JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Okos Otthon kezdőknek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Tomi_78
tag
Szia!
1. Ahogy én tudom (nem régóta és meglehet, rosszul), a különbség a let és a var között (e kettő alapján néztem utána) az, hogy a var egy blokkon belül érvényes, tehát ugyanolyan változó már nem lehet azon belül, míg a let esetében ilyen megkötés nincsen.
2. Megcsináltam most az általad ajánlott megoldás alapján; az én gépemen jól működik, tehát remélem, mindenhol így lesz. Csak azt nem értem, hogy a startTime változóra mi szükség van, hiszen azon kívül, hogy egyszer értéket kap, nem használatos?
Tehát itt a kód a játékomból:var fps, jateksebessege, startTime, most, akkor, eltelt;
// initialize the timer variables and start the animation
startAnimating(120);
function startAnimating(fps) {
jateksebessege = 1000 / fps;
akkor = Date.now();
startTime = akkor;
jatekciklus();
};
function jatekciklus() {
requestAnimationFrame(jatekciklus);
most = Date.now();
eltelt = most - akkor;
if (eltelt > jateksebessege) {
akkor = most - (eltelt % jateksebessege);
//...a program többi, rajzoló része...