Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) edari


edari
őstag

"Miután a UPC hálózatán több kisebb-nagyobb kimaradás és technikai probléma is jelentkezett az utóbbi időben"

Csak 1 hónapja telefonálgatok be hogy csinálják meg nálunk a hibát, képtelenek...

(#2) -szp- válasza edari (#1) üzenetére


-szp-
aktív tag

Na majd az Ericsson ;]

<!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

(#3) edari válasza -szp- (#2) üzenetére


edari
őstag

Én is attól félek... tegnap megkérdeztem hogy mikor jönnek ki megcsinálni (konkrétan nem a házban van a baj, hanem kint az utcán). Azt mondja hogy egyeztetnek. Aha...2 hete.

(#4) bambano


bambano
titán

"A döntéssel mindenki jól jár.": kivéve a júzereket meg a technikusokat.
merthogy az erikfia nem vesz át mindenkit, illetve a technikusok közül nem mindenki akar majd átmenni, inkább lelépnek máshova.

a magam részéről azt vélelmezem, hogy az upc előfizetőknek indokolt lehet új ruhadarabokat beszerezni, mint pl. nyúlcipő.

"az Ericcson bevonása nem volt nagy meglepetés az általunk megkérdezett iparági szereplők szerint": nagyjából mindenki tudta, hogy ez lesz, mikor a román upc főnökét nevezték ki a magyar upc főnökévé is, amely döntés rendkívüli népszerűséget vívott ki a dolgozók körében. (nem).

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#5) -szp- válasza bambano (#4) üzenetére


-szp-
aktív tag

A felhasználóknak miért nem lesz jó? A UPC technikusait értem, bár elvileg lesz aki ajánlatot kap, illetve nem válnak meg mindenkitől...

<!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

(#6) bambano válasza -szp- (#5) üzenetére


bambano
titán

egyszer régen, egy messzi-messzi galaxisban, volt egy kábeltv szolgáltató, ahol szakemberek irányították a céget és minden működött szépen. majd jött a gonosz sith nagyúr, és lecserélte a szenátust egy könyvelőre. attól kezdve az elsődleges szempont a költségcsökkentés lett. egy jó hálózatot nem lehet két nap alatt összeborogatni, pár évig elgurul magától karbantartás nélkül, de nem a végtelenségig. és amikor eljönne az ideje, hogy ismét rendes karbantartást kapjon a rendszer, akkor a könyvelőt a gonosz nagyúr lecseréli egy olyan főnökre, akinek a méltatásában az a fő pont, hogy milyen remekül csökkentette a költségeket a román upc-nál.

kettőt se fogsz pislantani, majd jön a nagy meglepődés, hogy felszámolják a magyar upc callcenterét és viszik romániába a melót és majd onnan intézik az előfizetői ügyeket.

a másik nagy probléma, hogy az upcnak régen nem volt tisztességesen elektronikusan dokumentálva a hálózata, és nem hiszem, hogy azóta ezt megcsinálták. amennyire én tudom, egy csomó fontos infó csak a szerelők fejében van meg, akik közül nem keveset most kirúgnak. a fejükben levő infókkal együtt, amikről nincs backup.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#7) Intruder2k5 válasza edari (#3) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Kötbért igényeltél már?

(#8) edari válasza Intruder2k5 (#7) üzenetére


edari
őstag

Még nem.

(#9) FreedomHUN válasza bambano (#6) üzenetére


FreedomHUN
senior tag

"kettőt se fogsz pislantani, majd jön a nagy meglepődés, hogy felszámolják a magyar upc callcenterét és viszik romániába a melót és majd onnan intézik az előfizetői ügyeket."

Már kivitték... kb. fél éve.

(#10) bambano válasza FreedomHUN (#9) üzenetére


bambano
titán

és tényleg! na ugye, hogy nem fog tudni pislantani se :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#11) Apollyon


Apollyon
Korrektor

Úgy tűnik akkor a UPC még egy lapáttal hozzájárul a shithegyhez. Régen nem volt ilyen, nyár óta már szinte minden héten van egy nem gyenge 12 órás szolgáltatás-kiesés.
Eddig a múlt heti a csúcs: 26 óra.
Ez már az a szint, amikor a panaszt az NMHH-nak kell jelezni, bár az passz hogy fog-e történni valami, minden bizonnyal nem.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#12) bambano válasza Apollyon (#11) üzenetére


bambano
titán

szépen kérsz egy mérődobozt az nmhh-tól, fellógatod és pár hét után, mikor lesz bőven mérési adatod, akkor bejelented.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#13) Apollyon válasza bambano (#12) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Ez egy jó ötlet, köszi!
Még egyébként nem is jeleztem a UPC-nek sem a gondot :DDD De a fosbúk oldalukon láttam, hogy egyébként országszerte gond van (temérdek elégedetlen felhasználói bejelentések, napi szinten) ahol a fb oldalt egyébként kezelő upc-s mancika a szokásos, maximum 1-2 szóval eltérő sablonüzenetekkel "nyugtatja" az ügyfeleket, bár van küldd el privátban az ügyfél azonosítód megoldás is.

Van itt egyébként egy tájékoztató: Karbantartások Itt általában 6-12 órás intervallumokat adnak meg, utóbbi alkalmakkor mindig bőven meghaladt a kiesés – ha egyáltalán oda volt írva.

UPC-nek meg azért nem jeleztem még a dolgot, mert az van az ÁSZF-ben, hogy csak akkor jogos a panaszom hogy ha a bejelentéstől számított 72 órán belül nem oldódik meg a probléma. Addig meg simán kibekkelik, aztán habira pampogtam.

Eddig minden alkalommal amikor kihagyás volt, akkor a szomszédoknál (társasház) sem volt internet amit abból gondolok, hogy a UPC Wi-Free SSID-k eltűnnek az éterből.

Ebből kiindulva jóval nagyobb lehet a gond, így meg szerintem hiába fenyegetőzök nekik meg mancikának az NMHH-val, nem hiszem hogy fognak (tudnak) egy bejelentéssel bármit is érdemben kezdeni.

Mindenesetre elindult a folyamat...

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#14) FreedomHUN válasza Apollyon (#13) üzenetére


FreedomHUN
senior tag

Az mondjuk picit érdekes hogy nincs wifree, mert azt a modem szórja akkor is ha nincs jel a hálózaton, (routered is szórja az ssidt ha nincs net), inkább kihúzzák az áramból.

(#15) Gubek-Einste válasza FreedomHUN (#14) üzenetére

Mivel nem tud online lenni a HGW így folyamatosan reboot-ol és elölről kezdi a regisztrációs folyamatot és ezzel együtt a wifi is újra lesz indítva, ezért nincsen Wi-Free sem.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#16) FozzieBear


FozzieBear
csendes tag

"a vállalat bővítette portfólióját azáltal, hogy virtuális mobilszolgáltatóvá léptek elő, az Ericcson bevonása nem volt nagy meglepetés az általunk megkérdezett iparági szereplők szerint."

Csak én nem látom az összefüggést a kettő között? :F

(#17) Gubek-Einste válasza FozzieBear (#16) üzenetére

Az Ericcson a mobil hálózatok területén is tevékenykedik így arra is kiterjed a szakértelme.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#18) FozzieBear válasza Gubek-Einste (#17) üzenetére


FozzieBear
csendes tag

És ennek mi köze ahhoz, hogy UPC virtuális mobilszolgáltatásba kezdett tavaly a Vodafone hálózatán?
A Vodafone hálózatát Magyarországon tudtommal nem az Ericsson üzemelteti, hanem egyelőre még a Vodafone maga ...

Esetleg ha a Vodafone-nak outsourcingolta volna a hálózat üzemeltetést a UPC, akkor lenne némi "összefüggés" a kettő között, de a Vodafone nem foglalkozik ilyesmivel, inkább az a tendencia náluk is (mint mindenhol), hogy ők is a nagy Network Managed Service óriásoknak (Huawei, Ericsson, Nokia) outsource-olják a tevékenységet...

Ez a magyarországi üzlet viszont abból a szempontból érdekes, mert az Ericsson - bár a vezetékes és mobil telekom szegmensben eddig is vezető volt a managed service piacon - ezzel az ügylettel viszont belép kábelhálózatokra, ami eddig szűz terület volt számára globális szinten is.

(#19) FreedomHUN válasza Gubek-Einste (#15) üzenetére


FreedomHUN
senior tag

Nem akarok kötekedni de nem rebottol a modem, csak szimplán rangel, ds villog folyamatosan, ha nincs előreirány vagy a ds világít és az us villog ha nem talál visszirányt ilyenkor elölről kezdi a rangelést a ds villogtatásával, a wifi viszont aktív marad. megtudod nézni wifin keresztül hogy mennyivel ad a modem, csak nem lesz internet mivel a cmts nem engedte be.

(#20) Gubek-Einste válasza FozzieBear (#18) üzenetére

Meg kellene tudni, hogy az említett iparági szereplők mit gondoltak.

#19 FreedomHUN
Ha egy bizonyos ideig nem tud feljelentkezni az eszköz akkor teljesen újra indul, én legalább is többször tapasztaltam ezt a Cisco EPC3925 esetében, pl mai is amikor a technikus az erősítőnél méricskélt/állítgatott akkor nem értem el a HGW admin felületét, hogy megnézzem a jelszint értékeket.

[ Szerkesztve ]

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#21) Zsocy155


Zsocy155
őstag

Gondolom a 29-es körzet továbbra is le van sz@rv@.

(#22) btz válasza Zsocy155 (#21) üzenetére


btz
addikt

Hát látod hogy a többiek is :D

ⓑⓣⓩ

(#23) papasoft80 válasza Apollyon (#13) üzenetére


papasoft80
tag

A 72 óra az a végső határidő. 48 órán belül fel kell venniük veled a kapcsolatot, megadva az elhárítás várható idejét is.
Minden kimaradás esetén érdemes bejelenteni. Azt persze vissza kell utasítani, mikor azt mondja a telefonos kisasszony, hogy "a hiba elhárítását megkezdtük". Mert ezzel hallgatólagosan hozzájárulsz ahhoz, hogy a 72 órás számlálót "megállítsák".
Azt is figyelembe kell venniük, ha egy hibát elhárítottak és 72 órán belül ugyan azt a hibát bejelented, akkor az nem új hibaként jelenik meg, hanem a régit kell "visszanyitniuk" így ha sűrűn van kiesés, akkor em kevés összegre vagy jogosult. Ugyanis kötelezően kell fizetniük arra az időre, mely a bejelentéstől eltelt 72 óra és a VÉGLEGES elhárításig eltelt.

(#24) bambano válasza papasoft80 (#23) üzenetére


bambano
titán

"Mert ezzel hallgatólagosan hozzájárulsz ahhoz, hogy a 72 órás számlálót "megállítsák".": téves, nincs ilyen szabály.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#25) Gubek-Einste válasza bambano (#24) üzenetére

De hivatkozhatnak arra, hogy az előfizető kérésére a hiba elhárítását felfüggesztették, a T-s témában többek kaptam ilyen sms-t ha jól emlékszem, és ezáltal kifuthatnak a 72 órás határból.

[ Szerkesztve ]

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#26) Intruder2k5


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nem igazán értem, hogy "a hiba elhárítását megkezdtük" szöveg milyen jogalapot adna a 72 órás óra megállítására. Szerintem semmilyet. Ettől függetlenül volt már rá példa, hogy én is reagáltam rá, valami olyasmit, majd akkor tekintem megkezdetnek a hiba elhárítását, amikor ideért a technikus. Persze hozzáteszem, azt ők mondták előtte, hogy a hiba elhárításához ki kell jönniük a helyszínre, ami természetesen - mint utólag bebizonyosodott - nem volt igaz, mert a hiba nem nálam volt.

A T-nél valóban divat ez a felfüggesztősdi, amikor minden előzmény nélkül az állítólagos előfizetői kérésre függesztik fel a hibaelhárítást. Csak tudnám, hogy ha valaki felnyomja őket ezért, akkor milyen kérést tudnak bemutatni.

[ Szerkesztve ]

(#27) Gubek-Einste válasza Intruder2k5 (#26) üzenetére

Leginkább semmilyent, ez csak a kötbér fizetés elkerülése miatt csinálják.
KIváncsi lennék, hogy a T. hatóság mit szól ehhez a "előfizetői kérésre felfüggesztettet hibaelhárítás"-hoz. valószínűleg nem fogják érte megdicsérni őket.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#28) Intruder2k5 válasza Gubek-Einste (#27) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Azt még meg is értem valahol, ha az előfizető nincs otthon a megbeszélt kiszállási időben, és emiatt nem tudnak bejutni a technikusok, hogy ekkor kiküldenek egy ilyen üzenetet. Bár tartalmilag ez sem fedi a valóságot, de itt már legalább mondhatja a szolgáltató, hogy nem rajta múlott.

Na de az, hogy a T sokaknál ezzel kezdi a dolgot, hogy bejelentés után x idővel már jön is az SMS, hogy az előfizető kérésére felfüggesztették a hibaelhárítást, nonszensz. És többen a T-s topikban még meg is magyarázzák, hogy azzal nem kell foglalkozni, csak afféle "általános üzenet", amit mindenki megkap. Én mondjuk tuti azonnal jelezném, hogy prezentálják a benyújtott kérésemet, vagy go a fogyasztóvédelemhez.

De visszatérve a UPC-hez, elvégre ez a téma róluk szól, nem tudom, hogy ez az Ericsson-os történet a valóságban, hogy fog kinézni. Tudtommal UPC-nek van egy kisebb saját technikusi gárdája, de rajtuk kívül még alvállalkozó(k) is végez(nek) hibaelhárítást. Kérdés tehát, hogy a UPC saját gárdája szűnik meg, és kerül Ericsson fennhatóság alá, vagy az alvállalkozók (pl. One Telecom) helyett lesz Ericsson?

(#29) bambano válasza Gubek-Einste (#25) üzenetére


bambano
titán

érvényesen nem hivatkozhatnak arra.
arra hivatkozhatnak, hogyha a hiba elhárításához be kell jutni az előfizető ingatlanába és az előfizető ezt később teszi csak lehetővé, akkor hivatkozhatnak rá.

egyébként ez tipikusan olyan kérdés, aminél nem kell találgatni, benne van az ászf-ben.

marhaságokra meg addig lehet hivatkozni (nem szabad, de lehet), amíg egyszer a hatóság ki nem kéri a rögzített hívásokat és pofán nem veri a szolgáltatót.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#30) bambano válasza Intruder2k5 (#28) üzenetére


bambano
titán

"ha az előfizető nincs otthon a megbeszélt kiszállási időben" de a tré miért nem olyan időpontban akar bejutni az előfizetőhöz, amikor az otthon van? ahol én melózom, ott a számítógépesek délután 4 után kezdenek hibára járkálni, mert normálisan az emberek munkában vannak.

Az, hogy a té önhatalmúlag felfüggeszti a hibajegyet, gáz, mégpedig azért, mert a 72 órás szabálynak az lenne a lényege, hogy a szolgáltató tartson fenn elegendő erőforrást arra, hogy a hibákat 72 órán belül elhárítsa. Ha önhatalmúlag kiveszik a hibaelhárítási időből azt az időt, amire kiérnek az ügyfélhez, akkor ezt az egész szabályt hatástalanná teszik.

szerintem ezért nagyon seggberúgná őket az nmhh.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#31) Intruder2k5 válasza bambano (#30) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Azt mondjuk érthető módon a "T" sem tudhatja, hogy adott előfizető éppen mikor van otthon, ezért is írtam azt, hogy ha a megbeszélt időben nem találják otthon, akkor látom valamennyire jogosnak ezt az eljárást.

A 16 órai, vagy későbbi kiszállásokkal szerintem nincs gond, legalábbis UPC vonatkozásában tudok nyilatkozni, hogy reggel 8-tól este 20 óráig van hibaelhárítás, hétvégén is, tehát vasárnap is, amire bejelentéskor az ügyfélszolgálat 4 órás időablakot ad meg, azaz 8-12, 12-16, vagy 16-20 óra közt kérik a bejutás biztosítását az előfizetői végponthoz. Ez még aránylag korrekt is lenne, bár sajnos többször előfordult már velem is, hogy nem értek ki a megbeszélt időben, és nem is jelentkeztek, így én voltam kénytelen újra telefonálni, ahol természetesen mit sem tudtak arról, hogy a szerelő nem ért ide. Ezért tartottam jobb megoldásnak azt, ahogyan anno a RubiCom-nál működött, hogy a telefonos üfsz csak annyit mondott, hogy majd a szerelő fog keresni időpont egyeztetés végett, és mivel a saját idejét és munkáját Ő nyilván jobban átlátta, az így megbeszélt időpontokat tudták is tartani. Persze tudom, manapság a nagy központosítások mellett ez már nem működik, mert egy szerelő nem kaphat ekkora önállóságot és "hatalmat", hogy maga ossza be a saját idejét.

És visszakanyarodva még az előfizető elérhetőségéhez, ha jól rémlik pont a T topikban láttam már hőzöngeni előfizetőt, hogy ő nagyjából semmikor nem ér rá, jöjjenek vasárnap, mert hétfőtől szombatig örül, ha este 8-ra hazaesik. Bár szerintem a T-nél nincs 20 óráig hibaelhárítás. Nem a szolgáltatókat akarom védeni ezzel, de azért ez sem egy normális helyzet, hogy valaki soha nem ér rá erre, és családtaggal sem tudja megoldani. Akkor konkrétan minek neki az egész előfizetés...? Na meg eleve ha mondjuk hét elején bejelent egy hibát, és csak vasárnap tudja fogadni a technikust, akkor már elbukott a 72 óra.

[ Szerkesztve ]

(#32) bambano válasza Intruder2k5 (#31) üzenetére


bambano
titán

"Azt mondjuk érthető módon a "T" sem tudhatja": tévedés, ez teljesen érthetetlen és elfogadhatatlan. Van ez a telefon nevű dolog, a t-nek hallania kellett volna róla. Az ügyfél valamikor bejelenti a hibát, ma már zömében telefonon, akkor meg kell kérdezni tőle. Pontosabban fel kell neki ajánlani időpontokat, ha az ügyfél elfogadja, akkor máris tudja a tré, hogy mikor lesz otthon.

ráadásul ha az ügyfél elfogadja az első időpontot, akkor addig nem lenne szabad felfüggeszteni a hibajegyet, az a szolgáltató statisztikája.

"Ezért tartottam jobb megoldásnak azt, ahogyan anno a RubiCom-nál működött, hogy a telefonos üfsz csak annyit mondott, hogy majd a szerelő fog keresni időpont egyeztetés végett": lehet, hogy neked ez jobb (mondjuk nagy cégnél nem működik), de jogszabályellenes. Konkrétan az upc szerelőit egy tabletes alkalmazással vezénylik már több, mint egy éve. ahogy megcsinálták, az szintén nem jogszerű, de mindegy...

"Na meg eleve ha mondjuk hét elején bejelent egy hibát, és csak vasárnap tudja fogadni a technikust, akkor már elbukott a 72 óra.": ebben az esetben, ha van róla hangfelvétel, jogos a hibajegy felfüggesztése.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#33) Intruder2k5 válasza bambano (#32) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Elbeszélünk egymás mellett, természetesen megbeszélés után, tehát az egyeztetett időpontra értettem.

"ha a megbeszélt időben nem találják otthon"

Másképpen nem tudom már leírni.

[ Szerkesztve ]

(#34) papasoft80 válasza Intruder2k5 (#31) üzenetére


papasoft80
tag

Ez az időablakos állatság sajnos szinte mindenhol megvetette már a lábát. Menedzserek kitalációja az egész, anélkül, hogy vették volna a fáradságot és végigkövették volna a valós folyamatokat. Magyarországon sehol sem működik rendesen. Van, hogy aznap nemhogy nem jelenik meg a szerelő, de még csak hívni sem hív. Aztán van olyan, hogy egyeztetsz egy időablakot szombat 12-16-ig, és a szerelő reggel fél 7-kor már csönget is. Eleve ha nem ér oda az időablakban a szerelő, akkor fel kell hívnia az Ügyfelet, hogy késik(ilyen késés gyakran előfordul, teljesen normális, nem a szerelő hibája). Az udvariassági hívásról nem is beszélve, amit a megérkezés előtt kellene lebonyolítani, melyben pontosítani tudja a szerelő a megérkezés időpontját.
A hét elején bejelentett, de csak szombaton elérhető hiba esetében egyszerű a forgatókönyv. Felveszik a hibát, de azonnal fel is függesztik az Ügyfél kérésére szombatig. A 72 óra szombaton az időablak végén indul el. Jó esetben egyébként el is hárítják a hibát már jóval szombat előtt, mert a technikusok általában a vonalat levizsgálják ilyen esetben és, ha ott volt hiba javítják.

(#35) Zitronensaft válasza Apollyon (#13) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

Én a leírtakból arra következtetnék,hogy az adott modemek esetleg áramszünet miatt nem szórtak wifit..mert ugye van olyan hogy leszakaszol az áramszolgáltató egy területet..és akkor az aktív vonali eszközök közül elég ha egy nem kap áramot,igen nagy területen szűnhet meg a szolgáltatás. Főleg reggel 8 körüli kezdetű és 16 óra körüli végződésű kimaradásoknál lehet gyanakodni hasonló okokra.

(#36) Zitronensaft válasza Intruder2k5 (#31) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

Nekem még a rubicom kötötte be...a bőrkabátos,farmeros szerelőjük csak második próbálkozásra ért ki..annyira jól be tudta osztani az idejét..

(#37) bambano válasza Zitronensaft (#35) üzenetére


bambano
titán

ha még mindig az upcról van szó: upcos node-okban régebben volt ups.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#38) Zitronensaft válasza bambano (#37) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

Az jó régen lehetett... És csodálkozva hallgatom ezt az infot. Én még nem láttam légkábelre,oszlopra telepített ups-t.. És mikor a ups karbantartót kisérgetem,akkor is csak hub-okba,fejállomásokra megyünk.. Elég cudar lenne az országban lévő több száz node-ra ups-t akasztani,a többségük másnapra ott se lenne.
Már ha node alatt ugyanazt értjük.

(#39) FreedomHUN válasza Intruder2k5 (#28) üzenetére


FreedomHUN
senior tag

Ericsson lett a fővállalkozó, one telecom meg a catv az ericsson av-ja.
Átvették az összes upc-s technikust.

(#40) bambano válasza Zitronensaft (#38) üzenetére


bambano
titán

A node az a szekrény, ahova optika megy be és koax jön ki.
Nem kell oszlopra, légkábelre ups-t telepíteni, a koaxos erősítők távtápláltak, tehát elég oda lerakni az ups-t, ahol a betáp trafók felveszik az áramszolgáltatótól az áramot.
ráadásul egy ups-nek nem kell úgy kinézni, ahogy az otthoni ups-ek, ami segítheti, hogy ne nőjön lábuk.

"Elég cudar lenne az országban lévő több száz node-ra ups-t akasztani": kicsikét el vagy tévedve a nagyságrendeket illetően, csak Debrecenben is jóval több, mint 100 node-juk van. Országos szinten akár 4-5 ezer is lehet.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#41) Zitronensaft válasza bambano (#40) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

Köszi a kioktatást. Debrecenben 150 node van.
A "kisérgetem a ups karbantartót" mondatrészből az jött le hogy nem tudom mi az a node,meg hagy távtáplált-e a hálózat? ?
Egyébként országosan tényleg ezres nagyságrendű a node-ok száma,csak nem tudom ez mennyiben releváns abban a kérdésben,hogy van-e szünetmentes tápegység a node-oknál. Persze lehet,hogy van olyan hely ahol van. Csak annál az 3-400-nál nincs,amerre én dolgozom...

(#42) matyi012345


matyi012345
őstag

A helyes cím az lett volna, hogy mostantol az Ericsson nem tartja karban a UPC rendszerét.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.