burkolni azt hogy képtelenek optimalizálni..Lásd Metro 2033 a megjelenésekor se tudta rendesen futtatni semmilyen harvder ahogy ma se.Akkor se volt forradalmi..ma meg pláne nem.."

Ezt írtad. Mivel próbáltam már a játékot nem a levegőbe beszélek. Tökéletesen futtatja a legtöbb gamer hardware. Amúgy meg nem kunszt olyan programot / effektet írni ami megfektet minden gépet. Ezek a dolgok kellenek a Vér Istvánoknak, hogy elmondhassák, a milliós vasuk kell hozzá, hogy jól fusson. De ennek semmi köze ahhoz, amit te írsz.

Arcból meg visszavehetnél. :U

[ Szerkesztve ]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#21) Szőrös  válasza gab1ka (#18) üzenetére


Szőrös 
veterán

Mostani max beállításon pöpecül fut a játék. Nem butítva médiumon hanem max-on. Szóval optimalizációval jelenleg sincs probléma.
Az hogy később mi hogy lesz a jövő zenéje de ez a grafika most is bőven elég mert hozza azt amit kell.

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#22) gab1ka


gab1ka
aktív tag

És amit alá írtam az már ilyenkor nem is számít ugye, hisz van egy mondat amiben megfordul az optimalizáció szó, azt lehet idézgetni és kész vége haccáz.Szuper.Ahogy látom még azóta is jönnek a deezigenisjólfut kommentek. :W

(#23) Diopapa válasza gab1ka (#22) üzenetére


Diopapa
addikt

Kicsit nagy az arc még mindig. Nem tudom mennyi idős vagy, de a fejlesztő már akkor BBC Microra írt akkoriban példátlan 3D-s űrhajós lövöldét, amikor te még gyanítom kéjes gondolat sem voltál. Szóval örülök, hogy látatlanban megelőlegezed a bizalmat, hogy képtelenek optimalizálni.. Nehéz eldöntenem hogy vicces vagy szánalmas a mondandód.

[ Szerkesztve ]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#24) Szőrös  válasza gab1ka (#22) üzenetére


Szőrös 
veterán

Szerinted akit érdekel a játék és már most megvette azt nem fogja ez érdekelni csak mert jön a dx20 meg egyebek ?
Aha értem. Elmés , nattyon elmés.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#25) gab1ka válasza Diopapa (#23) üzenetére


gab1ka
aktív tag

Sajnálom hogy ha te ebbe nagy arcoskodást látsz.Azt is sajnálom hogy szánalmasozol egy olyan kommentben ahol egy programozó előéletét állítod szemben egy mezei felhasználóéval meg a kormoat firtatod.Üvölt a primitívséged.Vedd észre hogy te vagy a vicces ahogy itt vergődsz meg próbálsz nagynak hangzó szavakat használni csak azért mert valaki a lelkedbe tiport miután nem fényezte agyon a még meg nem jelent kedvenc progidat.

Jelenleg nem futtatható grafikai effektekről volt szó,nem arról hogy xy programozó 5 vagy 55 éve milyen játékot írt.Olyan grafikai effektekről amiket vélhetőleg csak a nyers erő AMIRE utolér, (lásd Metro példa, csak hogy értelmezzünk együtt) addigra azok az effektek IS elavultnak fognak hatni a majdani architektúrák és motorok közt.

Amíg ilyen kis lekezelő nyikhaj stílusban reagálsz addig legalább ne használd az arcoskodó jelzőt..

(#26) gab1ka válasza Szőrös  (#24) üzenetére


gab1ka
aktív tag

Neked is segítek,úgy értettem hogy ami most még csak nem is fut (effect),az addigra amire "futhatna" addigra lesz nála szebb jobb (igen esetlegesen directx akárhányon amire írva egy középkategóriás hardveren is jobban fog futni).

(#27) BiP válasza gab1ka (#25) üzenetére


BiP
nagyúr

A komment többi részébe nem megyek bele, nekem ezzel a résszel van bajom, ahogy már az elején is #3-mal emiatt:
"Olyan grafikai effektekről amiket vélhetőleg csak a nyers erő AMIRE utolér, (lásd Metro példa, csak hogy értelmezzünk együtt) addigra azok az effektek IS elavultnak fognak hatni a majdani architektúrák és motorok közt."

Itt az a gond, hogy feltételezed, hogy szar lesz, ráadásul futni sem fog jól. (lásd Metro párhuzamba állítása).
Én amondó vagyok inkább, hogy tekintve a jelenlegi kinézetet nem rossz (és bár láttunk már eddig szebbet, nálam a linkelt videóban az űrhajó hangárban való leszállása nagyon ütött), és ha ezen a jövőben érkező effektek csak javítani fognak, akkor előlegezzük meg a bizalmat.
És ha tényleg csak egy erőforráspazarló optimalizálatlan szar lesz, majd akkor fikázzuk, jelenleg meg örüljünk neki, hogy egyáltalán sok év huza-vona után végre megvalósulni látszik egy nagy klasszikus felélesztése, és még nem is ronda.

Inkább örüljünk annak a kezdeményezésnek, hogy -jelenlegi álláspont szerint- megpróbálnak egy jövőbemutató koncepcióvall előállni, bízzunk benne, hogy ezt az elképzelt módon sikerül is majd megvalósítaniuk. De feleslegesen ne írjuk már le előre, mert addig az csak egy levegőbe puffogtatott fikázás. (szerintem a többieknek is ez csapta ki a biztosítékot)

(#26) gab1ka:ez az a rész, ami nincs kőbe vésve. Mert bár jönni fog a DX12, de ha a fejlesztők ennyire elkötelezettek, lehet, hogy a most még erőforrászabáló effekteket portolni fogják az új API-ra, és akkor szép is lesz, gyors is lesz. Persze ez kicsit naív elképzelés a mai játékfejlesztési trendeket elnézve, de belőlük pont kinézem.

[ Szerkesztve ]

(#28) Diopapa válasza gab1ka (#25) üzenetére


Diopapa
addikt

"A 3 szövegértelmező huszárnak.Én a most még be nem kerülő húdecsúcs hardverigényes effektről beszéltem,nem arról hogy butítva mediumon hogy fut a játék.A két dolog nem ugyanaz."Talán csak szöveget kéne értelmezni.." ÓÓ édes jó istenem.."

Ez arcoskodás. Senki sem tiport a "lelkembe" ahhoz nekem sem te sem az Elite nem jelent annyit. ;) Mindössze arról van szó, hogy elkezdtél egy marhaságot és képtelen vagy belőle kijönni. Nem tudom, milyen grafikai megvalósításra gondolt a fejlesztő (a cikk nem részletezi) de -mint írtam- nem nehéz olyan kódot írni, ami megfektet minden gépet, de ettől még nem képtelenek optimalizálni. Egy példa. (A számok hasraütésszerűek) Van egy engine-ed, ami röhögve folyamatos framerate mellett kiköhög 10m polygont, emellett pl egy Unreal engine csak 5-öt tud. Akkor jól optimalizált az engine-ed? Nyilván. Ha beleteszel egy lehetőséget, hogy egy opció bekapcsolásával egy procedurális eljárással minden modellt amit használsz ingame, 10x több, részletesebb polygonból építi fel, ennek folyományaként az engine-ed hírtelen kap 30-40m polygonos terhelést. Akkor most tényleg nem tudsz optimalizálni, vagy egyszerűen túllőtted (szándékosan) a határait, hogy évek múltán is "frissnek" látszódjon a grafika.

"addigra azok az effektek IS elavultnak fognak hatni a majdani architektúrák és motorok közt."

Itt is elkövetsz egy hibát, ha azt hiszed, hogy a fejlesztők amint megjelenik a játék, eldobják a billentyűzetet és "hagyják" úgy a kódot ahogy van.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#29) Szőrös  válasza gab1ka (#26) üzenetére


Szőrös 
veterán

Ez csak találgatás. Ha azt nézed milyen most a játék és a jövőbeni fejlesztéssel sem mennek tévútra - eddigit elnézve kétlem - akkor kevés erre az esély.
Amúgy meg ilyen alapon akkor felesleges mindenféle fejlesztés mert mindig lesz jobb. Akkor meg minek ?
Aztán mégiscsak mennek a fejlesztések mert ezzel halad a technika.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#30) Yutani válasza gab1ka (#25) üzenetére


Yutani
nagyúr

Felesleges kapálóznod. Beokádtál ide egy trollkodást az első hozzászólásodban (úgy mondasz valamiről véleményt, hogy halvány lila fogalmad sincs róla), majd csodálkozol, hogy egynéhány fórumtársnál kivágta a biztosítékot. És nem azért, mert a játékot védenék vagy önmagukat, hanem úgy általában.

[ Szerkesztve ]

#tarcsad

(#31) gab1ka válasza BiP (#27) üzenetére


gab1ka
aktív tag

Én nem feltételeztem azt hogy szar vagy rossz lenne az ami most még bevallottan elérhetetlen.Azt feltételezem amit a saját szavaiddal le is írsz, hogy a mai játékfejlesztési trendeket elnézve bizony nagyon is naiv dolog abban hinni hogy sok év múlva maaaajd..meg ha majd lesznek hardverek..meg maaajd..meg ők biztos nem olyan fejlesztőgárda..Ellenpéldát látott már rá a nagyérdemű ezeregyet, precedenst viszont nemigen.Évek óta csak a szkepticizmusra adnak okot.Eddig a játékmegjelenéseket évekkel megelőzően jöttek a kamu gameplayek,most már nem is mutogatják, csak bejelentik hogy most fut, szép meg majd lesz.Amire meg eljön az idő hogy mindenki számára elérhető/használható lesz az xy effekt addigra meg cisszen egyet a legtöbb ember hogy "na ez az?"

(#28) Diopapa : Jó példát írsz le ezzel, logikus is ez hogy hagynak úgymond kiskaput a későbbiekre,viszont Te sem gondolhatod komolyan és szerintem nem is teszed, hogy egy ma még nem, vagy alig pár fps-el futó effekt évek múlva bekapcsolva bármi módon is labdába rúghat, vagy esetlegesen változtathat az összképen a vélhetőleg következő generáció grafikája mellett.

Csak azért ismételgetem itt az éveket,mert ha valami most nem is tud futni egy Titan-on vagy valami hasonlón (ami amúgy sincs sok embernek gondolom), akkor vajon hány generációnak kell eltelnie ahhoz hogy egy ilyen kártyát teljesítményben valami ekkora mértékben lekörözhessen ugye.

Példa talán erre a GTA4 féle ilyen olyan textúra pakk..Rettentő látványos,szembetűnő a különbség az alapjátékhoz képest (tudtommal még csak nem is a fejlesztők műve) ,ha viszont valaki pc-s grafikával akar villogni akkor már rég nem ezt hozza fel hanem a rengeteg sokkal szebb akármi mást.

[ Szerkesztve ]

(#32) KisDre


KisDre
senior tag

Egy ordító szarvashibás kérdés: Ha nincs olyan vas ami elvinné, akkor mégis hogy a jóistenfenerákjába sikerül nekik tesztelni? :DDD (Bár már az hogy nem viszi el semmi is hihetetlen, mikor egyesek olyan vadállatságokat csinálnak a gépekkel hogy azt már inkább mondanánk egy csúcskategóriás renderelő szervernek :)) )

KisDre.artstation.com

(#33) AeSDé Team válasza KisDre (#32) üzenetére


AeSDé Team
őstag

Biztos van olyan, csak "kereskedelmi forgalomban nem kapható". Vagy az is lehet hogy a tesztkonfigon negyed akkora sebességgel futtatják a játékot, majd a kapott felvételt négyszeresre gyorsítják és megvan a kívánt framerate a 30FPS-es trailerhez, lehet örülni :D Röviden nem valós időben renderelik/tesztelik a magasabb beállításokt. Nem tudom mennyire írok hülyeséget, szerintem nem hangzik annak.

(#34) Yutani válasza KisDre (#32) üzenetére


Yutani
nagyúr

Tudják tesztelni, de csak állóképeket renderel a motor elegendő lóerő híján. :DDD

#tarcsad

(#35) mrhitoshi


mrhitoshi
veterán

Kár hogy ezt most dx11-hez fejlesztik (gondolom), és lehet a dx12 alatt már simán elmenne gond nélkül. Ez a hozzáállás szerintem hülyeség kicsit, mikor kb minden évben van fejlődés.
Kb. olyan érzésem van, mint ha a kommunista Oroszországban lennék, és egy tankot akarnak tervezni. "Mennyi fém kell bele Iván ? Mindegy, csak bírja el a motor, ha meg nem, akkor toljunk alá még nagyobbat." :U
Vagy másik lehetőség, hogy fekete lyukakat szimulálnak a háttérben, amik meg se jelennek a játékban. Mint anno Crysis 2-nél. ;]

PS4

(#36) duvi válasza mrhitoshi (#35) üzenetére


duvi
nagyúr

Valóban jó lenne, de már jóval régebben elkezdték fejleszteni az ED-t (bőven a kickstarter előtt) a saját motorjukkal. Akkor még sehol se volt a DX12 :( (Az első DX12-es játékok, jó ha jövő év végén jönnek majd ki)

(#37) Diopapa


Diopapa
addikt

Jah, ha meg kint van a DX12, érdemes lenne megvárni a DX13-at. Hagyjuk már...

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#38) Szőrös  válasza Diopapa (#37) üzenetére


Szőrös 
veterán

Szerintem a mantlev.csillismilló sokkaldesokkalsokkalta jobb lesz ! :P

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#39) duvi válasza Szőrös  (#38) üzenetére


duvi
nagyúr

Azt majd megnézzük a Star Citizenben ;)

(#40) AeSDé Team válasza mrhitoshi (#35) üzenetére


AeSDé Team
őstag

Erről a crysis 2 botrányról linkelne nekem valaki egy cikket? Mert én már hallottam róla de nem tudom pontosan mi történt.

torz on borz: Valamiért az AMD-ben én is jobban bízom, sokat tettek le az asztalra mostanában. De azért remélem hogy a DX12-t nem cseszik el mert a játékok többsége úgysem támogatja majd a Mantle-t, főleg akiket a konkurencia lefizet.

[ Szerkesztve ]

(#41) Szőrös 


Szőrös 
veterán

duvi , AeSDé Team : ez egy kicsit irónia akart lenni és még inkább vicces "kötözködés" . De Papa úgyis vágja. :D

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#42) oriic válasza AeSDé Team (#40) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Crysis 2 botrány

Live-Die-Respawn

(#43) VitaD5 válasza Yutani (#34) üzenetére


VitaD5
tag

Nem igazán. Ezt általában úgy csinálják, hogy csak azt futtatják, amit éppen szeretnének tesztelni, így nem kell akkora gép. Ha mondjuk a teszt során az jött ki, hogy csak arra az egy effektre mondjuk találomra egy GTX780 Ti is kevés, akkor megállapítják, hogy emellett valósidőbe leprodukálni elég nehéz lesz a teljes játékot.

Emlékszem, amikor még Blender-ben egy coach gun-t akartam csinálni, és véletlenül mindkét csövet plusz a tartót kb. 1 millió polygonra vágtam. Egy régi Celeron, 1 GB RAM, és egy vacak integrált kártya alatt kicsit összeomlott. :DDD

[ Szerkesztve ]

Yar Har fiddle di dee

(#44) Lomha 8V


Lomha 8V
addikt

Azt a játékot még nem találták fel, amit én kizárólag a grafika miatt újrajátszottam volna.

(#45) Diopapa válasza Lomha 8V (#44) üzenetére


Diopapa
addikt

Nem igazából tudom, hogy lehet-e ennek a játéknak "vége" a szó klasszikus értelmében. szóval nem tudom, hogy "újra" tudod-e játszani.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#46) Blade_W válasza Diopapa (#45) üzenetére


Blade_W
tag

Símán lesz "klasszikus" vége a játéknak. Iromnan mód: Game Over. :))

(#47) Diopapa válasza Blade_W (#46) üzenetére


Diopapa
addikt

Nem arra gondoltam, hogy meghalsz. A legtöbb játékot el lehet veszíteni. Arra gondoltam, hogy nem lehet megnyerni. Szóval max abbahagyni lehet. :)

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#48) Yutani válasza Diopapa (#47) üzenetére


Yutani
nagyúr

Az Elite: Dangerous pont olyan, mint az élet. Nem lehet újrajátszani, csak abbahagyni tudod.

Köszi a megvilágosulásért. :)

[ Szerkesztve ]

#tarcsad

(#49) Dr. Akula


Dr. Akula
nagyúr

Sztem ez így teljesen rendben van, mert nem azt mondja hogy minden gépen szaggatni fog, csak azt hogy 3 év múlva újra elővéve olyan lesz mintha egy még HD-bb editiont kapnánk.

(#50) cskamacska válasza mrhitoshi (#35) üzenetére


cskamacska
addikt

Mert egy DX12 utáni 2016-os HD újrariadás nagyon jutányos plusz 40 eurós áron sokkal elegánsabb lenne, mint hogy most beletesznek pár effektet, amit ugyan csak a következő videokártyáddal tudsz kihasználni, de legalább szebb lesz a játék 2016-ban elővéve is. :U

Crysis körüli hiszti meg gyönyörű példája az átlag gémerek mélysötétségének, amikor a 30 éves mérnökök és a 12 éves gyerekek közös nevezőre kerülnek a zinternet fikatengerében. :(((

2007-ben a Crysis amiatt híresült el, hogy nem volt gép amin rendesen futott volna, sokan máig az optimalizálatlanság mintapéldájának tartják. Csak hát nem mellesleg olyan jól nézett ki, hogy az átlag játékok tán máig nem érték be, és 6 évvel később sincs oka a szégyenkezésre, mondjuk a kortársaihoz képest, amelyek erősen "öregnek" néznek ki ma mellette.
Szegény Crysis 2 is kapott hideget-meleget, hogy "butították a grafikát", meg ott is a multi pálya alatti óceán maradt meg az emberekben, miközben Crysis 1 szintű, ha nem jobb grafikát nyújtott jóval kisebb gépigénnyel(!!), azaz sokkal jobban optimalizálták, miközben a történet is feljavították, és az elsőből hiányolt "moziszerűség" is kapott egy nagy ráncfelvarrást(például a kiváló háttérzenével, a jópofa átvezető animációkkal), miközben mégsem csináltak belőle csőlövöldét.

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.