Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59351) dptrsk válasza kerxy (#59350) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

S milyen kártya volt?

Ha a fórumtárs is Erste-s, akkor bankoknál(OTP, Erste) tuti nincs hiba, a kártyatársaságra gyanakodnék.
Ha az is egyezik nálatok, akkor nem tudom mi lehet a gond.

MasterCard, Maestro, VISA?

(#59352) hoby36 válasza kali (#59303) üzenetére


hoby36
senior tag

Hát remélem így lesz. :)

A logikában semmi sem véletlen!

(#59353) Frenky25 válasza dptrsk (#59351) üzenetére


Frenky25
tag

VISA kártya volt, amivel fizettem.

(#59354) djculture


djculture
félisten

Juniustól nem nagyon lesz érdemes késni a számla befizetéssel mert 15% követelés kezelési díj lesz bevezetve.

(#59355) dptrsk válasza Frenky25 (#59353) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Igaz nekem OTP, de MasterCard-dal is sikerült fizetni, tehát a banki és kártyatársasági hiba kizárva, szerintem valami az internetkapcsolattal vagy a böngészővel lehet.

(#59356) btz válasza djculture (#59354) üzenetére


btz
addikt

Majd direkt késve küldik a számlát, nehogy időben kifizesd :D Huhhú micsoda lehúzási ötlet :D

[ Szerkesztve ]

ⓑⓣⓩ

(#59357) Teko001 válasza Frenky25 (#59353) üzenetére


Teko001
őstag

Próbáld meg inkognitó módban, az néha segít a hasonló problémákon.

(#59358) Frenky25 válasza djculture (#59354) üzenetére


Frenky25
tag

Ez most megint mi a fene lesz?

[ Szerkesztve ]

(#59359) lugosi válasza djculture (#59354) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Nem az új ptk szerinti 40 eurós behajtási költségátalányra gondolsz?

(#59360) werszomjas


werszomjas
őstag

Sziasztok!

Előfizetéses csomagom van.

Be tudom egyénileg kapcsolni, hogy kapjak SMS-t arról, hogy ki keresett, míg nem voltam elérhető? (telefon kikapcsolva, nincs térerő stb)

Vagy csak személyesen ügyfélszolgálaton?

Ennek van valami díja?

üdv

(#59361) Viktor0610 válasza werszomjas (#59360) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Khm. :P

Egy perc sem volt Google barátommal megtalálni ezt az oldalt. :D

Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html

(#59362) Lacko84


Lacko84
aktív tag

olyan kérdésem lenne ha mobil előfizetéseim illetve tv szolgáltatásom van a Telekomnál akkor lehet kérni egy Ipad-ot vagy azt csak internet előfizuval lehet?

 Iphone 6S - Lg 50LB650V - Lg NB300

(#59363) werszomjas válasza Viktor0610 (#59361) üzenetére


werszomjas
őstag

Nálam az elsődleges kereső oldal a PROHARDVER! ;]

köszi :R

üdv

(#59364) kerxy


kerxy
senior tag

Később próbálkoztam és sikerült :) Nem tudom mi lehetett.

(#59365) djculture válasza lugosi (#59359) üzenetére


djculture
félisten

Azt irják hogy az juniusban aktiválódó uj aszf-ben már a számla 15%-ig terjedő követelési dij lét életbe késedelmes fizetéskor. Úgyhogy vége lesz szerintem ennnek az egykét napot kések módszernek amit sokan irnak.

[ Szerkesztve ]

(#59366) StLui válasza djculture (#59365) üzenetére


StLui
veterán

egy 30eFt-os számlánál is "csak" 4500Ft. Csak ahhoz képest, hogy eddig is követelhettek volna számlánként 40 eurot, ami kb 12000Ft. Szerencsére a cégek jelentős része nem élt ezzel.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#59367) Dj.Kütyü


Dj.Kütyü
aktív tag

Hello.Ha több Előfizetésem is van,jelenleg 4.Ha egyet nem fizetek,Mindet kilövik?Vagy csak az adott készüléket?

[ Szerkesztve ]

(#59368) kali válasza kerxy (#59364) üzenetére


kali
legenda

szia,

valamilyen komplex hiba lehetett tegnap a szolgáltatói oldalon, mert két eltérő bank útján sem működött a fizetés, illetve a mastercard mobile alkalmazás regisztrációját sem igazolta vissza a telefonszámhoz, ma pedig működött már minden.

Dj.Kütyü; szia, alapesetben csak azt az egyet, aminél meghatározott elmaradás keletkezeik.

(#59369) br4adam válasza Dj.Kütyü (#59367) üzenetére


br4adam
aktív tag

Ha egy folyószámlán vannak akkor mindet korlátozhatják.

(#59370) Dj.Kütyü válasza br4adam (#59369) üzenetére


Dj.Kütyü
aktív tag

Hát van olyan ami a (Főkártyához)van.Meg van ami új előfizuval.

Kali:Hogyis van ez??

[ Szerkesztve ]

(#59371) dedike válasza kali (#59368) üzenetére


dedike
addikt

Ha egy folyószámlához tartoznak akkor is? :U
Az azonos adatokkal rendelkező előfizető egy folyószámla alá fog tartozni, vagy ez már nincs így?

Jó szerencsét!

(#59372) Remekelek28


Remekelek28
őstag

Sziasztok
Ha valakinek számlatartozás miatt tiltják a hivást,plusz netet,akkor a telefont is tiltják ?magyatul,ha egy feltolttőkártyát tesz bele,azzal se tud telefonálni ?
Köszönöm.

(#59373) polonic válasza Remekelek28 (#59372) üzenetére


polonic
félisten

Lehetséges, hogy fogják tiltani majd a telót.

(#59374) vwpolopg válasza djculture (#59365) üzenetére


vwpolopg
őstag

Ez vonatkozik a törlesztővel való késedelemre is?

(#59375) smiti: Semmi extra, csak a szokásos módon szar az egész.

[ Szerkesztve ]

(#59375) smiti


smiti
addikt

Lehet tudni mi a ...... van a webshoppal? :W 2 órája próbálok megrendelni egy nyüves Honor 6-ot, és sehogy sem sikerül.
A telefon csippant hogy beléptem, de a webshop nem érzékeli. Végigmegyek a megrendelési folyamaton, a véglegesítésnél meg eldobja, hogy a megrendelni kívánt telefon nem rendelkezik árral! :Y :W

(#59376) kali válasza dedike (#59371) üzenetére


kali
legenda

azért írtam úgy, hogy alapesetben, mert;

5.2.4. A korlátozás a megtévesztés esetét kivéve, valamint – amennyiben az előfizető több előfizetői szolgáltatást egy egyedi előfizetői szerződés keretében vesz igénybe az 5.2.1. c) pontban szabályozott díjtartozás esetét kivéve - a műszakilag kivitelezhető mértékben, csak az előfizetői szerződésszegéssel érintett szolgáltatásra terjed ki. (Eht. 137. § (2a))

forrás; link

minden hívószámhoz külön előfizetői szerződés tartozik - akkor is, ha azonos az előfizető -, de ha a fenti kivétel megvalósul, akkor persze más a helyzet.

(#59377) Zeki válasza smiti (#59375) üzenetére


Zeki
nagyúr

Engem be sem enged lépni..

(#59378) Teko001 válasza vwpolopg (#59374) üzenetére


Teko001
őstag

Pontosan majd május 1-el derül ki szerintem. A változás összefoglalója úgy fogalmaz, mint egy lehetőség, maximálisan 15%-ra, ugyanakkor kikerül a 20%-os díjtétel elvileg ami eddig volt.

[ Szerkesztve ]

(#59379) Beca1990


Beca1990
senior tag

Valaki esetleg nem tudja HTC M8 készülék mikor lesz újra készleten? sajnos már elég régóta nincs...

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#59380) Puma K


Puma K
veterán

Helló!

Céges telefonnak kaptam/kaptunk egy Samsung 9305-öt (Galaxy S3 LTE). Ez annyiban tér el a sima S3-tól, hogy 2GB RAM-van benne.

A problémám azaz lenne, hogy a telefon napokban frissítette magát 4.4.4-es Android-ra. Amivel több a negatív tényező mint az előny... ha beviszem a telefont minden szükséges vásárlást igazoló papírral akkor vissza tudják nekem rakni az előző verziójú Androidot? Mivel még garanciális és céges a telefon így nem akarok magam babrálni rajta (root-olva sincs).

Üdv
Puma

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#59381) senzaj


senzaj
senior tag

Sziasztok!

Dominos vagyok és van egy S4-em, 4G-s, de nem megy vele a 4G.
Gondolom sim kártyát kéne cserélnem egyrészt. Ezt bármelyik T boltban megtehetem?
Másrészt van egy Netplusz M díjcsomagom, ami ezek szerint 4G-s?
Ha igen, akkor miért 10MB/sec a kínált max sávszél? :U :U

(#59382) kali válasza Puma K (#59380) üzenetére


kali
legenda

szia,

nem valószínű, illetve ha a samsung szervizbe kerülne, ott sem jellemző, sőt, ha javításra leadásra kerül régebbi firmware verzióval és a szoftvert is újrahúzzák, akkor nem kimondottan nézik, hogy esetlegesen régebbi firmware verzió volt rajta, hanem az utolsó hivatalosat telepítik.
az automatikus frissítés kikapcsolható (lett volna) az eszköz névjegyén belül; szoftverfrissítések -> automatikus frissítés; pipa ki! - de ez utólag nem sok vigasz, gondolom...
nem tudom, hogy milyen jellegű negatívumokkal tapasztalsz az újabb firmware verzió alatt, de lehet, hogy csak egy gyári visszaállítás kell a rendszernek és újra belakni a rendszer, sok esetben orvosolja a frissítés után jelentkező szoftveres problémákat.

senzaj; szia, igen, a sim kártya cseréjére lesz szükség, ami ilyen módon is kivitelezhető; link (üzletben is, ahol van már/épp készleten)
domino esetén minden módozatban 10 Mbps a maximum sebesség; link - 3g esetén is van/volt ilyen korlát, az 7.2 Mbps -, mert nem a sebességen van a hangsúly, hanem a 4g/lte hálózat használhatóságán, mivel sokkal jobb az országos lefedettsége, mint adott az a 3g esetén, bár így is szólnak más előnyök is a 4g/lte hálózat mellett domino konstrukcióban is, mint például a jobb válaszidő és a maximum vagy közelibb sebesség.
havidíjas konstrukcióban is díjcsomag függvénye, hogy milyen sebesség adott, ott is vannak 10 Mbps sebességűek, feljebb pedig 30 és 150 Mbps adott; link

[ Szerkesztve ]

(#59383) Puma K válasza kali (#59382) üzenetére


Puma K
veterán

Értem, köszönöm a válaszod!

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#59384) lugosi válasza djculture (#59365) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Na ez érdekes.

(#59385) anonymus89 válasza Puma K (#59380) üzenetére


anonymus89
addikt

Én egy LG L90 esetén majdnem ugyanez a szituáció csak Lollipop-ról szeretnék KitKatre visszaváltani rögtön az LG Hungary-t hívtam. Azt mondták minden további nélkül visszarakják rá a régebbit sőt 1 órán belül, a számla vagy lepecsételt garanciajegy ellenében.

[ Szerkesztve ]

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#59386) senzaj válasza kali (#59382) üzenetére


senzaj
senior tag

Köszi! :)

(#59387) varsam válasza Beca1990 (#59379) üzenetére


varsam
őstag

Nem véletlen, ne is várd.

(#59388) PhoenixSzG


PhoenixSzG
tag

"Tisztelt ügyfelünk! Hamarosan újdonságokkal, még kényelmesebb funkciókkal bővül honlapunk! A fejlesztések bevezetéséhez azonban szükség lesz egy rövid technikai szünetre. Honlapjaink, online shopunk emiatt előre láthatóan 2015. április 23-án 22 óra és 2015. április 24-én 10 óra között nem lesznek elérhetőek.
Az átmeneti kényelmetlenség miatt türelmed és megértésed ezúton is köszönjük!"

Kíváncsian várom, hogy ebből mi fog kisülni...

(#59389) Puma K válasza anonymus89 (#59385) üzenetére


Puma K
veterán

Elég jól hangzik, remélhetőleg a Samsung is hasonlóan jár majd el.

Köszönöm az információt!

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#59390) djculture válasza PhoenixSzG (#59388) üzenetére


djculture
félisten

1 hónapig nem fog működni szokás szerint, mert Mekk Elek csinálja..

[ Szerkesztve ]

(#59391) kali válasza anonymus89 (#59385) üzenetére


kali
legenda

az lg általában igen, de a samsung nem feltétlenül így áll hozzá. (a samsung esetén vannak olyan telefonok és firmware verziók, ahol a knox miatt a gyakorlatban sem lehetséges, vagy csak a számláló ugrasztásával, ami nem nullázható és bukható miatta a jótállás.)

(#59392) anonymus89 válasza kali (#59391) üzenetére


anonymus89
addikt

Természetesen ezt a műveletet a kihelyezett partnernél nem akarták elvállalni mert állítólag 90%-nál kifagy nekik és ekkor hivatkozott a Samsungokra is.

Puma K: egy próbát megér

[ Szerkesztve ]

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#59393) tomy86 válasza djculture (#59390) üzenetére


tomy86
addikt

Egy hónap az elvárható minimum. ;] Egy ideje már nem tudok semmit sem rendelni. Az otthoni szolgáltatások részre pedig már lassan egy éve nem tudok belépni. Szerintem a fejlesztő csapatba csak olyanokat válogattak be, akik már a középiskola első évében megbuktak informatikából.

(#59394) Onderon válasza tomy86 (#59393) üzenetére


Onderon
senior tag

töröld a böngésződ böngészési előzményeit

(#59395) tomy86 válasza Onderon (#59394) üzenetére


tomy86
addikt

Esetemben az semmit sem old meg. Két különböző böngészővel sem sikerült. Az elmúlt hónapban többször sem sikerült eljutni egy megrendelés véglegesítésére. Nem nagy gond, mert megvettem máshol, amiket akartam, csak nevetséges amit webfejlesztés címén művelnek a T-nél.
Ami pedig az otthoni szolgáltatások részt illeti ott másnak kellene törölni valamit. Mégpedig a jelenleg webfejlesztéssel foglalkozó csapatot vagy alvállalkozót a fizetési listáról. :)

[ Szerkesztve ]

(#59396) smiti


smiti
addikt

Sziasztok!

Ez miért lehet?

" Rendelési üzenet
A kosárban levő Honor 6 telefon, fekete készülékváltáshoz kiválasztott cikknek jelenleg nincs érvényes ára, kérem válasszon másik készüléket."

A webshopban látszik az ára, engedi a részletfizetést is csak megrendelni nem engedi! :W :W :W

(#59397) szabogabor10 válasza smiti (#59396) üzenetére


szabogabor10
veterán

Csak a szokásos Telekom webshop...már akkor lepődnék meg, ha teljesen jól működne...

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#59398) smiti válasza szabogabor10 (#59397) üzenetére


smiti
addikt

Sok problémám nem lenne ezzel, ha a készülék elérhető lenne bármelyik üzletben is, vagy teszem azt nem két napja küzdenék vele! Ez már a minősíthetetlen kategória számomra. :W

(#59399) dptrsk válasza smiti (#59398) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Hívd fel a webshopot! Ők esetleg tudnak segíteni.

(#59400) lugosi válasza dptrsk (#59399) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Tényleg nem csak kötözködésből kérdezem, de hogy lehet egy webshopot felhívni? ;)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.