Multkor az egyik macska egy egerrel jatszott, meguntam es rakartam az egerre egy teglat, utana a macska boldogan befalta a puhitott egeret.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
Multkor az egyik macska egy egerrel jatszott, meguntam es rakartam az egerre egy teglat, utana a macska boldogan befalta a puhitott egeret.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
Talán itt lesz a legjobb helye a kérdésemnek:
Gondoltam gyakorolni kéne az egér behatóbb tesztelését.
Mouse testerben mit csinálok rosszul, hogy ha az xVelocity vs time grafikonom gyakorlatilag egyenes?
Egyszerűen nem tudok olyan szép ívet produkálni, 2 egérrel is próbáltam.
Posztolj egyet, abból többet látok.
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
Bár lehet maga a metódusom rossz. Milyen mozdulatot kell végezni az egérrel? Mekkora távon?
Nem a metódusod rossz, a pollinggal nem stimmel valami. A grafikonon a függőleges tengelyről le tudod olvasni a rántásaid sebességét, amit posztoltál, az kb. 4 m/s volt (szép érték). Az egyetlen kiugró pötty (~95 m/s) mérési hiba, konkrétan véletlenül 1 usb frame alatt 2 packet-et küldött az egér ugyanazzal az értékkel, így minimális ideig (1 tick-ig) nagyon nagy sebességnek tekinti a mousetester. Ez igazából játék közben senkit sem zavar, de a tesztelés agyhalál lehet tőle, lásd Cougar 300M teszt. Csak az vele a baj, hogy a grafikon skáláját nagyon eltolja, így kb. értékelhetetlen lesz tőle a teszt.
Érdemes más polling rate-en megpróbálni, 500 / 1000-re váltani. És addig próbálkozni, amíg tudsz egy "tiszta" grafikont.
Tudom, tudom, akasszak a tökömre egy lámpát, hogy sötétben is tudjak kaszálni.
bejegyzés Egerek tesztelése