Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Silencer83


Silencer83
addikt

:R
Fiat Stilomon 215/45 R17es Pirelli PZer0 NEro figyel. csak jokat olvastam rola, egy ket tesztben meg 1 helyezett is volt.

Kép[link]

[ Szerkesztve ]

(#2) anjani182 válasza Silencer83 (#1) üzenetére


anjani182
őstag

Nekem a P206-oson nyári: Pirelli P3000, téli: Goodyear UltraGrip6 :R

Forever and ever, let's make this last forever.

(#3) dragonfx


dragonfx
veterán

Nekem pirelli p6 van a bömin, szerintme klassz az eddigiek alapján.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4) gerlaip


gerlaip
addikt

Az ilyen wanli, trayal stb. tesco gumik semmire sem jók.

De egy kicsit hiányolom a Continental gumikat az összehasonlításból. Az olcsóbbik, az ecocontact, elég jó árban van, és vizes aszfalton nagyon jó.
(Neten rendeltem a kocsimra jó 165/70 R13-asokat 12 140 Ft-ért, gondolom a 195/15-ös sem eszeveszett drága.)

Nokian NRT2-es volt az általam használt Corsán tavaly, ami sajnos tönkrement egy éles vasdarabnak köszönhetően.
Jelenleg a fent említett Continentalt használom, és érezehetően jobb a tapadás, különösen esőben.

lámavakond

(#5) hcl


hcl
félisten
LOGOUT blog

Röhögjetek ki, nekem 4 évszakos van az Escorton (Barum), igaz óvatosan közlekedek, télen meg főleg, meg szoktam tudni állni ha ésszel teszem a dolgom. Annyi hátrányát vettem észre hogy asszony munkahelyére ha kimegyek, full jeges úton nem tudok felmenni... (Atom meredek emelkedő.) Aztán jött a cégtulaj az S60-as Volvóval, téligumival, az se ment ki... megynugodtam... Na jó, annyira mégsem. Télre téli, nyárra nyári kéne, a 4 évszakos igazából csak nyáron jó, ilyenkor is csak úgy ha nem vezetek gyorsan.
("Szerencsére" erre az autó is alkalmatlan... :( )

Szerencsére idénre lesz rá pénz hogy téligumit tegyek fel. :) Azért csak jobb érzés lesz. Jövő nyáron meg jöhet a nyári szett.

[ Szerkesztve ]

Mutogatni való hater díszpinty

(#6) Silencer83 válasza hcl (#5) üzenetére


Silencer83
addikt

4evszakos gumi erosen parasztvakitas... nyaron messze nem ugy tapad ahogy kell (esoben is beleertve), telen meg szinten...
jobban jarsz egy kozepes min. nyari es teli komboval

(#7) borsi


borsi
tag

Na ebben légy okos...
1., Hallgatsz az ismerőseidre, akiknek azonos autón van 1, max 2féle gumival tapasztalatuk, és egyébként sem vennék észre a különbséget.
2., Hallgatsz a kamugyanús tesztekre, ahol egy kis reklám megrendelés vagy egy kis támogatás a közepes gumiból is 1. osztályút varázsol.
3., Hallgatsz a gyárak marketing szövegeire :W

Hogy mondjak is valamit, én a nagy prémium gyártók leányvállalatainak termékeiből választanék.

nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)

(#8) VR6-Fan


VR6-Fan
veterán

A nagyon low kategóriába sorolt Tigar azért nem olyan rossz, (emlékeim szerint) Michellin leány vállalat.
Egy mondhatjuk nagy teljesítményű kocsinkon ilyen gumi van és nem 60-al közlekedünk vele :U , már 1,5 éve jól birja, ami igaz hogy puha, kopik is de tapad úgy ahogy egy michellin,

hátsó keréken szét is van feszítve, azt is jól bírja. jah és 8k volt /db a teszkoba...

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#9) csibor


csibor
őstag

A listát lehet még bővíteni.Én is ebben a kategóriában gondolkodok.Nálam a rostán NOKIA I3,GOODYEAR Hydra Grip,DUNLOP SP Sport 01,és még a PIRELLI P4 jött szóba,de a P6-nál a szerelők szerint rengeteg a szálszakadás,a P4 ről még nincs tapasztalatuk.
borsi:ADAC,azért náluk megvenni a tesztet :F

[ Szerkesztve ]

(#10) Kombat


Kombat
őstag

Én Barum Bravuris-t használok és nincs vele gondom!

Télen sem volt probléma vele, igaz négykerék hajtású autón van!

(#11) Sefter


Sefter
veterán

milyen motor van az astrádban? mennyire vezetsz sportosan?

Psn ID: sefter_hun

(#12) dragonfx válasza csibor (#9) üzenetére


dragonfx
veterán

a p6 soxoros tesztgyőztes xar nem lehet :U
Ha mégis többet nem veszek mást csak klébert :R

szerintme nyárra érdemes jó gumit venni akkor nyomatja mindenki megy többet, meg ez az időszaka hosszabb is kb ápr-nov....télre szerintmemind1 milyne télit vesz az ember óvatosan kell menni ennyi :R

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#13) hcl válasza Silencer83 (#6) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Hát, mivel betartom a kresz-t, nyáron nincs bajom a gumival. 50-90, ahol amit lehet, autópályára nem megyek (nincs a környéken). Nagynéha motorpucolási célzattal megnézetem vele a 160-at (kb. az a vége), az erre alkalmas jó hosszú egyenesekben. Nem szoktam a tapadási határon autózni... mindenesetre írtam hogy kerül majd rá téli/nyári kombó, csak mostanában lett erre is keret.

Egyébként eddig a 4 évszakossal jó tapasztalataim voltak télen sem csúszkáltam vele, persze csak addig amíg jól szét nem kopik, azután veszélyes. De hát ez minden gumira igaz.

Mutogatni való hater díszpinty

(#14) Bikeman


Bikeman
aktív tag

Én is most, nemrégiben vettem gumit, igaz 195/65r15 méretben, de a különbség nem számít.

Amit vettem:

Dunlop SP Sport Fastresponse (az SP Sport 01 utódja) nem is csalódtam benne, 15,5k volt per darab, ami szerintem jó ár. Nagyon jól tapad, komfortosabb vele a kocsi (régen Good Year Eagle Touring (NCT3) volt fent, ami elég kemény gumi).

Ami még jó, az a Vredestein Sportrac3 (csak kicsit hangos, mivel forgásirányos de a legjobb eredménye van vizes úton)

A Michelin Energy Savert pedig semmiképp nem ajánlom, mert borzasztóan kemény gumi (ezért tart soká), viszont emiatt ráz, és sz@rul tapad esőben.

Mivel egy gumi kb. 6 éves korára megöregszik, megkeményszik, csereéretté válik (ha nem ment 1 km.-tert akkor is) az ilyen lassan kopó gumikat azoknak érdemes választani, akik sok kilométert (20k-tól felfelé) mennek egy évben, de vállalniuk kell a negatívumokat is.

(#15) csibor válasza dragonfx (#12) üzenetére


csibor
őstag

Alapból a P4 lenne amit választanák,de gumis topicokban tényleg panaszkodnak a P6-ra tartósság szerint,ami vagy igaz,vagy nem.Ezért gondolkodok Goodyear,és NOKIA között.Szerintem a téli legalább olyan fontos mint a nyári,hiába mész lassan,ha nem áll meg autó.

(#16) azbest


azbest
félisten

kopott gumiról azt hiszem a buszsofőrök tudnának sokat mesélni :D
szép is mikor a csuklós ikaruszon elől hátul (szó szerint) tükörsima nyári gumi van és jobb esetben a középső hajtókerékre tesznek rendesebb gumit (nem tudom hogy téli-e, de legalább van bordája)
Nem is volt annyira meglepő hogy álló helyzetből lecsúszótt egyik az útról a hóba oldalra pár éve télen :DDD

(#17) agent_k


agent_k
őstag

No végre egy nem geek írás :)

Viszont olyan szép lett volna, ha ezt a sok adatot egy táblázatba foglalod. Így is érthető, csak úgy szerintem jobb lett volna.

A Kumho-t miért hagytad ki? Téliben nagyon jót gyárt, a nyárit nem ismerem. Illetve javasolták már nekem a Maloya gumit, de eddig idegenkedtem tőle. 205/55 R16-ra kéne valami jó gumi, de majd csak jövőre. A mostani 225/65 R16, de ez az itteni utakra teljességgel értelmetlen a fogtömésem szempontjából. :K Elsergetem télig, aztán kész... Vizenfutási képessége jelenleg kb 4-4,75 lehet az ADAC szerint, szárazon viszont tapad szépen.

(#18) kefete


kefete
tag

Apám Rönóján BF Goodrich Touring nyári van, meg Barum Polaris téli, mindkettő elég jó sztem. Nekem a Ladán elöl Marshall van (angol gumi), hátul Barum Bravuris, én meg vagyok velük elégedve. Ma egy Merci E osztály mellett fékeztem egy hirtelen piros lámpánál, és neki megnyikkant a gumija, nekem nem... pedig egymás mellett voltunk végig a fékezés alatt.

Télen Goodyear Ultra Grip 4-et használtam, a hátsókon alig volt minta, de meglepően jól tapadt, egyszer akadtam el a tél alatt, de az nem a gumin múlott, pedig hátulkaparós a verda. Viszont ezek 20-25 fokos aszfalton nyúltak, mint a csúzligumi.

Szerintem ha az ember óvatosan vezet, és nem állandóan a határon autózik, akkor felesleges a nagyon drága gumi. Ha keveset megy évente, akkor hamarabb öregszik el a gumi, mint hogy elkopna.

A fenti mind szubjektív vélemény, saját benyomáson alapul.

Kieg.: a régi 207D Merci kisteheren volt egyszer egy szett lengyel Debica gumi, de nem voltak tartósak. Utána Kumho volt rajta azt hiszem, azok jobbak voltak. A 35-10-es Ivecon elöl Sava Trenta volt, az sem volt valami jó, hátul meg Michelin Agilis volt, 100k volt a 4 darab, de azok bírták a túlterhelést is.

[ Szerkesztve ]

-= Répahegesztő kisiparos =-

(#19) george11


george11
senior tag

Csak én hiányolom a Falken, és Yokohama márkákat?
Mindkettő igen jó minőség, és árban is rendben vannak :)

(mielőtt valaki reklámnak nézné nem azért írtam ... nekem Michelin Pilot Exalto II van a saját autómon. Gumin sosem spórolok.)

[ Szerkesztve ]

"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

(#20) Kickass


Kickass
őstag

családi verdán Michelin Turanza 195/65/R15 figyel (Skoda Fabia :D), télen meg hasonló paraméterekkel Nokian asszem de erre nem mernék megesküdni, mindkettővel elégedettek vagyunk

(#21) Bikeman válasza Kickass (#20) üzenetére


Bikeman
aktív tag

A Turanza nem a Bridgestone típusa? :U

(#22) Kickass válasza Bikeman (#21) üzenetére


Kickass
őstag

Késő este van.....kössz a javitást, igen Bridgestone

(#23) erdoke válasza Silencer83 (#1) üzenetére


erdoke
titán

Bár a gumi a legfontosabb a tapadás szempontjából, a legjobb, ha összhang van az egyes alkatrészek között. Nagy kerékhez, peres, puha gumihoz futómű és fék is kell, nameg az se árt, ha a motor bírja forgatni... Stilo Abarth-od van? ;]

A legjobb aláírás a héten

(#24) bambano


bambano
titán

Saját és közeli rokon autókon eddig volt:
- 3 garnitúra michelin
- pirelli pzero nero
- pirelli p7

Ebből a michelin az nem gumi, a soha többet kategória. A pzero az jó, csak tulajdonságainál fogva nem tartós. Ha nem akarsz állandóan rendőrök elől menekülős stílusban vezetni, akkor p7. A gumi árát szerintem egyszerű saccolni, amennyibe kerül újjáépíteni az autó lezúzott elejét, annyiért érdemes gumit venni. Mert egyszer egy gumi élete alatt biztosan benézel egy satut vagy elédtollászkodik valami lobogó szemű éticsiga.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#25) george11 válasza bambano (#24) üzenetére


george11
senior tag

Mi baj volt a Michelinnel? Csak nem valami fuelsaver, vagy energy széria volt? :D Azokkal voltak ám kalandok...

"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

(#26) tkazmer válasza bambano (#24) üzenetére


tkazmer
addikt

A gumi árát szerintem egyszerű saccolni, amennyibe kerül újjáépíteni az autó lezúzott elejét, annyiért érdemes gumit venni.
akkor kb 250e/garnitúra áron ezek szerint nem érdemes venni? Csak mert egy lezúzott első rész kb 800e...(volt rá példa, azért mondom). 800e-ért milyen gumit adnak?:)

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#27) bambano válasza tkazmer (#26) üzenetére


bambano
titán

Akinek magyarázni kell, hogy mennyit ér a jó gumi, azoknak rendszerint nem 800 rugó a kocsi eleje:) de legyen igazad, kicsit túloztam.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#28) bambano válasza george11 (#25) üzenetére


bambano
titán

Michelinhez képest nem gagyi gumik voltak. Semmi komolyabb baja nincs, csak csúúúúszik, mintha mindig jég lenne alatta.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#29) bambano válasza erdoke (#23) üzenetére


bambano
titán

Abban kisebb veszélyt látok, ha egy hordó gumit nem bír a motor forgatni, mint abban, hogy nem áll meg...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#30) erdoke válasza bambano (#28) üzenetére


erdoke
titán

Nekem gyárilag Pilot Sport PS2-vel szerelték a járgányt, különösebb panaszom nem lehet rá. Ahhoz képest még nem is kopik gyorsan. Kicsit lehetne halkabb (bár nem durva), de semmiképpen nem a biztonság rovására. Egyébként én se vennék Michelint, ha magam választanék. Sportosabbak közül egy régebbi csúcs Potenza-val ill. egy Conti SportContact-tal jó tapasztalataim voltak szárazon és esőben is, persze mocskos gyorsan koptak. Value kategóriában bevált a Kléber, 195/65 R15 méretekben vettem nyárit és télit is diszkont áron 50-55e körül, feleség autójára kiválóan megfelelt mindkét szett. Talán jó átmenet a PremiumContact, kedvező tapasztalataim voltak vele. Még régebben a 6000-es Pirellit szerettem nagyon.

#29
Persze, a fékhatás csökkenése veszélyesebb a szerényebb gyorsulásnál, bár néha az utóbbi nem létezése is sok pénzt takaríthat meg.

[ Szerkesztve ]

A legjobb aláírás a héten

(#31) hcl válasza bambano (#27) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Én lezúztam az elejét egy vaddisznón (kimászott elém 3) és 300ezerből megállt.
Mondjuk 5 éve az egész autó volt 800ezer :D
De mondjuk mint írtam, nekem nem is olyan atom lényeges az hogy Michelin vagy Barum legyen... Sokkal inkább az hogy ha pl. fékezek akkor fogjon a fék :D
(Nem ennyire gáz, jó állapotú az a dög. Mondjuk amennyit eddig ráköltöttem, legyen is.)

Mutogatni való hater díszpinty

(#32) Brumi


Brumi
senior tag

A kocsimon a nyári és téli gumi is Michelin. Nyáron 205/45 R16 Pilot Exalto 2, télen A2-es 165/70 R14. Mindkettővel meg vagyok elégedve, a célnak tökéletesen megfelel. A nyári gumit még direkt sem igazán tudtam megcsúsztatni, pedig teszteltem párszor.
Tesóm autóján Continental van, és szerintem az is nagyon jó minőségű és tartós. Ebben a kategóriában már nincsenek szerintem olyan rossz cuccok. Ha most vennék gumit, akkor szóba jöhetne a Kléber is, ami a Michelin cége, és ha jól tudom, a korábbi mintázatokat használják. (Egy Michelinnél dolgozó barátom mondta)

http://www.flickr.com/photos/brumi/

(#33) 33as válasza kefete (#18) üzenetére


33as
senior tag

"Ma egy Merci E osztály mellett fékeztem egy hirtelen piros lámpánál, és neki megnyikkant a gumija, nekem nem... pedig egymás mellett voltunk végig a fékezés alatt"

Szia, az a nyikkanás lehetett a nem megfelelő guminyomástól is, ha túl van fújva a gumi akkor csak a tetején fekszik fel ami nagyon nem jó!

Ja, és nagyon fontos dolog: legalább havonta egyszer ellenőrizzük le a guminyomást !!!

MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot

(#34) Tigi


Tigi
őstag

Én holnap cseréltetem le a 4 szétkopott 185/55R14-es Continental Sportcontatc-ot 175/60R14-es Barum Brilantis-ra.
Eredetileg Hankook volt megbeszélve, de az elfogyott így lett Barum, remélem azt a 4-5 évet kibírja amíg a kocsi meglesz.
A téli gumik meg vegyesek, elől Kormoran, hátul Rotex (nem röhögni) mindkettő 165/65R14.
A gumis modta, hogy sikerült anno 2db használható Rotex-et kifognom :D

Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!

(#35) 33as válasza Tigi (#34) üzenetére


33as
senior tag

Behalok Rotex :D :D - bocs nem bírtam ki.

[ Szerkesztve ]

MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot

(#36) Antimatrix válasza Tigi (#34) üzenetére


Antimatrix
tag

itt a gumiteszt - németesen

Barum Brillantis T 43 bis 63 2,7 3,2 3,5 1,6 1,8 bedingt empfehlenswert -feltételesen ajánlott
Testkriterien Gewichtung Note
Trocken- Száraz
Fahrstabilität
Handling
Bremsen
2,7
2,4
2,6
3,0
Nass - Vizes
Bremsen
Aquaplaning-längs
Aquaplaning-quer
Handling
Kreis/Seitenführung
3,2
3,6
3,0
2,3
3,2
3,3

Nedves uton nem a legjobb - emiatt feltételesen ajánlott - szárazon viszont jól viselkedik a gumi

Hankook Optimo K715 T 43 bis 60 2,3 2,4 3,9 2,0 3,2 empfehlenswert
Szárazon jobb
Nedvesen sokkal jobb
Kicsit zajosabb
és jobban kopik

PH+BIZHATÓSÁG TOP69 -helyén vagyok - innen kezdve exelhetek a PH!-n is :-)))) Hiába mondják Csernobilnak mégis van következménye.- by Slepy- Degenerált Userekről vélemény! -- Az internetem van/nincs az örök bitmezőkön!

(#37) Antimatrix válasza csibor (#9) üzenetére


Antimatrix
tag

A listát még bőviteni fogom de nincs rengeted időm ezért szépen folyamatosan kérésre.

A te-szerelők véleményét is beirom a nagy közösbe P6-nál

1 kicsit bővebben is kifejthetnéd a Nokian, Goodyear, Dunlop, Pirellit és akkor beteszem

ADAC tesztet megvenni - tényleg nem tudja a srác mit beszél ;]
- magyar viszonyoknál én tartanám Lképzelhetőnek hogy a Hankook gumi lenne tesztgyőztes -mert mondjuk ő a szponzor -
de a németeknél ez szinte kizárt
max 1-2 helyet tud valaki hozni de ha különösen ajánlottba kerül be a gumi - akkor már csak a márkahűség miatt is azt veszed ami rajta volt

ill a német odairja feketén fehéren hogy ez a gumi ebben "rosszabb" mint a másik de az összesítést nézve még is ez a tesztgyőztas mert minden időjárási és sebességi viszonyoknak megfelel aszfalton - nem murván/kavicson teszteltek

PH+BIZHATÓSÁG TOP69 -helyén vagyok - innen kezdve exelhetek a PH!-n is :-)))) Hiába mondják Csernobilnak mégis van következménye.- by Slepy- Degenerált Userekről vélemény! -- Az internetem van/nincs az örök bitmezőkön!

(#38) Kiskokó


Kiskokó
veterán

Dunlop SP 3000 - ről vélemnénye valakinek ? nemrég van ilyen a kocsin eddig elég jónak tünik és nem is oylan húde drága. 245/45 R18

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#39) bambano válasza hcl (#31) üzenetére


bambano
titán

Az pont jó, mert ha nem "okosba" veszed a gumit, hanem mezei vásárló módjára, akkor olyan 240 körül van egy garnitúra...

Nekem se atom lényeges, hogy michelin vagy barum mindaddig, amíg egyik se... :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#40) bambano válasza Brumi (#32) üzenetére


bambano
titán

A2-es van az egyik szekéren, már akkor is csúszik, ha álló helyben nekidőlök az autónak...
Ha te nem tudod megcsúsztatni a gumikat, az lehet fék probléma is...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#41) Mcray


Mcray
senior tag

Eddig csak kis autókon ( Fiesta és társai) találkoztam Michelin vagy hogy írják gumikkal és tekintve hogy 3 szor annyiba kerültek, mint az olcsó és jó Barum kategória, siralmas teljesítményt nyújtottak mind téli mind nyári menetben.

Iszonyat módon rossz volt a kanyartartás, ellenkormányzás sem segített. A gumi ha megcsúszott( márpedig könnyen csúszott meg), iszonyat hangosan csikorgott, ami idegesítő volt nyáron nyitott ablakoknál egy 40-nel vett 3-mas fokú kanyarban.

Amivel eddig a legjobbakat tapasztaltam kis kocsikon, az a Barum Polaris volt mint téli gumi. Nyáron esőben és télen mindenen jó. Ilyet vettem a Vectrámra is de sajnos csalódnom kellett, mert nagy autón egyáltalán nem azt hozta mint kicsin. Hangos és kevés az oldaltartása, viszont nagyon jól harap bele az ónos smötyibe.

Vectrára szeretnék nyári gumit, de mivel a Barum nyári gumija sem vállt be valami olyat keresek ami rendesen megtartja a kocsit, mert az eleje nagyon elmászik kanyarodás közben és így nem élvezetes a vezetés.

Mit tudtok ajánlani Vectrára?

Üdv Autós társak!

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#42) Antimatrix válasza Mcray (#41) üzenetére


Antimatrix
tag

Köszi
a hozzászólásoat beírom a nagy közösbe mert tárgyilagosan és tényekkel irtad le a saját "gumitesztedet"

Vectrára R15 vagy R16 kell?

Többieknek: pár mondatban tökéletesen le lehet írni 1 gumi saját értékelését
száraz/nedves úton hogyan viselkedik fékezéskor/kanyarvételkor ill mikor csuszik meg és mennyire
hogy kopik és mennyit eszik az autó kevesebbet/többet
milyen a "menetzaja" a másikhoz viszonyítva

PH+BIZHATÓSÁG TOP69 -helyén vagyok - innen kezdve exelhetek a PH!-n is :-)))) Hiába mondják Csernobilnak mégis van következménye.- by Slepy- Degenerált Userekről vélemény! -- Az internetem van/nincs az örök bitmezőkön!

(#43) Mcray válasza Mcray (#41) üzenetére


Mcray
senior tag

Javítom magamat: Nyárra Barum Brillantist vettem. Ez az ami nem nagyon vállt be:(

Gumisom szerint R15 de télim az R 14-es

A méret érezhető nagyon. Az R14 nagyon felüt a kátyúkon, míg a nyári R15 sokkal simább menetet produkál.

"T" az nálunk a családban a "Túraautó bajnok" :DD

Most fogok 2 nyári gumit venni majd. Ha lesz mit megosztani veletek, írok ide.

Üdv

[ Szerkesztve ]

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#44) bambano válasza Antimatrix (#42) üzenetére


bambano
titán

Melyik vectrára kell r15 vagy r16? Az enyémre a 15-ös fel se megy.
Ha egy mondat kell: pzero nero, bitangul tapad, nagyon nagyot lassul, ha satuzok, kanyarsebessége jó, kopásra hajlamos természeténél fogva, hátsó kerekeken nekem zajosnak tűnik, tempós közlekedésre alkalmas utcai versenygumi, az ára alapján sejthető aranyat még nem találtam meg benne. A vizes utat nem nagyon szereti.

Télre good year gw3, csak jót tudok mondani róla (az árát leszámítva), jól megy havon, szárazon, vízen se rossz. Nincs igazán komoly hibája.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#45) Mcray válasza bambano (#44) üzenetére


Mcray
senior tag

Hát igen, én is nagy "piroslámpás" harcos vagyok :))

Sajnos ilyen áron nem hiszem hogy veszek gumit. Bár kecsegtető amit írtál róla. köszi

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#46) bambano válasza Mcray (#45) üzenetére


bambano
titán

Én nem vagyok piroslámpás harcos. Nem azért kell a jó gumi, hogy minden buzukis arcot betakarjak vele a lámpánál, hanem azért, mert sokat megyek és mindig akad egy-két retardált, aki se tükröt, se indexet, de még ostor jelzést se használ...

Így se bírt ki 3 évet két garnitúra nyári gumival a kocsi, ha még jasszkariznék is, ennyit se bírna... Csak az idén volt vagy három vaskosabb satuzásom, amitől én is leizzadtam, pedig nem vagyok ijedős. Az egyik pl. egy rendes jávorszarvas teszt volt, éjjel, őzikével, mentem vagy 70-nel. Ha nincs rendes gumi, most nem lenne eleje az autónak. Meg lehet, a kocsinak vége se lenne, csak nekem.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#47) Rossi


Rossi
addikt

Nyári Bridgestone B391 (gyári), téli Pirelli Snowcontroll. Előbbi kanyarokban meg sem nyikkan, utóbbi vízkiszorításban tökéletes.

Kicsit off, de a településen ahol dolgozom, aprított építési hulladékkal töltötték fel a külterületi utakat. Jutott bele némi betonacél-darab is. Azóta igen jól megy a helyi gumisnak...

[ Szerkesztve ]

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#48) Mcray válasza bambano (#46) üzenetére


Mcray
senior tag

Elég félreérthető voltam. Nem versenyzek közüton, csak épített pályán

amúgy meg off a dolog.

A családban mindenki (anyámat leszámítva) Millió kilóméteres "Cipész" és ha valaki mellettem van az anyóson akkor kapom a túraautós oktatást meg a rallys navigálást.

Apám( mind a 2 :)) ) arra tanít hogy féket csak akkor használjak ha motorfékkel vagy gázelvétellel nem tudom megoldani. Körforgalomba bemenetnél ha nem jönnek oldalról és nem 120-ról érkezek meg csak 50 ről akkor fékezni sem kell, csak finoman a kormánnyal.

A jó gumi sokszor arra kell hogy mint ahogy te is írtad, ki tudjam kerülni azokat akik a körforgalmat 10-el veszik be, vagy nem tudják meddig ér az kocsijuk amikor oldalról bedugják egy bekötésnél, és rántani kell vagy ha jönnek szemből, padlófékezni.

Sajnos nem minden családban foglal el fontos helyet az autó és ez meg is látszik azon hogy néhány ember hogy vezet:((((

Betonacél :DD :DD :DD Igen, Indiában is ilyenek a körülmények, de ott ki is lóg az acél az útból és fel tudja szarvazni az alvázat. Nekünk a kipufogó bánta pedig a Toyota Land Cruiser nem egy alacsony dög :))

[ Szerkesztve ]

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#49) Brumi válasza bambano (#40) üzenetére


Brumi
senior tag

Egy 2,5 éves VW Polo-m van, amit újonnan vettem, és minden nap használom az autót, télen-nyáron. Hegyekben lakom, szerpentinen járok be dolgozni és soha semmilyen problémám nem volt, pedig nem 10-zel közlekedem. Szóval a fékkel nincs gond, és szerencsére a gumikkal sem. Lehet, hogy neked nem volt szerencséd ezzel a gumival. Én sokkal jobban félek attól, hogy én megállok, de a mögöttem jövő nem bír lefékezni csúszós úton.
Először meg is lepődtem, mikor havas úton befékeztem és az ABS-szel szépen megállt a kocsi. Lehet, hogy ha extrém módon használja az ember, akkor csúszkál, de normális használat mellett nem volt gond vele.

http://www.flickr.com/photos/brumi/

(#50) kefete válasza Mcray (#41) üzenetére


kefete
tag

mert az eleje nagyon elmászik kanyarodás közben és így nem élvezetes a vezetés.

Ez sajnos minden orrnehéz elsőhajtásos autónál előfordul. Beton futóművel, meg nagyon jó gumival valamennyire lehet ezt csökkenteni, de eltűnni sosem fog. Ha nem tetszik ez a dolog vegyél egy 140-150 lóerős Ladát, annál a gázpedál legalább olyan fontos eszköze a kanyarok bevételének, mint a kormánykerék. :)

-= Répahegesztő kisiparos =-

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.