Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Tybee000 válasza persil (#50) üzenetére


Tybee000
aktív tag

Simán belefér :)

(#52) Chaser válasza persil (#50) üzenetére


Chaser
titán

Jah, i7-re gondoltam én is. Volt már előtte kommunikáció köztük, nem "ismeretlenül" ment oda. s1366-nál nekem is először a 920 ugrik be ;)

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#53) tildy válasza Blindmouse (#47) üzenetére


tildy
nagyúr

Egy dolgot tudok, mivel tartalék nem volt - diákmunkából éltem akkoriban- ha nem segít lakhatás ügyileg két prohardveres, nem lett volna hol aludnom, amikor exszel szétmentünk. Pedig ugye én is programozó vagyok.

Oké persze szülőkhöz ltözhett vona, csak akkor meg a munkám vesztem el, nem tudtam volna bejárni.

[ Szerkesztve ]

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#54) Blindmouse válasza tildy (#53) üzenetére


Blindmouse
senior tag

Örülök azért hogy megoldódott. Azért remélem mostmár van tartalék. 6 hónapnyi kiadás az ajánlott.

Ez mindenkinek szól. Egyébként csak a fal választ el az utcától, annak meg bármelyik oldalán lehet az ember.

3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace

(#55) Alex91 válasza Blindmouse (#54) üzenetére


Alex91
félisten

Most mar "okosan" ki ment kulfoldre... :)

Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.

(#56) andras87


andras87
tag

Hallottam már olyat is hogy a fiatal srác egész nap fekszik a deaákon hogy segitsenek neki mert ő hajléktlan aztán este még pont zárás előtt besétál a bankba és befizeti a pénzt a számlájára amit aznap koldult... :)

Üdv: András [ NVIDIA™ FAN ] | Ha több pirosad van, mint nekem, akkor előre utalok!

(#57) Gebriel válasza wednesday (#42) üzenetére


Gebriel
veterán