Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa134

    addikt

    válasz ak76 #43 üzenetére

    Biztos hülyeséget beszéltek nekem az egyetemen, de egy csökkenő piaci részesedésű vállalat ritkán bővíti portólióját (erőforrás elaprózódás) épp ellenkezőleg: nyirbál és koncentrál. Portólió terén a BB pont ezt teszi: kiadta a telefon TERVEZÉST a Foxconnak ( erőforrást koncentrál fontosabb területekre), de továbbra is ott van a telefon (handset) piacon. Másfél év alatt (akkor jelent meg ugye az első BB10), kiadtak 5 telefont (q5,Q10, Z10,Z30,Z3), év végéig kijön még kettő (Passport, Classic). Ez 2 év alatt 7 különböző design, méret, ár, stb kategória. Nem rossz egy haldokló cégtől. És mindezt úgy, hogy az OS-t saját maguk fejlesztik, nem pedig veszik.
    A BES licenszek csak nőnek és nőnek, és a vállalati biztonsági témakörben is élen járnak - még minding (épp most lesz NY-ban a BlackBerry Security Summit).

    A marketinges részben igazad van, jogos a kritika, itt mindig lehetne többet és jobban tenni. Reméljük ez változik. De azért ha az ember jobban utánajár, látja, hogy azokban az országokban, ahol erős a BB (igen, van ilyen - UAE, Indonézia, D-Afrika, Mexikó) ott nagyon erősen jelen vannak, újságok, reklámok, stb terén (is). Magyarország most más téma, itt sosem volt erős a BB, ide minden később ér be alapon a múltban is USA-ban már a komolyabb vezetők blackberryztek, itthon meg nem, szóval ennek vannak hagyományai nálunk. De azért a dubai BB store, köszöni, jól van, a Z3-ért Jakartában szépen sorbaálltak és a hírek szerint most is nagyon jól fogy, nyilván ez nem menne jó marketing nélkül. Azon lehet vitázni, hogy most akkor arra a piacra kell koncentrálni és ütni a vasat, ahol hagyományosan erős(ebb) a BB helyzete, vagy az abszolút marginális piacokra (pl Mo.), ahol ha mondjuk megszakadnak (és beleölnek egy valag pénzt), eladnak teszem azt 3000 telefont, amúgy meg eladnának 2000-et. Semmi értelme.

    Z3 launch, Jakarta: [link]

    [ Szerkesztve ]

    Avanti Roma

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés