Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15001) MrM94 válasza HSM (#14996) üzenetére


MrM94
őstag

Az kb jo rajuk,enis onnan lottem be,csak levettem meg valamit.Igy koran reggel nem jut eszembe..
Pl nekem konstans 60al megy vsynccel nemroccen se fel se le.
Szal azokbol a beallitasokbol kell kiindulni aztan tesztelgetni egy piciket

Az alvástól megéhezek,az evéstől elálmosodok.Így Macskasztikus az élet.

(#15002) Abu85 válasza Zorel (#14989) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Valószínűleg a deferred context a gond. A legfrissebb tesztek szerint 6 magos és 12 szálas Ivy-E-vel eltűnnek az akadások. Persze azt is húzni kell, de itt kell keresni a gondot.
Vagy megjavítják, vagy kidobják a DC-t. Emlékezhetünk a Far Cry 3-ra. Ott is gond volt vele és a végső buildben inkább kikapcsolták, vagy ott a Batman: AC, amiben patchben deaktiválták. Az lehet a fő probléma, hogy az NV erre két évet költött, és az Ubi is nagyon sok pénzt rakott bele és végül kiderül, hogy nem működik. Ezt egy cég sem szereti. Az NV pl. egy saját low-level API-t is csinálhatott volna, ahogy az Ubi beépíthette volna ezekre a támogatást. Sokkal előrébb járnának, de a belerakott idő és pénz miatt makacsul ragaszkodnak hozzá.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#15003) h1mpi válasza Abu85 (#15002) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Vicc, hogy egy 150K-s CPU kell egy ilyen játékhoz. Egyre szimpatikusabb lesz a konzol, mint szó, ha mélységig belegondolsz..

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#15004) gbors válasza HSM (#14988) üzenetére


gbors
nagyúr

Én téged nem értelek, miért fáj annyira mediumra rakni a textúrákat?

Ez egy igencsak nem mellékes kérdés. Azért fáj a textúrákat médiumra rakni, mert a magas felbontású textúrákkal lehet a legnagyobb képminőségbeli javulást elérni, ráadásul GPU terén szinte ingyen. a PC-s játékostársadalom egyik elsőszámú követelése volt mindig a konzolportokkal szemben, hogy legyenek nagyobbak a textúrák - ezeket a fejlesztőnek sem nagy móka előállítani (legalábbis ha normális minőségű assetekből dolgozik), az egyedüli probléma, hogy így a játék 2-3-szor akkora lesz. az meg wtfc.

sajnos úgy fest, hogy a nagyméretű textúrákhoz megfelelően robosztus textúramenedzsmentet nem mindenkinek sikerül csinálni. ezen felül a WD problémái megint előhozták azt a régi elképzelésemet, hogy bizonyos alaplapokon a PCI-E busz gyakorlati teljesítménye erősen elmarad az elméletitől - ha ez tényleg így van, akkor nem meglepő, hogy akadozik a játék.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#15005) Abu85 válasza h1mpi (#15003) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez a játék inkább kiemelkedő példa arra, hogy miért akarnak a top PC-s fejlesztők low-level API-t. Az Ubisoftnál sem dolgoznak hülyék, hiszen ott van Bart Wronski vagy Michal Drobot. Azért ők eléggé 3D nindzsák. Az NV-vel, az AMD-vel és az Intellel is együttműködnek.
A gond itt a rendszerrel van. Vannak erről írások top fejlesztőktől. Röviden a D3D-ben össze lehet rakni egy kis demót, de komplex nagy programra alkalmatlan az API. Ha valami nem működik leprofilozod, de a rendkívül rétegelt működés miatt esélyed sincs kideríteni, hogy hol a hiba. Aztán mész a gyártókhoz, hogy valamit csináljanak, majd a végén a sok próbálkozás után mindenki megrándítja a vállát. Elhihetitek, hogy a legjobbjukat hozza, de az ennyire elég.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#15006) Abu85 válasza gbors (#15004) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A játékosok követelése ebből a szempontból teljesíthetetlen. A textúrák felbontása ma már nem befolyásolja igazán a teljesítményt, viszont a streaming igen. Konzolon gyakorlatilag ingyenes streaming rendszereket lehet kialakítani, mert tudod mennyi memóriát szeretnél és ismered a motorod működését is. Egyszerűen az elején lefoglalja a program a textúráknak azt az 1-2 GB-ot, ami kell, és abban manuális menedzseléssel cserélgeti az adatokat. PC-n a WDDM kezeli a VRAM-ot. Egy rétegen keresztül mondhatja meg a program, hogy mi legyen, de például a memória felszabadítása olyan időbüntetéssel jár, hogy csak a legvégső esetben alkalmazzák, amikor már betelt a VRAM. Ide nem robosztus textúramenedzsment kell, hanem egy olyan API, ami megengedi a VRAM explicit menedzselését magából a motorból.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#15007) #Morcosmedve válasza MrM94 (#14995) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Én is b@szakodtam a beállításokkal és most hibátlan, ettől még a uplay sz@r!

© asszongya'hogy

(#15008) MrM94 válasza #Morcosmedve (#15007) üzenetére


MrM94
őstag

Abban sajnos nem tudok segiteni..

Az alvástól megéhezek,az evéstől elálmosodok.Így Macskasztikus az élet.

(#15009) #Morcosmedve válasza MrM94 (#15008) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Igen, azért kell a patch neki! :)

© asszongya'hogy

(#15010) Anubris válasza HSM (#14991) üzenetére


Anubris
őstag

"esetleg a 780Ti, 6GB rammal"

Ilyen tudtommal nem létezik, 780-as van 6gb-ben illetve Titan.

Szerintem felesleges egy új game megjelenésekor egyből parázni, hogy így meg úgy szar az adott vga alatt. A játék készítők rendszerint félig elkészült bug-os gameket dobnak ki, és megspórolják a beta teszteket amit mi majd szépen úgyis elvégzünk mikor megvettüka játékot.
Én mikor nyár végén vettem laptopot az elsődleges szempont az volt hogy Rome 2 szépen fusson. Megjelent a game SLI-t nem támogatta, eltelt jópár hónap mire, SLI/CF támogatás, meg egyéb vga optimalizálás megtörtént és végre normálisan fut a game. Nem kell egyszerre Titan Black után futni ha nem megy valami elsőre.

(#15011) #Morcosmedve válasza Anubris (#15010) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

De Titan Black a neve!

A többi igaz, sajnos egyre igazabb... :(((

© asszongya'hogy

(#15012) HSM válasza gbors (#15004) üzenetére


HSM
félisten

"Azért fáj a textúrákat médiumra rakni, mert a magas felbontású textúrákkal lehet a legnagyobb képminőségbeli javulást elérni, ráadásul GPU terén szinte ingyen."

Igen, a GPU-ban kvázi ingyen van, ugyanakkor videómemóriában drága. Én továbbra is azt mondom, jobb, ha van tényleg ultra textúra, amit majd 2 év múlva a 8GB-os videókártyáinkkkal ki tudunk majd használni (meg a kevesek pl. GTX Titan-al), mintha "kioptimalizálják", hogy ami eddig medium volt, mostantól az lesz az ultra is a játékban.

"...bizonyos alaplapokon a PCI-E busz gyakorlati teljesítménye erősen elmarad az elméletitől"

Szerintem egyszerűen arról van szó, hogy túl sokat vártok a PCI-E-től és a streameléstől. Levezetem. Tegyük fel, hogy egyenletes 30FPS az, ami még folyamatos, azaz minden képkocka legfeljebb 33,3ms idő alatt (!!!!) elkészül, ez alá nem szeretnénk menni. Minél több az FPS, annál kevesebb ez az idő. Tehát, ha a user hirtelen elfordul, és a játéknak világossá válik, hogy kelleni fog még textúra (itt már eltet közben némi idő, de vegyük 0ms-nak) akkor 33ms van a GPU-hoz átmásolni az adatot (ez is kevesebb, mert a GPU-nak az adat beérkezése után azt fel is kéne használnia még 33,3ms-en belül). A PCI-E elméleti átviteli sebessége 15.754 GB/s. Azaz, 33,3ms alatt legfeljebb 0,524GB adat átvitelére van lehetőség! Ez az elméleti maximum, semmiféle késleltetéssel és egyéb számítási időigénnyel, vagy szűk keresztmetszettel nem számolva, hogy ne essen a képidő 33ms, azaz 30FPS alá. Ha 0,524GB-nál több plussz adat kellene a képkockához, mint ami a fedélzeti videómemóriában megtalálható, akkor olyanokat lehet csinálni, mint az ID tech 5-ben, hogy későn rakod be a textúrákat, objetumokat, vagy pedig jön az akadás. Mindkettő elég rossz, illúzióromboló élmény.

Arról nem is beszélve, hogy a 16GB/s sebesség csak akkor elérhető, ha a proci memóriavezérlője is képes a szükséges adatmennyiséget időre hozni, és a procin belül is időben eljut a PCI-E vezérlőbe a megfelelő sebességgel. Itt is lehetnek a platformon belül késletetések, szűk keresztmetszetek, mert azért játék közben ritkán terheletlen a proci.

Természetesen lehet minimalizálni a problémákat, ha a játék mindig karbantartja az adatokat a VRAM-ban, meg megpróbálhatja jósolni, mire lehet szükség, de ha bármikor is lehet egy jeleneten belül több adatra szükség, mint ami elfér a VRAM-ban, akkor már nem úszható meg valamelyik gond.

Nekem amúgy, amikor 280X-et lecseréltem a 290-re, a +1GB VRAM is fontos szempont volt, pont a jövőre nézve, és pont ezért, mert én nagyon utálom a VRAM-elfogyós, streamelgetve toldozgatott-foltozgatott "játékélményt", viszont szeretem a jóminőségű, éles textúrákat, meg úgy mindent maxra húzni. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#15013) #Morcosmedve válasza HSM (#15012) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

A vége off...sikerült maxra húzni?

szerk.: de olyat, ami VRAM limites volt? más megközelítésből: van-e most, ami kihasznál 4GB-ot és melyik az, milyen felbontáson?

[ Szerkesztve ]

© asszongya'hogy

(#15014) HSM válasza #Morcosmedve (#15013) üzenetére


HSM
félisten

Nem próbáltam még a játékot. :B Attól tartok, most vizsgaidőszakban nem is nagyon fogom. :(

Nem nagyon volt még, amihez kellett volna 4GB nálam full-hd-n. :N Viszont pár játék masszívan elhasznált 2-2,5GB-ot, meg lehetett olvasni már 3GB-ot megtöltő játékokról. Pláne, hogy az aszinkron számítás, pl. Mantle is több VRAM-ot kér. Pl. BF4-ről olvastam, hogy ugyanúgy beállítva 2,6GB DX alatt, és 3,3GB Mantle alatt, mivel többet számol egyszerre, több adatnak kell hely.

[ Szerkesztve ]

(#15015) MiklosSaS


MiklosSaS
nagyúr

Itt a Titan-Z, mar kaphato, kemeny 900.000 HUF-ert kb.

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#15016) SzlobiG válasza MiklosSaS (#15015) üzenetére


SzlobiG
félisten

Tisztára megéri.

Mi a fenének kellett ez a vga nem tudom semmi értelme nincs.

(#15017) #Morcosmedve válasza MiklosSaS (#15015) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Az mondjuk durva, hogy in stock!

(#15016) SzlobiG: ki derül mit ér meg.

(#15018) daveoff: csakis :DDD

[ Szerkesztve ]

© asszongya'hogy

(#15018) daveoff válasza MiklosSaS (#15015) üzenetére


daveoff
veterán

Ebből is csak az EVGA-t ajánljátok ugye? ;] :DD

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#15019) SzlobiG válasza daveoff (#15018) üzenetére


SzlobiG
félisten

Naná, de abból is csak a hydro coppert. :D

(#15020) keIdor válasza SzlobiG (#15016) üzenetére


keIdor
titán

Megnézik, hogy vajon mennyi ember hajlandó még ekkora összeget is kifizetni érte. Arra tökéletes.
A világ egy nagy laboratórium, ők a tudósok, mi meg a kísérleti patkányok. :))

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#15021) #Morcosmedve válasza SzlobiG (#15019) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Mondjuk baromi jól néz ki, bekötném a nem létező vizes rendszerembe :D

© asszongya'hogy

(#15022) MiklosSaS válasza daveoff (#15018) üzenetére


MiklosSaS
nagyúr

Igen, csak az EVGA ! (azert rendeltem alap referencia MSI-t :D, termeszetesen 780Ti-t nem Titan Z-t :)) )

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#15023) gbors válasza HSM (#15012) üzenetére


gbors
nagyúr

... és @Abu:

ha úgy kell számolgatni a sávszélességet, ahogy a lenti postban, akkor már megette a fene az egészet. amúgy én a PCIE-től azt várom, hogy a specifikációt hozza - tippem szerint a fejlesztők olyan alaplappal tesztelnek, ami ezt tudja, aztán egyes játékosoknál átcsúszik failbe. mással nem tudom magyarázni, hogy ugyanolyan VGA / CPU / OS kombináció mellett az egyik gépen megy ultrán 3G VRAM-mal, a másikon nem.

ha egy rendszer robosztus, akkor az a reálisan felmerülő körülmények között megbízhatóan, kiszámíthatóan fog működni. lehet ilyet csinálni WDDM-re is - persze nyilván nem úgy, hogy predikció nélküli on-demand a textúrafeltöltésünk. miután a CPU ismeri a kamera pozícióját és a textúrák helyzetét, elég egyszerű csinálni egy scoreboardot, ami megmondja, milyen valószínűséggel fog kelleni egy adott textúra a következő 8-10 frame-ben. erre aztán lehet építeni egy streamelőt. persze, ha a valós sávszélesség jelentősen kisebb, mint amire a program számít, akkor a streamelő köhögni fog...

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#15024) Abu85 válasza gbors (#15023) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A PCI Express helyzete könnyű. Minden kiadott alaplapot és terméket (amiben van vezérlő) be kell vizsgáltatni a PCI-SIG-nél. Ha nem jó, akkor nem adható ki. Itt nincs olyan, hogy x gyártóé jó, míg a másiké rossz.

Maga az API nem működik kiszámíthatóan hogyan lehetne rá bármilyen kiszámítható rendszert írni? Lehet jót csinálni a WDDM-ben, de annak is megvannak a határai. A Watch Dogs túllépi ezeket. Nem ez lesz idén az egyetlen játék, ami ezzel küzd majd. Exponenciálisan romlik a helyzet ahogy nő a játékok komplexitása.
A DX11-ben az elfogadott fejlesztői koncepció, hogy semmi ne kerüljön ki a memóriából, mert a memória felszabadítása brutálisan költséges. A scoreboard akkor lenne hatékony, ha nem kellene brutális késleltetéssel számolni az erőforrás felszabadításánál.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#15025) HSM válasza gbors (#15023) üzenetére


HSM
félisten

"mással nem tudom magyarázni, hogy ugyanolyan VGA / CPU / OS kombináció mellett az egyik gépen megy ultrán 3G VRAM-mal, a másikon nem."
Azért itt sokminden közbeszólhat. Pl. a procituning. Valakinél stabil, valakinél nem annyira. OS pedig... Ki tudja, milyen patch-ekkel, ki tudja milyen háttérben futó programokkal, és azt sem udjuk, kinél van bitcoin bányászos virágbolti verzió. :DDD Nekem is feltűnt amúgy ez az anomália. :K

"miután a CPU ismeri a kamera pozícióját és a textúrák helyzetét, elég egyszerű csinálni egy scoreboardot, ami megmondja, milyen valószínűséggel fog kelleni egy adott textúra a következő 8-10 frame-ben"
Oké. Tegyük fel, hogy a 10. mapon a fa tövében 10-ből 9 alkalommal balra fordulok, majd előre megyek. Mi lesz a maradék 1 alkalommal, amikor "rossz" irányba fordulok? Fail. ;) Persze, sokszor lehet ez jó megoldás, ha a közelben lévő dolgokat a memóriában tudjuk tartani, mert elfér, azért is írtam, hogy ha egy jelenet nem fér a memóriába, vagy pályarész, akkor vannak a komolyabb gondok, mert akkor a streamelés nem fog tudni segíteni.

(#15026) Szergei


Szergei
tag

Az utóbbi hozzászólásokat olvasva lenne egy kérdésem, ami szerintem témába vág:

Most jelen helyzetben úgy fest, hogy a Watch Dogs 1920x1200-ban Ultrán (vagy kicsivel fölötte, mert a HBAO+ high, és a TXAA 2x-es) átlag 48 fps, a min. 35 körül, néha mégis megakad. CPU: i7-3770 alapon, 32 GB RAM (1866 MHz CL9), SSD: Samsung 840 Pro 256 GB, GTX TITAN (nem Black) boost nélkül, viszont PCIe 3.0 x8-ban megy.

Annak ellenére, hogy nem vészesek az akadások (inkább lassulásnak tűnik, nem szaggatásnak), mennyit nyernék ha áttenném a kártyát a x16-os foglalatba, elképzelhető lenne látványos javulás?

(#15027) daneeeeee válasza Szergei (#15026) üzenetére


daneeeeee
aktív tag

Miért nincs a 16x foglalatban?
Mindenképpen próbáld szerintem nálad ugye a vram már nem lehet akadály.

(#15028) Szergei válasza daneeeeee (#15027) üzenetére


Szergei
tag

Elég egzotikus konfigom van, mATX alaplap egy óriási házban, a szellőzéssel egyébként nincs gond (bár nem az ideális a zajszigetelés miatt, de semmi se melegszik túl, a vga 82 fok max. full terhelésen alap ventilátor-profillal), viszont attól tartok, hogyha a 16x-os foglalatba rakom, az nem biztos, hogy jót tesz a RAM-oknak, vagy a CPU-körüli tápellátó résznek, nem is beszélve a memórialapkákról a vga hátoldalán. Ezen egy ház- vagy lapcsere segítene, de egyelőre nem tervezek ilyet.
Azért kérdeztem előbb, mielőtt hozzányúlnék.
Persze lehet, hogy nem értek hozzá, és hülyeséget mondok, inkább mellékelek egy képet, ez alapján el lehet dönteni, hogy túlmelegedhet-e valami:

[link]

(#15029) MrM94 válasza Szergei (#15028) üzenetére


MrM94
őstag

abszolut semmi baja nem lesz.

Az alvástól megéhezek,az evéstől elálmosodok.Így Macskasztikus az élet.

(#15030) gbors válasza Abu85 (#15024) üzenetére


gbors
nagyúr

yep, a referencialapot. ha viszont a tömeggyártásban szar minőségű alkatrészeket építenek be, akkor példányonként is lehet eltérés. Te magad mondtad, hogy a zero core-ral kapcsolatos perzisztens problémákat ilyesmire vezeted vissza.

Maga az API nem működik kiszámíthatóan hogyan lehetne rá bármilyen kiszámítható rendszert írni?

az elmúlt 7 évben (nem tudom, volt-e az UE3 előtt komolyabb streamelős motor) egész sok fejlesztőnek sikerült, úgyhogy lehet. ha pedig a fejlesztők a motorok komplexitásával az ökoszisztéma határait feszegetik, akkor magukra vessenek - lehet szép játékot anélkül is csinálni, hogy űrhajót építenek bele.

(#15025) HSM: yep, amiket írtál, az mind lehet ok, de ezek a problémák számosságban és perzisztenciában szerintem túlmutatnak az ilyen sarok-eseteken.

annyira azért nem gondoltam prediktívnek a streamert, hogy a játékos mozgását is előre lássa :D a pozíció és az egyes irányokban lehetséges sebesség nekem elég input lenne, onnan már tudnám, mire lehet szükség. ha viszont kevés a VRAM, akkor semmi nem segít - egyik konfigon sem.

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#15031) ForRedGlory


ForRedGlory
félisten

Nálam sem marad sok szabad VRAM :DDD

(#15032) HSM válasza gbors (#15030) üzenetére


HSM
félisten

Azért általában az igazán szép látványhoz kell sajnos az űrhajó. Lásd a Tomb Raider, Crysis 3, Battlefield 4.... :U
Persze, lehet hangulatos, nagyon szép játékot űrhajó nélkül, pl. Metro LL, vagy Bioshock Infinite, de azért ott nincs az az áll-leejtős grafikai élmény, amit én szeretek azért. Mondjuk nyilván ez szubjektív is, kinek melyik játék mennyire tetszett.

A nekem címzett résszel maximálisan egyet kell értsek. :R

(#15033) Goblin12


Goblin12
őstag

Aki tud németűl, de igazából ne mis kell itt sok német tudás az nézze meg ezt a videót: Watch Dogs és a VRAM

Azért azt nem értem, hogy a R9 290X 8GB-os Sapphire kártyával miért csak 2,3GB ramot zabál, mikor az előbbi VGA-val 4GB-tot megzabált a game. :F

[ Szerkesztve ]

(#15034) HSM válasza Goblin12 (#15033) üzenetére


HSM
félisten

Jó kis videó. Bár nem hiszem, hogy sokan tolnák abban a felbontásban. :DDD Német tudás nélkül talán annyit érdemes kommentelni, hogy először egy 4GB-os kártyát néz, amin akad, mint állat, utána jönnek a nagyvadak 6 meg 8GB rammal, de az látszik már. Az tényleg érdekes, hogy lett 2GB a 8GB-os 290-esen, lehet bug, vagy elrontott valamit? Végülis a Titan-on is jól ment... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#15035) Goblin12 válasza HSM (#15034) üzenetére


Goblin12
őstag

Igazad van kommentelni annyit érdemes amit leírtál.

UHD felbontás

1. Sapphire R9 290X 4GB akad mint az állat, 4*MSAA még fut, 8*MSAA-n lefagy az egész gép
2. Sapphire R9 290X 8GB lényegesen jobb, de még mindig vannak akadások, ha jól értem a vidiből akkor azt mondja, hogy azért 2 mert nem ismeri fel rendesen a 8GB-os karit, és az igazából 6GB amit belakott a game.De lehet tényleg bug
3. Titan 6GB sokkal jobban fut, de még ez se igazán a legjobb. 8*MSAA alatt mindegyik lefagy.

Azért durva, hogy ehhez a felbontáshoz már lassan dupla kari kell sok sok vrammal. És hogy ment a rizsa a 8GB-os vga hírben , hogy minek az nem kell stb stb., imábdom mikor ezt nyomják, hogy minek az. . . :U

[ Szerkesztve ]

(#15036) SzlobiG válasza Goblin12 (#15035) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ha normálisan lenne megírva a játék akkor nem is kellene ennyi vram. Jó a grafika nme állítom, de indokolatlanul nagy a vram igénye hozzá.

(#15037) MrM94 válasza Goblin12 (#15033) üzenetére


MrM94
őstag

Juaaaaaaaaaah hogy megeszik lazan 5 gigat is? :Y
Hat akkor az en kvaanyamat :DDD ,hogy nem 6gigas kartyat vettem.

Az alvástól megéhezek,az evéstől elálmosodok.Így Macskasztikus az élet.

(#15038) helkis válasza Goblin12 (#15033) üzenetére


helkis
addikt

azért nem semmi hogy miért sírnak emberek.. :F uhd-re 8xmsaa az aztán kell, mint egy falat kenyér..
ha v.aki egy mezei fhd-re rak ilyet, akkor is furcsán nézek rá, de ez már szvsz elképesztő kateg.. :(
kár hogy egyre kevesebb olyan ember van akinek van esze a pénzéhez.. :O

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#15039) SzlobiG válasza helkis (#15038) üzenetére


SzlobiG
félisten

Mondjuk ez is igaz. :D

Én 4x fölé sose szoktam menni max ha régi játék és bőven elviszi, de ekkora felbontasra meg ilyen játékra tényleg sok ész kell. :D

(#15040) Goblin12 válasza helkis (#15038) üzenetére


Goblin12
őstag

Ez egy teszt volt, amit nem én csináltam, örülök neki, hogy tesztelték, ha megtehetik miért ne? :U Ugyanis nem látom akadályát.

ha v.aki egy mezei fhd-re rak ilyet, akkor is furcsán nézek rá ahogy gondolod

Akkor nem is értem minek van neked 780 Ti Classid :U

(#15041) helkis válasza Goblin12 (#15040) üzenetére


helkis
addikt

a hsz.emet nem neked szántam, hanem közvetve a videó készítőinek (csak te linkelted, nem is értem miért veszed magadra) ill. azoknak akik szerint egy 4x(fhd+8xmsaa) (mintha 4monitoron játszanál) - beállítás 1gpu-val kombónak zökkenőmentesnek kéne lennie.. vagy mire számított ez az arc, hogy majd 60+fps-el elszaladgál egy vacsi új game ezzel a setup-al.. :F
persze teszteljék.. de ezért kár volt, szvsz 10-9-en megmondtuk volna ugyanezt, teszt nélkül is.. ha az volt a cél, hogy a 8Gb-os kártyát megnézzék van-e létjogosultsága, akkor ok lett volna, de ahogy a video-ban elhangzik, így senki nem szeretne egy titánnal játszani, mert szar szaggat.. no comment.. (közben nézem, hogy ez egy vegyél AMD-t mert az jó oldal.. szóval a cikk elérte célját, azt kapja az AMD, amiért fizetett.. :K)

fhd-re elég egy 780ti bőven 3gb-al is nekem, nem tudom ha játszok, én inkább az akciót figyelem, reagálok rá, nem tudom követni a ferde vonalak fogazását, viszont a sok fps-t szeretem. régen még vacakoltam ilyen-olyan beállításokkal, most mindent úgy hagyok ahogy azt a játék belövi magának (persze azért átnézem, de különösebben nem izgat már, hogy minden maxon legyen (régebben nagyobb volt a különbség a low-mid-high-ultra settingek között, ma már nem olyan nagy szerintem)) 3dmarkokhoz pedig inkább anti-msaa kéne, hogy több legyen a pont.. :))

[ Szerkesztve ]

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#15042) HoReSz1975


HoReSz1975
őstag

akinek van MSI N780 Lighting -ja, az leírná nekem, ha szépen kérném, hogy 24/7 -be milyen beállításokban használja :F

GPU Clock :F
Memory :F
Feszültség :F

:R

(#15043) Goblin12 válasza helkis (#15041) üzenetére


Goblin12
őstag

Értelek, így már mindjárt minden más. :R

régebben nagyobb volt a különbség a low-mid-high-ultra settingek között, ma már nem olyan nagy szerintem <-- ezért is szemezgetek inkább egy sima 780 classival :K

[ Szerkesztve ]

(#15044) MiklosSaS válasza Szergei (#15028) üzenetére


MiklosSaS
nagyúr

igazi inyenc gep...maximus Gene, prolimatech megahalems, Titan... :C

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#15045) HSM válasza Goblin12 (#15035) üzenetére


HSM
félisten

Semmi gond nem lenne ott egy 4GB-os R9 290-el vagy egy 6GB-os 780-al épeszűbb élsimítással. :) Az látszott a videón, hogy csak a streamelés miatt akadozott a karikon.

(#15036) SzlobiG: Mire alapozod, hogy "indokolatlanul" nagy? Szép, részletes, változatos helyek, UHD felbontás, 4X-es MSAA.... Egy 5 éves GTA4 is lazán megeszik 1,5GB VRAm-ot maxon, élsimítás nélkül... :D Pedig az semmi első ránézésre ehhez képest. :DDD

(#15037) MrM94: Gondolom, nem UHD-n játszol. :D

(#15046) #Morcosmedve


#Morcosmedve
veterán

Watch-Dogs: minden Ultra, FXAA, vsync off, textúra ultra helyett high, 2600MB vRam, és így is be be szaggat, nem a mi pc-inkbe van a hiba...nem VGA limit!

Újabb izzasztó?!

© asszongya'hogy

(#15047) h1mpi válasza #Morcosmedve (#15046) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Végre már a FS-ot untam :DDD

Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft

(#15048) #Morcosmedve válasza h1mpi (#15047) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Ugye? :DDD Szerintem az sem volt olyan jó, a Vantage tetszett eddig a legjobban :)

Szerk.: még a W_Ds-hoz... reggel kell játszani, akkor rendesen működik a uPlay minden on-line szolgáltatása és nem fagy szét :K

[ Szerkesztve ]

© asszongya'hogy

(#15049) Devid_81 válasza #Morcosmedve (#15048) üzenetére


Devid_81
nagyúr

De nekem akkor dolgoznom kellene...neked nem? :D

...

(#15050) norb55 válasza ImpersonatoR (#14997) üzenetére


norb55
senior tag

Azért nem olyan sok a különbség. A Videó kégén PC-n nem is mozog a növényzet, ott szélcsend volt biztos. :)
Elég minimális a grafikai különbség, annak ellenére hogy Nvidia kiadás.

Én játszottam vele, zökkenő mentessen megy a játék, a ps4-re a telepítés 2perc, nem fél óra. Főleg ahogy olvasom csak panaszkodtok a pc verzióra.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.