Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11) [Prolixus] válasza Hiroshi87 (#7) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Mondjuk az, hogy nincs már Carmack meg a többiek, egy totálisan irreleváns kifogás addig, amíg DOOM név alatt adják el a cuccot. A DOOM cím az egyik legnagyobb játéktörténeti ikon, aki tehát ilyen névvel kiadott játék készítésére adja a fejét, az fel kell, hogy készüljön a legmagasabb elvárásokra, és annak akarjon megfelelni, ne egy "tökátlag noname 12egytucatFPS"sel szemben támasztott elvárásoknak.

Ettől függetlenül egyetértek, de nem azért mert nincs Romer vagy Carmack. Inkább arról van szó, hogy a Doom eddigi összes része olyan időszakban jött, amikor még bőven volt helye a fejlődésnek. Manapság már meg kb. mindent megcsináltak a standard vegytiszta FPS-ek műfajában, amit meg lehetett csinálni. Úgyhogy a fejlesztők leginkább akkor guríthattak volna nagyot, ha kilépnek a VR piacra, vagy kilépnek a műfajból, és valami FPS+akármi hibridet csinálnak (sandboxosítva lesz a játék vagy akármi...). Ez nem történt meg, nyilván részben a biztonsági játék miatt sem. Szóval én is úgy vagyok vele, hogy kicsit nem értem a nagy elvárásokat. A grafikát leszámítva mindenki azzal jön, aki fanyalog, hogy "basszus ez mégiscsak egy Doom" etc, de amikor oda kerül a sor, hogy mit kellett volna szerinte mutatnia a játéknak, akkor általában már megáll a tudomány.

Ennek ellenére én sem vagyok túl bizakodó. A multi erőltetése rossz ómen, amiket meg mutogattak a single-ből eddig az nem volt rossz, de nem tettem le az állam én sem tőle. Persze nem is lenne ezzel baj, ha lenne egy fasza 25 órás, nem időhúzással ennyi kampány hozzá mondjuk, de neeeem, 12-13 órákat írnak. Namost ez 2016-ban már nem egy nagy wasistdas, hiába nem volt a DOOM1-2 sem sokkal hosszabb ilyen szempontból.

Mondjuk az ősrégi pályák implementálása mindenképpen egy nagy plusz pont.

[ Szerkesztve ]

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.