Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Speed®


Speed®
HARDVERAPRÓD

Az a kinézetre párszázas walkman füles tuti kielégítő térhangzást produkál :U

(#2) saelin válasza Speed® (#1) üzenetére


saelin
veterán

Nem kötekedés, de: Prototípus.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#3) D1Rect válasza Speed® (#1) üzenetére


D1Rect
félisten

Bármi lehet benne, nem fogyasztóknak készült.

(#4) Speed® válasza saelin (#2) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Pont ezért zavar. Sorozatgyártásban szoktak spórolni, nem akkor, amikor számít, mi kerül a sajtóba valamiről..szerintem ez ebben a formában tré.

(#5) Chiller


Chiller
őstag

Valahogy mindenki elsikkad afelett, hogy 2x1440p felbontású lesz (elvileg) a végleges termék. Ráadásul 90Hz-en? Mi fogja ezt meghajtani? Merthogy Titan2 quad sli vagy R9 395x2 CF bőven kevés lesz...
Még a sima 4k-t sem nagyon tudjuk jelenleg 30+ fps fölé tolni... AA meg minden egyéb nélkül.

http://tpucdn.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_970_SLI/images/crysis3_3840_2160.gif

(#6) FLATRONW válasza Chiller (#5) üzenetére


FLATRONW
őstag

Szerintem az ilyen játékoknak a grafikája meg sem fogja közelíteni a Crysis 3 legalacsonyabb grafikai szintjét sem.

(#7) Speed® válasza Chiller (#5) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

Aztán nehogy a végén 2x720p legyen az az 1440p..marketing csodákra képes.

(#8) D1Rect válasza Chiller (#5) üzenetére


D1Rect
félisten

Sima 1440p lesz valószínűleg.

(#9) swado válasza Chiller (#5) üzenetére


swado
tag

Állítólag ezerrel dolgoznak az SLI/CF 100%-os kihasználhatóságán (most valami 40-60%-ról beszélnek). És egy kártya csak egy szemet számol majd. Azt mondják ez is dob a dolgon.

[ Szerkesztve ]

Folding@Hungary (Team Number: 43299) http://folding.stanford.edu

(#10) Dr3 válasza Chiller (#5) üzenetére


Dr3
csendes tag

Nem 2x 1440p lesz a felbontás, hanem 1440p, ez oszlik el a 2 szemed között. Ennél feljebb jelenleg nemigen érdemes menni, mert ahogy irtátok, nincs ami kihajtsa. Jelenlegi DK2-nél is vannak már fps problémák, de ezt inkább optimalizáció számlájára irnám, illetve a driver is kicsit kiszámithatatlanul működik bizonyos esetekben.
Fejhalgató tényleg elég gázul néz ki, de mivel opcionális, igy annyira nem zavaró. Én mindenféleképpen különálló fejest ajánlok hozzá, jelenleg ez razer tiamat 7.1-el használom, merthogy ezek a nagy fejesek teljesen kizárják a külvilágot, hang se ki se be, csak azt hallod amit hallanod kell.

Amit birtokolsz, az birtokba vesz...

(#11) Chiller válasza Speed® (#7) üzenetére


Chiller
őstag

Én mondjuk nem bánnám, szerintem (első szériának) bőven elég az is.

@D1Rect: Az nem jó, mert úgy nem jön ki a 2x 16:9 képarány. Valószínűleg tényleg 2x 1280x720 lesz. Vagy totál elgurult a gyógyszerük. :)

@Dr3: Ez biztos? És akkor hogy lesz a 3d? váltottsorosan, mint az LG cinema cuccoknál? Na hát az sem túl jó...

[ Szerkesztve ]

(#12) LordX válasza Chiller (#11) üzenetére


LordX
veterán

És miért is kéne ott 16:9 képarány? Kb. kör alakú a terület, amit egy szem lát.

(#13) Gicz


Gicz
addikt

És vajon mikor lesz már ebből termék? mert évek óta csak a developer kitek jönek sorra meg a pletykák :U

Ha ilyen szélvész tempóban haladnak, lehet már akár 5 év múlva kapható lesz :((

(#14) Jack@l válasza Speed® (#1) üzenetére


Jack@l
veterán

Ja, biztos meghallja valaki majd benne, hogy merről viszhangzik a golyó ami melléd csapódik :D
Viccet félretéve, remélem lesz belőle fejhallgató nélküli verzió is, a sajátom hangzásában jobban bízok...

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#15) Dr3 válasza Chiller (#11) üzenetére


Dr3
csendes tag

Egyszerűen elfelezik a képernyőt (mivel tulajdonképpen 1 képernyő van beépitve a szemüvegbe, az egyik szemeddel a bal a másik szemeddel a jobb felét látod), tehát 1-1 szemedre kb 1280 x 1440 jut, a 2 képernyőre kis eltéréssel renderelik le ugyanazt a képet. Jelenleg 1080p-t feleznek le ugyanigy.

Amit birtokolsz, az birtokba vesz...

(#16) D1Rect válasza Chiller (#11) üzenetére


D1Rect
félisten

Szemenként 1280x1440 pixel. A 16:9-nek semmi értelme nem lenne.
A Crysis 3-nak se, egy optimalizálatlan hulladék, a BF4(ami egy igen hardverigényes játék) 4xAA mellett 970-en 45FPS.
A Rift valószínűleg jövő nyár/ősz, azaz kb. egy középkategóriás VGA elég lesz hozzá.

(#17) Chiller válasza LordX (#12) üzenetére


Chiller
őstag

Végülis jogos, videók alapján lehet így lesz, 2x 1280x1440 felbontással.

szerk: közbe látom a többiek is írták. Akkor így lesz :)

[ Szerkesztve ]

(#19) Dr3 válasza Gicz (#13) üzenetére


Dr3
csendes tag

Ez azért elég sarkos fogalmazás, a DK1 valamikor 2013 áprilisában jelent meg, a DK2 pedig idén márciustól volt rendelhető, a CV1 pedig valamikor jövő májusban lesz elérhető. Ez kb 1-1,5 éves fejlesztési lépcsőket jelent, ami egy teljesen új technológiánál nagyon is gyors tempó. Azt is vedd figyelembe, hogy az Oculus nem csak 1 terméket fejleszt, hanem egy teljesen új üzletágai épit fel köré, hogy minél szélesebb körben lehessen alkalmazni a terméket. Szerintem nagyon profin csinálják amit csinálnak, inkább rakják össze rendesen a hardvert, szoftvert, fejlesztői környezetet, nyerjék meg a szoftverfejlesztőket, stbstb, minthogy kiadjanak 1 félkész valamit 0 támogatással, ami eltűnik a süllyesztőben 1 év alatt...

Amit birtokolsz, az birtokba vesz...

(#20) Menthirist


Menthirist
veterán

Ennek a tesztjénél már tényleg sokan kiemelték hogy volt olyan pillanatuk, amikor emlékeztetniük kellett magukat arra hogy ez nem a valóság. Szóval közelítenek. Az biztos hogy teljes erejüket nem egyből egy Crysis 3-on vagy BF4-en fogjuk tesztelni, de nem is feltétlen szükséges, elmondások szerint akkora pluszt ad az egész élmény, hogy már egy alap Tuscany demo, ami grafikailag fényévekre van az újabb játékoktól, hihetetlen élmény. Szóval nem várom hogy megjelenéskor egyből csúcs fps-eket tolhassak kimaxolva, oda még izmosodnia kell a vga-knak is, de mindenképp remélem hogy ténylegesen nagy élmény. Viszont High vagy medium esetén már sok játék futtatható akár 4k-ban is elfogadható sebességgel, szóval még mindig ott a lehetőség hogy visszavegyék az emberek a ultra 16k-s textúrát a fűszálakon, ha úgy van :D
Mellesleg elmondták, hogy a screen door effect tovább csökkent, de ahhoz hogy eltűnjön kb 8k x 8k kellene, per szem :D A szem felbontóképessége pedig valahol 16k x 24k körül lenne kimaxolva, per szem :) Szóval ez a felbontás még odébb van, bár számos egyéb technológiát is körbe fognak majd járni, pl a szemkövetést, hogy csak ott rendereljenek élesen, ahova a felhasználó néz is, minden más olyan legyen, ahogy az életben is, homályos :)

Mindenesetre erősen várós, de biztos hogy el fog hozzá kelleni egy vga frissítés nálam is :) Nem tud elég hamar jönni :P

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#21) macilaci78


macilaci78
nagyúr

Ezen a felbontásos dolgon jót nevettem.
Mindenki csukja be az egyik szemét és képzelje el a monitorát változatlan pixelsorral, de a pixeloszlopok felével. Ti ilyen felbontású kijelzőből rakatnátok kettőt a szemetek elé. :C Ez az elgondolás csak akkor működik, ha mindkét szem egyazon megjelenítőn csak a páros, illetve csak a páratlan oszlopokat látja. Az eszköz méreteit elnézve Guiness-rekorder bandzsának kell lenni, hogy ezt élvezni lehessen.
Szerintem a szemüvegbe épített kijelzők méretaránya továbbra is a szélesebb, mint magas elven fog nyugodni.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#22) Menthirist válasza macilaci78 (#21) üzenetére


Menthirist
veterán

Tekintve hogy két lencse van, ami a képernyő egy-egy felét a látóteredre torzítja, és mint látod ilyen a dk2 felépítése, gondold végig még egyszer hogy min is nevetsz.
Jah, teljes dk2 teardown, látszanak a lencsék, a kijelző, stb.

Az új verziónál már várhatóan nem egy az egyben galaxy note kijelző kerül be (tokostól mindenestől), hanem valami custom kijelző a samsungtól megpecsételendő a barátságot, de ettől még kétlem hogy az alapelvet alapvetően dobnák a sutba ennyi idő után. A crescent bay más formájú lencsét kapott, de ettől még a felbontás felezés és a várhatóan 1280x1440-es kép adott.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#23) #19617792


#19617792
törölt tag

amióta Zuckulus Rift lett belőle, hát... lehet szép és jó, de kerülni fogom, mint macska a forró kását.

[ Szerkesztve ]

(#24) Menthirist válasza #19617792 (#23) üzenetére


Menthirist
veterán

eleinte én sem voltam, de belegondolva, kis cégként esélytelen lett volna globálisan megszervezni egy nemzetközi kihozatalt, megszervezni hogy minden alkatrész meglegyen, össze legyen építve, és szét legyen terítve a világon midnenfele, lokális raktárakkal, stb. Illetve azért kell pénz hogy megfizessék a kellő gyártókapacitást, hogy ne 500-asával tudják csak havonta szállítani.

Megvehette volna jobban játékosközpontú cég is, de nem tartom rosszabbnak, mintha az EA, Microsoft vagy hasonló vette volna meg. Sőt... Tény hogy most legalább megvan az a pénz, hogy annyi prototípust gyártsanak, amennyit csak akarnak, annyi kutató vegyenek fel, amennyit akarnak, stb. Vagy legalábbis sokkal többet mint alapból...

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#25) mzso válasza Speed® (#7) üzenetére


mzso
veterán

Amúgy ilyen VR cuccnál lehet a 720p is elég lenne, ha lehetne szemkövetés és csak a szem azon részébe vetítenének nagy felbontást ahol a retina felbontása is nagy.

(#26) #19617792 válasza mzso (#25) üzenetére


#19617792
törölt tag

szerintem meg fasznak a kijelző, kössük közvetlenül a látóidegre a DisplayPort kábelt. :DDD sőt, inkább legyen egy konnektor az agyi látóközponthoz drótozva. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#27) mzso válasza #19617792 (#26) üzenetére


mzso
veterán

Az egy hangyányi t futurisztikusabb...

(#28) ViZion válasza #19617792 (#26) üzenetére


ViZion
félisten

Az ötlet jó, de nem új. Voltak próbálkozások, nem egyszerű dolog, de várós :R

Aki meg tudja venni, annak nem hiszem, h a HW gondot jelentene hozzá... :D

Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

(#29) fallenrize


fallenrize
csendes tag

Igazabol, tenyleg csak helyeselni tudok az egyik elottem szoloval, ahelyett hogy megfixoltak volna a fejpantot hogy akarmilyen fulest fel tudjak venni hozza, raszurtak egy vaszleg vicckategoria bohozatot.

Akkor mar a kotelezo kiegeket is raaggathattak volna, csakhogy odakenjen a konkurencianak:
(utolagos modding gyanus)

a propeller az szemelyes kedvenc....

(#30) fallenrize válasza fallenrize (#29) üzenetére


fallenrize
csendes tag

Asszem meg is alkottam, indulok is a moddin versenyen jovore:
POC:

[ Szerkesztve ]

(#31) nubreed válasza swado (#9) üzenetére


nubreed
veterán

Csak azért legyen sli-m/cf-m, hogy rendesen meg tudjam hajtani az ocolust és ne diavetítés legyen a vége? Köszi de akkor inkább kihagyom, ha tényleg ez lesz a követelmény már most lehúzhatják a rolót, a nagy többség nem fog beruházni egy sli/cf rendszerbe.

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#32) Jack@l válasza nubreed (#31) üzenetére


Jack@l
veterán

Mért, most azért van sli/cf-ed, hogy meg tudd hajtani a monitorod? Nem kell két kártya, ha van most egy erősebb...

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#33) Menthirist válasza nubreed (#31) üzenetére


Menthirist
veterán

Nem... SLI akkor fog kelleni várhatóan, ha a BF4 vagy felette lévő játékokat akarsz első nap Ultrán kimaxolva játszani rajta. Tehát ha nem akarsz megalkudni semmilyen beállításon. Nos igen, ahogy eddig is, ez esetben is a zsebedbe kell nyúlni. Később persze majd jönnek erősebb kártyák, amik egyedül is elviszik ezeket. Meg jönnek a low level api-k, és egyéb fejlesztések, amikkel msec-eket lehet spórolni, tehát alacsonyabb tempó is elég lesz a szemüvegnek, vagy hatékonyabban aknázza ki az erőforrásokat.

Onnantól hogy visszaveszel mindent a csúcsból meg az ultrából, már várhatóan a csúcs grafikájú játékok is futni fognak rajta egy, igaz erős vga-n, hisz mondjuk mediumban már több játék elég gyorsan fut 4k-ban egy gtx980-on.
Vagy pedig játszol majd a tucatnyi egyéb, gyengébb grafikájú játékkal, amiben a hangsúly a vr-on és a hűha faktoron van, nem csak a játékon. Ez az élmény is überelheti a legtöbbet amit ma játék közben átélhetsz.

és akkor még nem beszéltünk a játékon kívüli aspektusokról, a virtuális moziról, a vr filmekről, a vr panoráma képekről, stb.

Szóval nagyon erős gépre legfőképp akkor lesz szükség, ha nagyon erős grafikájú játékokat akarsz nagyon erős beállítások mellett játszani rajta. De ehhez eddig is erős gép kellett, csak most majd még erősebb.
Viszont élményt nem csak ez hozhat majd, hanem jóval szerényebb, de ötletes megvalósítású programok is.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#34) nubreed válasza Jack@l (#32) üzenetére


nubreed
veterán

Nem nincs, soha nem is gondolkoztam 2 kártyás rendszerben, valahogy sosem érdekelt, felesleges pocsékolásnak tartom. 1 erősebb kártya az természetesen szóba jöhet.

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#35) Menthirist válasza nubreed (#34) üzenetére


Menthirist
veterán

Jelenleg egy 780 Ti-vel 80 fps-t lehet Bioshock Infinite-tel elérni 4k-ban mediumon (ultrán 60). Ha az OR consumer 1 2560x1440 lesz, noha igaz hogy nagyobb erőforrásigénye lesz mint egy sima 1440p-nek, attól még tartható lenne szerintem már ma is a 70-80 fps vele. De köv évben jön majd csak ki, tehát addig kijön várhatóan a 390X is, és terjednek a 9xx-es geforce-ok, a szoftver is javul, a driverek is. Tehát akár már első nap ilyen szintű grafikával lehet játszani, amit én speciel nem is vártam, mert már sokan az asztal alá borulnak a sima Tuscany vagy a Rollercoaster demótól is, pedig annak a grafikája nincs azért ilyen szinten. De maga az élmény annyira más, hogy mégis üt.
Jah és ezek azok a játékok, amiket úgy terveztek, hogy monitoron jelenjenek meg. Onnantól hogy a VR-t is számításba veszik, készülhetnek olyan beállítások vagy eleve programok, amik jobban kézben tartják az erőforrásokat, és ötletesen használják ki a vr-t, nem pedig csak utólag hozzáheggesztett módon.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#36) BandiHUN


BandiHUN
veterán

Én beletennék még 2 dolgot...az egyik egy mikrofon,amivel adott esetben beállíthatóan megoldható lenne a külső hangok bejutása,a másik egy külső kamera,hogy át lehessen váltani a külvilágra.Valahogy nekem erről az első VR sisakos élményem jut eszembe,hogy szép és jó,de ott koppantam először,amikor rájöttem,hogy hiába fordulok a mellettem álló haveromhoz elmondani,milyen frankó is ez :DDD
Vicces,de akkor,ott tényleg elfogott kicsit a "pánik",hogy hogy kéne "kijutni".A VR maga frankó volt...
Nomeg ha túl "reálisra" sikerül az élmény,akkoris maradna az embernek egy "pánikgomb",ami a cucc letépése nélkül is "visszatesz" a külvilágba.Nomeg írnak FB-n és akkor nem tud az ember válaszolni,de ott a játék saját chatja,a Steam és az Origin felülete...
Ezeket simán meg lehetne oldani,hogy 2 respawn között kiváltok a külvilágra,bepötyögöm a normál monitoron+billentyűzeten,majd gó vissza 1 gombnyomással.
Az se hátrány,hogy ha az ember azért beöltözve is meg tudja oldani,ha valaki jön,váltson vele pár szót,megcsörren a telefon,benéz a zasszony,hogy milyen sört vegyen a boltból,stb :DDD
Annó még ipari fülhallgatós-zajvédős adóvevőn is volt mikrofon és kis tekerő beállítani a "környezetet".

[ Szerkesztve ]

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#37) swado válasza BandiHUN (#36) üzenetére


swado
tag

Na ez, nem hülyeség. :K

Folding@Hungary (Team Number: 43299) http://folding.stanford.edu

(#38) Menthirist válasza BandiHUN (#36) üzenetére


Menthirist
veterán

de ezeket mint mikrofon vagy fülhallgató, lehet külön használni. Aki igényli, az használjon valamit, de szvsz felesleges ráaggatni fixen azoknak akik nem használnák, vagy mást akarnak használni (én pl a saját ATH-M50-es fülesemet akarom használni, nem azt amit ők adnak hozzá. Mikrofont meg egyáltalán nem igénylek (webcammal szoktam megoldani), legalábbis beépítettet nem. No meg jó ha inkább hely van valahova bedugni a mikrofont vagy a fülest, mintsem beépíteni fixen, mert ha a mikrofon tönkremegy, legalább csak veszek egy újat.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#39) BandiHUN válasza Menthirist (#38) üzenetére


BandiHUN
veterán

De gondolj bele,hogy hasznos-e,ha kapna egy mikrofont oda,ahová a mobilt tartod...jó,hát tudom,biztos mindig van az embernek zavartalan 2-3 órája VR-ezni úgy,hogy senki nem keresi semmin... :F
Kamera pedig 1000ft-os tétel.Komoly telók pl.5mpx-es autofókuszos kamerája is megkapható még kiskerben is párezerért,ha meghibásodna...
Aki a lentebbiek hasznosságát vitatja,próbálja ki,milyen egy hallás+szemvédővel rájönni,hogy dolga akad a "külvilágban"...velem tapasztalat mondja,hogy a mezei júzernek ilyesmi fontosabb,mint a mégultraüberebb hang.

Persze mondom,OK,akinek lesz alkalmanként 2-3 óra asszony,fb,telefon nélküli kockulásra,és a játékokban,stb.se használ semmi kommunikációt.
De mégis életszerűbb,ha akár VGA-ban,de lepillanthatsz a billentyűzetre,és kényelmesebb,mintha valami vetített billel marháskodsz.
A játékok menüjét is kezelni kell,vagy pl.mikor a Steamben majd nézed a barilistát,kivel játssz,rá kell írni,navigálni a szerókeresőben...
Nem fog itt mindenhez jönni hirtelen támogatás a sisakosoknak/egyéb gondok.
És még a család se utál ki,mert sisakban is megnézheted,mit épített/rajzolt a kisfiad,és még meg is dicsérheted,mert halljátok egymást :DDD

[ Szerkesztve ]

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#40) D.Va


D.Va
senior tag

Kell a francnak füles meg térhangzás, van 2 db 5.1 is otthon és csak porosodik, stereo-t használok, azt is fogok..., eleve nem szeretem a fülest játékra, kell az igazi dörömbölős mélynyomós hangzás mikor remeg a szoba...

(#41) Komplikato válasza BandiHUN (#39) üzenetére


Komplikato
veterán

Valami ilyesmire gondolsz? ;]
VRnava Totem

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#42) BandiHUN válasza Komplikato (#41) üzenetére


BandiHUN
veterán

Körülbelül ;] Csak itt plusz,hogy elvileg sztereoszkopikus a külvilági kép is,vagyis 3D az is. :C
Arról nem is beszélve,hogy a plusz kameráknak szerepe lehet abban,hogy a rendes képet egészitsék ki VR-el...akár játéknál,akár munkánál hasznos lehet egy ilyen "kevert" megoldás is.

[ Szerkesztve ]

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#43) Menthirist válasza BandiHUN (#42) üzenetére


Menthirist
veterán

Akinek ez kell, annak itt van ez vagy lesz száz másik (az Oculus nyílt forrásként publikálta az összes DK1-el kapcsolatos infót a firmware-től a pcb-ig). Én a lehetőleg nem akarom összetörni az "immersion"-t, szóval nem akarok játék közben még gombnyomásra sem kilátni a való életbe, mert az befolyásolná az élményt, nem akarok össze-vissza bóklászni, mert ha szekrénybe ütközök az szintén. Sőt az utcán sem akarom használni. Ezt úgy akarom, ahogy ők is mondják: ülök a székemben és csak az történik, ami játékvilágban. Semmi más :) Nem érdekel a család, a telefon, hogy betörtek, stb :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#45) Menthirist válasza #32839680 (#44) üzenetére


Menthirist
veterán

Tervbe van véve (ezt Abrash is mondta az Oculus Connect-en), de ez nem az első generációval fog jönni, sőt alighanem nem is az első 2-3-ban. Később szükséges lesz, mert nem fogják tudni olyan dinamikusan növelni a kiszámolt képkocka részletességét, ahogy a kijelzők javulnak (tehát szemenként 8k x 8k-s képet nem fognak tudni egyhamar előállítani, de ha észlelik merre néz az ember, azt a részt ki tudják jobban számolni, a többi részen meg életlenebb verzió is jó lesz). Ezért mondta Abrash hogy ez még csak nagyon az első lépcsőfok, de valahol el kell kezdeni. Ez nem egy olyan dolog, hogy most kiadják az első generációt, kijön még kettő, és már minden kész is van, minden tökéletes. Ez akár évtizedeken átívelő fejlesztés-sorozat is lehet.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#46) Teasüti


Teasüti
nagyúr

Teljesen magától értetődő felismerés. Azt furcsálltam, hogy már nem a kezdetektől foglalkoztak a 3d hanggal.
Talán beérik a Trueaudio féle mozgalom is mire ez piacra kerül, ha már az X-fi-t kinyírta az MS. :U

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.