JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [czundermák:] Retro PC vol. #3 abit IP35 Pro-XE és a körítés
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
martonx
veterán
Két dolog:
1. tanuljuk már meg végre, hogy mi a különbség a let és const között ez a halálom, amikor valaki a legalapabb dolgot is fogalmatlanul használja.
2. nekem ez a megoldás sokkal szimpatikusabb: https://stackoverflow.com/questions/19764018/controlling-fps-with-requestanimationframe minden olyan megoldástól a hideg kiráz, ami animációval kapcsolatos és settimeout / setinterval van benne. Ezt a megoldás még kombinálnám annyival, hogy magát az animációt kiszervezném egy külön worker thread-be, mert ezekben az esetekben az a gond, hogy ha komplex az animáció / nagyon gyenge a futtató vas, akkor lehet, hogy több frame-et is át fogsz lépni, mint eredetileg tervezted.
Én kérek elnézést!