Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Ha valakinek szüksége lenne rá, akkor én szívesen tárolnék nagyobb fájlokat hosszabb időre (felhőben + helyi gépen biztonsági másolattal), mert rohadtul utálom mindig modoláskor, hogy húsz helyről kell beszerezni a cuccokat.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
GypsFulvus2
őstag
válasz GypsFulvus2 #12749 üzenetére
Most volt egy kis időm újra tökölni vele. Feltettem a RAEVWD-t a RamDisk-re onnan fut. Gyönyörű a látvány, de játszhatatlanul laggol. Nincs rá befolyással, hogy a merevlemezről, vagy Ramdisk-ről fut (kipróbáltam, töröltem a RamDisk meghajtójáról a file-okat, erre eltűnt minden távoli objektum, szóval biztos, hogy onnan fut), játszhatatlan. Egyes helyeken tökéletes, aztán elérek egy cellahatárhoz, ott leesik kb 10 fps-re, majd 10 m-el később újra jó. Feltettem a Stutter Removert, de semmi sem változott; nem látom, hogy bármit is csinálna, vagy segítene. Így kénytelen leszek inaktiválni a RAEVWD-t, ami nagy kár, mert impozáns látványt nyújt. Durva, amikor Imperial City hídjáról látszik a Frostcag Spire tornya a hegytetőn... (egyben megmutatja, milyen kicsi is Tamriel a játékban, ha megvan a normális látótávolság).
Azt tudja valaki, hogy az OR-ben lehet-e valahol növelni a belső terek fényerejét? Nyilván az volt a cél, hogy a dungeon-ok darkosabbak legyenek, de ez már túlzás; Chorrol kastélyában nem látom a tőlem 3 m-re álló stewardot. Ha látni akarom, mi van a közvetlenül előtem lévő polcon, akkor starlight varázslatra van szükségem; ennek így már semmi értelme. Ha meg növelem a gammát, akkor a külterek lesznek túl világosak. Ebben az OR-ben amúgy is elég sok idegesítő, játékmenetet szerintem rossz irányba megváltoztató cucc van, ezeket sorra ki is kapcsolgattam. Jobb lett volna, ha maradnak csak a grafikánál.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
MasterMind
tag
válasz GypsFulvus2 #12753 üzenetére
Nyilván relatív, hogy kinél milyen FPS értékek játszhatatlanok, de a cellahatároknál nálam is beakad a játék. Ha sűrű erdőben vagyok azért, ha nyílt terepen sok LOD elemmel akkor azért, ha egyik sem, akkor meg csak azért is, mert miért ne... Persze más kérdés, hogy a nálam lévő "beakad" mennyire azonos vagy nem az, mint a Nálad lévő "játszhatatlan". Én együtt élek vele, de számomra nem is drasztikus.
Első körben ezeket a paramétereket nézd meg:
C:\Users\*User*\Documents\My Games\Oblivion\Oblivion.ini:
uGridDistantCount = 30
uGridsToLoad = 5Bethesda Softworks\Oblivion\Data\Shaders\OblivionReloaded\Grass\Grass.ini:
MinDistance = 10000.0
MaxDistance = 12000.0Interiorok fényerejével kapcsolatban nem tudok nyilatkozni, egyes helyeken (bányák, romok, barlangok) valóban elég sötét van, de számomra ez sem zavaró oly mértékben, ahogy leírtad. Beállítást én nem találtam rá.
OSR inijében a bReplaceHeap értéket átállítottad 5-re?
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
válasz MasterMind #12754 üzenetére
- A játszhatatlan azt jelentette, hogy sok helyen 10-12 fps volt. Ami nem csoda, mert uGridDistantCount = 50 -re volt állítva. Most 30-ra visszavettem, és máris nagyságrendekkel jobb lett. Picit be-beröcög néha, de ez már bőven jó. Annyi különbséget vettem észre, hogy 50-re állítva gyakorlatilag kompromisszum-mentes volt; az Oblira annyra jelemző "közeledek és elkezdi kirajzolni" jelenség egyáltalán nem jelentkezett, míg 30-on néha már megtörténik. De még így is nagyon szép, köszönöm a a tippet.
Azon gondolkodtam, esetleg az uGridDistantTreeRange=30-at is le lehetne venni kb. 25-re mivel a fákat még így is nagyon mesze kirajzolja: Hermaeus Mora kecójánál állva még Imperial City szigetein lévő fákat is látom a 30-as értékkel.
A Grass.ini két értéke nálam MinDistance = 9000.0 és MaxDistance = 11000.0 , de ez nekem teljesen elég, szépen kirajzolja a füvet egészen messzire is.- Ami az interiorokat illeti, a bányákban, romokban legyen is sötét, ez korrekt így, csak az zavar, hogy a kastélyok nagytermeiben is olyan sötét van, mint egy putriban, ahol lekapcsolták az áramot. Egy Countess ne olyan fényviszonyok között tartson audienciát, mint a kedvenc kocsmám legsötétebb sarka. Chorrol kastélyában volt ez nagyon zavaró, a többiben eddig még nem jártam. Egy-két kocsmában meg szó szerint nem találtam a kijáratot, olyan sötét volt. Nem ártott volna szétválasztani a lakott objektumokat a dungeonoktól a megvilágítás shaderek tekintetében.
- bReplaceHeap
Egyelőre az alapértelmezett 0-n van. Tudom, hogy gyorsulna, ha 5-re állítom, de a modder is írta, hogy ezzel sokaknál csökkent a stabilitás, szóval vacillálok rajta. Annyira sokat jelentene? A játék most atomstabil. 6 óra összjáték-idő alatt egyetlen-egyszer volt crash, annak elenére, hgy xarrá van moddolva, így nem szívesen bolygatom tovább, ha nem muszáj. Ez a heap elég drasztikusan megváltoztatja a memória-kezelést, ha jól értettem a leírást.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz MasterMind #12754 üzenetére
Az uGridDistantCount = 50 -et amúgy az OR telepítés előtti recommendation-ből vettem.
Most már érdemes lenne képeket csinálni, de hogyan tudok screenshotokat lőni, ha kikapcsoltam a Camera Mode-ot (idegesített)?[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
MasterMind
tag
válasz GypsFulvus2 #12756 üzenetére
Igen, emlékszem rá. Fogalmam sincs, hogy az OR készítői milyen konfiggal jutottak arra, hogy az 50 majd jó lesz, habár gyanítom, hogy mellőzték a RAEVWD+QTP3 és egyéb dolgokat az érték megállapításánál.
Screenshot F11-el és printscreen gombokkal is működik nálam, az egyik a gyári a másik az OR, most meg nem mondom, hogy melyik melyik.bReplaceHeap ezekszerint Nálad tökéletesen fut, nekem default 0-ás értékkel el sem akart indulni a játék, de teszek majd vele egy újabb próbát, mert valóban vannak stabilitási problémák.
Örülök, hogy összejött, ugye nem is volt olyan nehéz?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz GypsFulvus2 #12756 üzenetére
Sima PrntScreennek működnie kellene, hacsak ki nem lőtted iniből. Vagy Steam, F11 képernyőmentés.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz MasterMind #12757 üzenetére
Igen, gyerekjáték volt...
F11 működik, el is kezdtem képeket gyártani. bReplaceHeap állítását meg sem próbáltam, az első indítás óta hibátlanul fut 0-val.
Végre sikerült a target lock-ot is kikapcsolni. Felesleges, és gyakran nagyon kellemetlen funkció, ami a több ellenfél elleni harcot gyakorlatilag lehetetlenné teszi, és a harc közbeni szabad mozgást is megakadályozza. Nem is értem, mi járhatott annak a fejéban, aki ezt ilyen módon beletette... Volt egy másik bug is, nevezetesen, ha vízbe merülök, ott sem tudok harcolni: ha előveszek egy fegyvert, akkor folyamatosan ellőkapja-elteszi-előkapja-elteszi az aktuális fegyvert. Ha másnak is gondja lenne vele: az OblivionReloaderdEsp.ini -ben kell ezt is kikapcsolni. Jó, hogy van már vagy 5 féle különböző ini..."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
MasterMind
tag
válasz GypsFulvus2 #12759 üzenetére
Lássuk a képeket! Érdekes, nálam ilyen akadályok nem voltak, habár én használom az OR Combat Mode-ját. Camera Mode-ot is csak azért kapcsoltam ki, mert elvette a célkeresztet. Közben a heapet újrapróbáltam, fut 0,1,5-ben is, visszaállítva 0-ra nem kevés FPS-t veszítek, viszont tényleg stabil, így maradt az 1-es állapot, amolyan aranyközépútként.
Közben mutatok egy bug-ból származó before/after képet.
Kalandozásaim, mostanában jól haladok, sikerült elkapnom a vámpírkórt, de kigyógyultam, durva a quest.
Napra pontosan 10 éve jelent meg a játék, és félelmetes látványt nyújt. -
GypsFulvus2
őstag
válasz MasterMind #12760 üzenetére
Szép lett. Nálam a víz nem ilyen szép; csak 512-es a water ripples érték az OR-ben; kipróbálom 1024-en is, hátha nem szaggat tőle jobban.
Sajnos hétköznap este 8-9 körül érek haza a melóból, ezért csak hétvégente van időm játszani, de majd felteszek pár képet. Főleg nagy látótávolságú képeket gyártottam; a RAEWVD teljesen lenyűgözött. A közelképeken a te játékod szebbnek tűnik. A godrays-ban nem vagyok biztos, hogy működik nálam: amikor a RAM-Disket próbálgattam, egyszer letöröltem a Z meghajtó tartalmát, hogy megbizonyosodjak róla, hogy tényleg arról tölti a DistantLOD-okat. Persze volt backup-file, amit utána visszamásoltam. Mégis, mintha attól kezdve a szép napsugarak (mint a te utolsó képeden) eltűntek, és a vannilla játék erőtlen napkorongját látom. Pedig az OR-ban be van kapcsolva a godrays.Heap 0 és 1 között kb. hány % az FPS nyereség? Mostanában nálam is vannak random fagyások, de csak 2-3 óránként jelentkeznek.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Varlaisaran #12750 üzenetére
Amúgy lassan elkészül a Nehrim folytatása, az Enderal is. Először sajnos németül. Azt nem tudom, hogy a történet folytatása-e, vagy különáló játék.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Varlaisaran
senior tag
válasz GypsFulvus2 #12762 üzenetére
Már a Nehrimben is létező, sőt aktív helyszínként említik Enderalt abban a szakaszban, amikor feltárulnak a játékos előtt a magasabb összefüggések, főleg a Shadow God-á válás idején. Mivel már a Nehrim is sokszor komolyabb és meredekebb a TES lore-nál, így ennek megfelelően az összefonódás is jóval mélyebb mint pl akár a Morrowindtől a Skyrimig, így véleményem szerint erősen ellenjavallt az Enderal játszása anélkül, hogy a Nehrim ne lett volna meg. Semmit sem fog érteni az illető -ezzel porig rombolva az egész lényegét- ha az Enderallal kezd.
De ugyanez van a Morrowind "Arktwend" kiegjével is (az is SureAI termék), mivel Nehrimben Arktwend (Stormwend) kulcsfontosságú helyszín, főleg lore szemszögéből, de a Nehrim az egész igazi kezdete.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Varlaisaran #12763 üzenetére
Aha. Úgyis a Nehrimmel akartam kezdeni, csak időm nincs játszani mostanában. Erről az Arktwend-ről még nem is hallottam. Fura, hogy ilyen címmel nincs köze a TES-hez, hiszen ez egy tipikus dwemer név.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Varlaisaran
senior tag
válasz GypsFulvus2 #12764 üzenetére
Egész addig én sem, amíg egy Artkwendről (mármint a Nehrimen belüli) nem akartam találni egy térképet, úgy botlottam bele. Ez is egy TC, de az egésznek kicsit techdemo íze volt, (hullámzó víz, szélre érzékenyen hajladozó fű, főzés, leszedhető gombák, meg hasonlók) vagy inkább valamiféle "erődemonstráció", hogy mit nem tud még a Morrowind (mivel ekkor már volt Oblivion) a Nehrim lore-t leírásból nem látom hogy volt-e, szerintem még nem. De igazából a Nehrim is ugyanez, 2010ben debütált, és bizony nem gyengén odavert azzal amit tudott.
De erről jut eszembe... és nektek is fog, ha végigértetek rajta. Ezer és egy dolog van benne, ami érdekesmód visszaköszön a Skyrimből, néhol szinte direktben ugyanazok. A teljes crafting rendszer, beleértve az ingotok, eszközök használatát, smelting, hunting/állatbőrök feldolgozása, bányászat, baking/cooking, Dragonscale armor set, ésmég ezernyi dejavu lesz majd... ugyan lehet találgatni hogy ki kitől, de nem lennék meglepődve ha az a verzió lenne valós, amire ebben a pillanatban gondolok...
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Varlaisaran #12765 üzenetére
A Skyrimben sok más modder ötletét is felhasználták. Pl a harcrendszer az szinte teljesen megegyezik az Oblivion Deadly Reflex modjával. Ez sztem nem baj, sőt. A Fallout New Vegas HC módja is a Fallout 3 modjaiból született, és nagyon jót tett a játékmenetnek.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
CJ4567
veterán
válasz GypsFulvus2 #12766 üzenetére
Fallout 4-ben is jópár olyan dolgot felfedeztem, ami eddig mod volt. De bezzeg az 1280x1024 támogatást ki kell venni
No Sana No Life
-
#89091072
törölt tag
válasz GypsFulvus2 #12768 üzenetére
Egy mod listát kérhetnék? Annyira szépek a képek, hogy neki kell állnom oblit hegeszteni itt a húsvéti semmittevés alatt. Aztán jövök még kérdezni ha elakadnék.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz #89091072 #12769 üzenetére
Persze, szívesen. Bár én is 95%-ban MasterMind leírásait és útmutatását követtem. A legnagyobb különbség, hogy én egy-két kivételével a Wrye Bash-t használtam (ezt ajánlom mindenkinek) installáláshoz és az archiveinvalidation-hoz (de azért a az Oblivion Mod Manager-t is feltettem, egyszer-kétszer szükség volt rá). A Wrye Bash listái:
Ez ugye már BOSS-olt, helyes sorendben lévő modsorrend. Ezen a listán nincs rajta a 4gb_Patch_plus_Ram_optimization nevű mod, ami a memóraikezelést javítja, illetve a BOSS, ami beépül a Wrye Bash-be, ahogyan az Oblivion Script Extender (OBSE) is. Ezeken kívül a BETTER NIGHTSKY v1.2 -t és Bomret's Texture Pack for Shivering Isles with meshes from USIP-46162-1-0 nevű modokat tettem fel, amelyek nincsenek a Wrye Bash listáján (OBMM-el tettem fel őket, mert a BAIN-nal (A Wrye Bash telepítő szabványa) nem voltak kompatibilisek) Az IFVM az az improved fruits vegetables and meats -et jelenti. A csomag lelke az OBSE és az OR (Oblivion Reloaded), valamint a RAEVWD nevű distant lod-ért felelős mod. Utóbbihoz van Shivering Isles kiegészítő is, illetve a működéséhez kell egy lod generátor; én a TES4LodGen -t használom. Illetve erősen ajánlott hozzá a egy RAMDisk, hogy arról fusson. Az OR telepítése különös óvatosságot igényel, mivel a readme-ben leírt sorrend nálam hibát okozott. Bármit is ír, ha egyszer az OBSE fenn van, és vannak rá épülő modok (lesznek bőven) akkor onnantól kezdve szigorúan csak a az OBSE_loader.exe -vel szabad indítani a játékot, bármit is írjanak az OR readme-jében.
Szerintem olvass vissza egy-két oldalt; ettől a hsz.-től kezdve, az sok kérdésedre előre is vlaszt adhat. Illetve Varlaisaran klasszikus logout-os cikkeit használtam fel (főleg a 2. részt, az még bőven aktuális), illetve Katt régi cikkeit is átnéztem, mielőtt nikiveselkedtem volna.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Varlaisaran
senior tag
válasz GypsFulvus2 #12768 üzenetére
+1. Ez komoly lett, megérte a munkát. A LOD külön királyság, főleg hogy úgy látom, a távoli kopár részeket el is effektezi(?), képről legalábbis ugy látszik.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Varlaisaran #12771 üzenetére
Igen, egészen távoli részeken is betölti az objektumok és a fák egyszerűsített texturáit. Több szintje van a távolságtól függően, mit tölt be, és több, eltérő részletességű textura csomagból is lehet választani pl. városok esetében. Imádom, amikor Imperial City hídjáról vagy éppen Chorrolból is látszik a Frostcag. Ráadásul valahogy beépíti az Illumination-t is: éjjel messziről nézve is világítanak pl. a templomok ablakai. Az UGridstoLoad szerepe jelentéktelenné válik, ha fenn van az OR+RAEVWD kombináció.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #12768 üzenetére
Gyilok, hogy Sercen romjaitól is látszik a Belda előtt álló szobor teteje..
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Varlaisaran
senior tag
válasz GypsFulvus2 #12772 üzenetére
Én el tudnék képzelni rá egy adott rádiuszon kívüli finom blurt a távolba. Így oldották meg a Nehrimnél is. Akkor ugye nem volt ilyen modok, így a gyári LODot kellett valahogy élhetőbbé tenniük. Néhol egész realisztikus.
Az ugrids attól még kellhet, mertugye a cselekmények-eventek távolságát is az befolyásolja, bár ilyen technika mellett annak tényleg nem jut más szerep. Ez az OR úgy látom kezd igencsak kiforrni. Átfutott az agyamon, hogy viszatérek Cyrodba és építek egy szép setupot én is, de majd meglátjuk... a Nehrim egyelőre nem akar engedni35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
#89091072
törölt tag
válasz GypsFulvus2 #12770 üzenetére
Köszönöm szépen!
Nagyjából ugyanezeket a modokat szedtem össze én is. A RAEVWD-hez feltetted a QTP3 és a Bomret texturák LOD packet? Én feltettem, de laggol mint az állat. Pedig ssd-re tettem és ramdiskről fut.
Létezik a RAEVWD-hez egy optimizált update: Link Ezt használod?
Pár HD modot is feltettem (arena hd, imperial city hd, landscape hd, improved cuccok, weapon improvement project) de nem bírta szegénykém. Bíztam benne hogy egy gtx970 azért elbír vele.
Az Oblivion Stutter Remover-t végül is használod? Olvastam valamelyik mod leírásánál, hogy ott az iHeap értéket ne felejtsük el módosítani (default 450). De az nem volt nekem egyértelmű, hogy ez mi is. Ez fontos lehet a CTD szempontjából?
Wrye Bash mellett én nem használom az OBMM-t. A WB nem ragaszkodik annyira a BAIN szabványhoz (persze én is azt preferálom inkább), bemásolom a könytárakat és az esp fájlokat és simán kezeli. De ha használod mellette, akkor javaslom a lock load order használatát.
Na mindegy, uninstall és kezdem elölről.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz #89091072 #12776 üzenetére
Nem azt használom, amire a linked mutat, hanem ezeket
Nálam is szaggatott, még RAMDisk-ről is, amíg MasterMind javaslatára ezeket az értékeket adtam meg:
C:\Users\*User*\Documents\My Games\Oblivion\Oblivion.ini:
uGridDistantCount = 30
uGridsToLoad = 5
Bethesda Softworks\Oblivion\Data\Shaders\OblivionReloaded\Grass\Grass.ini:
MinDistance = 9000.0
MaxDistance = 11000.0A QTP3 és Bomret packokat, meg én is feltettem, és a fönti beállításokkal elbírja; egy-két helyen, cellahatáránál picit beszaggat, de nem veszélyes. A Stutter Remover-t használom, de nem módosítottam. Ez a heap valamilyen fejlettebb memória-kezelés, ami felülírja a motorban lévő eredetit. Ha módosítod, fps-t nyersz vele, de instabilabb lesz elvileg a játék. Nálam stabil, 4-5 óránként van egy-egy crash, és mivel elég jól fut, nem laggol sokat, ezért nem piszkáltam. A WB-ben nyilván használom a lock load order-t, az alap, viszont ne felejtsd el feloldani, amikor BOSS-olod egy-egy új installer telepítése után.
Varlaisaran: Itt nem blur, van, hanem köd, vagy valami hasonló jelenség. Játszd csak végig a Nehrimet, ráérsz megint Tamriellel foglalkozni. Én elleszek ezzel pár hónapig, aztán jön egy clean install és rá a Nehrim.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
#89091072
törölt tag
válasz GypsFulvus2 #12777 üzenetére
Húúú, nagyon köszönöm!
Kellene már csinálni egy felújított maximum oblivion cikket. Nem hozná össze valaki?
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
válasz #89091072 #12778 üzenetére
Nincs mit. Majd írj, hogy sikerült.
MasterMind felvetette már, hogy ír egy aktualizált moddolós cikket; nem tudom mennyire gondolta komolyan. Nekem ehhez nincs elég tudásom; igazándiból csak azt csináltam, amit ő meg Varla már leírtak, meg gondosan átolvasgattam a readme-ket, és itt-ott változtattam az ízlésemnek megfelelően. Nincs olyan technikai háttértudásom, mint nekik (meg lusta is vagyok... ). A lore terén más a helyzet.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Varlaisaran
senior tag
válasz GypsFulvus2 #12777 üzenetére
Ha odakerülsz, szólj és segítek a beüzemelésben. Van azóta pár tapasztalat és modocska ami megkönnyíti vele az életet, de nem igen írnak róla, mert az Ob-val ellentétben a Nehrim nem jutott el addig, hogy kiforrjon annyira, hogy minden probléma közismert legyen.
Amugy igazából végigvittem, hasonló állapotban vagyok, mint Oblivionnál a Champion of Cyrodiil+nagy questek készen. Egyrészt készülgetek is vele a logout cikk megírására, így Nehrimet és Artkwendet kószálom keresztül-kasul, hátha találok olyasmit ami eddig kimaradt. Nameg kíváncsi vagyok hogy maxolt, vagy aközeli karakternél hogy működik a leveling rendszer. Másrészt meg rohadtjó ott lenni, de lassan ideje visszatérnem, hiányzik Cyrod is
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz #89091072 #12778 üzenetére
Ha gondolod, kezdj bele, miért ne? Ott vannak a régi írásaim alapnak, hozzá a tapasztalataid az újabb technikákról, plusz még be tudok segíteni ha kell. Bár most épp a Nehrim nagykönyvét kezdtem el, de elférnek egymás mellett a projektek
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
#89091072
törölt tag
válasz GypsFulvus2 #12783 üzenetére
Nincsenek fennt, de akkor ha hazaérek feltétlen feldobom rá.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz #89091072 #12784 üzenetére
Sokat dobnak a látványon és a hangulaton, majd meglátod. A képeiden azonnal észrevettem a hiányukat.
Az All Natural-ból a Weather kell csak, az Improved trees and flora -ból az 1-2 rész (egymásra épül), illetve én feltettem még a Bark-ot (fakéreg texturák) is.
MasterMind föntebb linkel mod listájából a Lush and Gaudi féle növényzet modon (nagyon ízléstelen csiricsáré szerintem), és a Real Lava-n kívül (valamelyik modnál nem ajánlják a használatát, ha jól emlékszem az OR-nál írták, mert ütközik valamelyik shaderrel). mindegyiket feltettem, amit ő is.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
MasterMind
tag
válasz GypsFulvus2 #12761 üzenetére
Huh, jó sok minden történt, összeszedem a gondolataim.
A víz 1024-en, az Oblivion.ini-ben:
bUseWaterReflectionsMisc=1
bUseWaterReflectionsStatics=1
bUseWaterReflectionsTrees=1
bUseWaterReflectionsActors=1
bUseWaterReflections=1
továbbá a Water.ini-ben lehet játszadozni és még tovább emelni a víz szépségét:
reflectivity = 1
shoreFactor = 1.5
Máshoz nem nyúltam, pedig lehetne érdekes dolgokat alkotni. Nagyon jók a képeid. Egyedül csak valamilyen élsimítást hiányolok. OR SMAA bekapcsolva?
Szeretek fotózgatni a való életben, a screenshotokat is próbálom beállítani, hogy megfelelő fényviszonyok, időjárás legyen, ezért tűnhetnek szebbnek, de ugyanazt használjuk.
Godrays és a RamDisk között nem látok kapcsolatot, gondolom újrafuttattál mindent, amit ilyenkor szükséges, patch rebuild stb. Esetleg újratelepítés? A heap visszakerült 5-re, be kellett látnom, hogy túl sokat vesztek nélküle outdoor-ban, és annyit nem CTD-zik, amitől játszhatatlan lenne. Plusz megtanultam sűrűn menteni. Nem egyszer kellett már teljes ayleid romokat, bányákat újrakezdeni.
Nagyon felcsigáztatok már a Nehrimmel, habár annak ellenére, hogy azért tűrhetően gügyögöm az angolt, nem szeretek angol nyelven játszani, kiakadok ha bármit nem értek.Ha már Wrye Bash, nagyban megkönnyíti az életet, hogy a quicklaunch bar-ra az összes segédprogram kirakható, amennyiben ezek a programok az Oblivion főkönyvtárba lettek telepítve:
Az uGridstoLoad egyébiránt szerintem így sem jelentéktelen. Igenis számít, hogy a player körül milyen messzire rajzolja ki a near textúrákat, főleg a növényzet esetében.
A Lush&Gaudy esetében egyetértek, az egész mod önmagában használhatatlan, egy teljesen más világot teremt. Viszont kiválogatva belőle az érdemi textúrákat, a gyáriakkal kombinálva egy nagyon kellemes, színes egyveleget ad.
Az aktualizált moddolós cikk tervben van, nem mondom, hogy mostanában leszek vele kész, de szeretném majd idővel mindenképpen megírni. Nem tudom hova fejlődhet még a játék moddingja, lehetnek-e még komolyabb fordulatok, az OR létezése önmagában is bámulatos, még van benne annyi, hogy beletegyenek egy-két extrát.(#12782) vajaskifli: Ez a Gaudy féle landscape lod? Mintha én is próbáltam volna ezt, de eléggé elüt a közeliekhez képest.
-
woryz
senior tag
Sziasztok!
Szeretném kicsit feltuningolni a játékot grafikailag, de nem szeretnék annyi időt elb.szni a moddingolással, mint anno a Skyrim-nél tettem (nem, nem azért mert annyira sok modot tettem fel, hanem szimplán nem tudtam eldönteni, hogy miket tegyek fel ). Nincs egy erőgépem, de azért talán kicsit tudnék hozni a grafikán. Bármiféle tipp / ötlet / tanács jöhet.
Gépem:
Gigabyte GA-PH67-UD3-B3
QuadCore Intel Core i5-2400, 3200 MHz
8GB DDR3-1333
ASUS Radeon R9 270x (2 GB)Thx előre is!
-
MasterMind
tag
Érdekes hiba jött elő tegnap nálam. Kiállító vitrinek, nyíló ajtók, romokban található nyomógombok és hozzájuk tartozó dolgok, tüzek (összefoglalva talán grafikai scriptek?) mozgása laggol. Tapasztalt valaki ilyesmit?
-
GypsFulvus2
őstag
válasz MasterMind #12789 üzenetére
Igen, ez ismert hiba. Mindegyik végijátszásomnál jelentkezett; előbb-utóbb korrumpálódnak a save file-ok. Az unoff patch-ek sem javítják. Nálam ez a mod oldotta meg a gondot.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
MasterMind
tag
válasz GypsFulvus2 #12790 üzenetére
Tökéletes. Köszönöm
-
woryz
senior tag
válasz MasterMind #12788 üzenetére
Köszi! (mondanám, hogy értem, de ez eddig nem igaz. ) És ezeket simán lehet NMM-vel telepíteni, vagy kell valami extra dolog hozzá?
-
woryz
senior tag
válasz MasterMind #12788 üzenetére
Kerestem az OR modot, de nem találtam meg... Mi is az pontosan?
-
GypsFulvus2
őstag
Oblivion Reloaded. Telepítés előtt gondosan olvasd végig az egész anyagot, readme-t, stb. különös tekintettel az install útmutatásra. Ez nem egy olyan "felrakom, oszt' kész" dolog. Ha lesznek kérdéseid (feltehetően lesznek) akkor kérdezz itt. A Recommended Oblivion Ini settings" részben vannak olyan beállítások, amelyek mellett szaggat a játék a legtöbbünk konfigjával. Ha ezt tapsztalod, akkor javaslom: ezeket az értékeket beállítani a telepítése után. A BSE file-ok invalidálásához vagy Wrye Bash (én ezt ajánlom), vagy Oblivion Mod Manager kell.
Ha Oblivion Script Extender-t (OBSE) is használsz (sok mod igényli, és az OR-hoz is kell), akkor bármit is ír az OR az install utasításoknál, soha NE indítsd a játékot a gyári launcher-rel, csakis az OBSE loader .exe-vel.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
woryz
senior tag
válasz GypsFulvus2 #12794 üzenetére
Köszi!
Szerintem akkor az OR-t nem fogom kipróbálni, túlzottan pepecselősnek tűnik nekem, és se időm, se kedvem ennyire belemenni a részletekbe...
Most meg kezdek elbizonytalanodni, hogy egyáltalán bármennyit is beleöljek a játékba vagy maradjak a Skyrimnél... -
GypsFulvus2
őstag
Sajnos nincs tökéletes megoldás az Oblivionnál. Ha komoly látvány javulást szeretnél, akkor muszáj belemenni és pepecselni vele. Nekem alsó hangon két teljes hétvégém ment el vele, míg ilyen lett. Másfelől a Skyrim moddolása sem egyszerű. Próbáld ki az Obliviont úgy, hogy hagyod az eredeti grafikát + ráteszed a Quarl's texture pack-et (QTP 3). Azt tényleg egyszerű felrakni. A texturák részletesebbek és szebbek lesznek, viszont a látótávolság, és a távoli tárgyak betöltése nem változik, illetve nem lesznek olyan effektek, megvilágítások, víz felület stb., mint OR-el. A semminél több. Szerintem amúgy a játékban beállítható max. grafika is vállalható még manapság is. A játékmenet és a világ elég izgalmas ahhoz, hogy a kicsit már kopottas grafikát hamar elfeledje az ember, szóval szerintem mindenképpen kezd el a játékot. Ha a Skyrim tetszett, jó eséllyel ez is tetszeni fog.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
woryz
senior tag
válasz GypsFulvus2 #12796 üzenetére
Most valamit nagyon elnézhettem, mert a Qarl's texture Pack 3-ban a nexus csak "old files"-t hoz. Onnan kell(ene) letöltenem, vagy elnéztem?
-
addikt
Descriptions első mondata: "GO TO THE MIRRORS SECTION TO DOWNLOAD THE FULL OMOD WITH NO MULTIPLE PARTS!!! THANKS PLANET ELDER SCROLLS!"
Kár, hogy közben a PES megszűnt. Az old is a jó, csak darabokban van, 1.3-nál nincs újabb QTP.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
GypsFulvus2
őstag
Én a QTP3 Redimized verziót ajánlom. Ez a Reduced and Optimized szavakból jön, tehát az erdeti QTP 3 -nál kisebb gépigényű. A készítő maga sem ajánlja a QTP 3 régi, 1K-nál nagyobb felbontású texturáit:
"I don't recommend using larger textures anyway, no matter your hardware, as Oblivion is not optimised for modern hardware - if you use overlarge textures and many mods, especially mods that add new NPCs, your FPS will go down significantly"[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i9-11900KF Processor 16M Cache, up to 5.30 GHz (DOBOZOS GARANCIA )
- Ender 3 v2 Neo eladó
- Dell Alienware RTX3080 10Gb videokártya eladó
- HP ProBook 640 FULL-HD IPS/Intel core i5-8265u 8x3400mhz / 8gb ram/ 256gb ssd / win11 HP ProBook
- Eladó Konfig I5-12400F 32GB DDR4 512GB M2 SSD RTX3070 8GB!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen