Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#27) BiP válasza gab1ka (#25) üzenetére


BiP
nagyúr

A komment többi részébe nem megyek bele, nekem ezzel a résszel van bajom, ahogy már az elején is #3-mal emiatt:
"Olyan grafikai effektekről amiket vélhetőleg csak a nyers erő AMIRE utolér, (lásd Metro példa, csak hogy értelmezzünk együtt) addigra azok az effektek IS elavultnak fognak hatni a majdani architektúrák és motorok közt."

Itt az a gond, hogy feltételezed, hogy szar lesz, ráadásul futni sem fog jól. (lásd Metro párhuzamba állítása).
Én amondó vagyok inkább, hogy tekintve a jelenlegi kinézetet nem rossz (és bár láttunk már eddig szebbet, nálam a linkelt videóban az űrhajó hangárban való leszállása nagyon ütött), és ha ezen a jövőben érkező effektek csak javítani fognak, akkor előlegezzük meg a bizalmat.
És ha tényleg csak egy erőforráspazarló optimalizálatlan szar lesz, majd akkor fikázzuk, jelenleg meg örüljünk neki, hogy egyáltalán sok év huza-vona után végre megvalósulni látszik egy nagy klasszikus felélesztése, és még nem is ronda.

Inkább örüljünk annak a kezdeményezésnek, hogy -jelenlegi álláspont szerint- megpróbálnak egy jövőbemutató koncepcióvall előállni, bízzunk benne, hogy ezt az elképzelt módon sikerül is majd megvalósítaniuk. De feleslegesen ne írjuk már le előre, mert addig az csak egy levegőbe puffogtatott fikázás. (szerintem a többieknek is ez csapta ki a biztosítékot)

(#26) gab1ka:ez az a rész, ami nincs kőbe vésve. Mert bár jönni fog a DX12, de ha a fejlesztők ennyire elkötelezettek, lehet, hogy a most még erőforrászabáló effekteket portolni fogják az új API-ra, és akkor szép is lesz, gyors is lesz. Persze ez kicsit naív elképzelés a mai játékfejlesztési trendeket elnézve, de belőlük pont kinézem.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.