Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) Erika931130


Erika931130
csendes tag

Kéne nekem egy kicsi kis egítség!!Tudjátok nekem is meg van ez a programm de én kezdő vagyok!Megtudnátok mondani,hogy lehet menüpontokat létre hozzni?:)):D:C:Y

Fekete Erika

(#152) szicsu


szicsu
őstag

Hi!

Én most ismerkedem a programmal,milyen könyvet ill tutorialt ajánlanátok hozzá :F
előre is köszi :R

''Az alkotó élet titka az, hogy felnőttkorban is megőrizzük a gyermekkor szellemét.''

(#153) szicsu válasza szicsu (#152) üzenetére


szicsu
őstag

Valaki!

Légyszi :O :O

''Az alkotó élet titka az, hogy felnőttkorban is megőrizzük a gyermekkor szellemét.''

(#154) Starsky72 válasza szicsu (#153) üzenetére


Starsky72
addikt

én is hasonló cipőben járok.
ezek közül melyiket ajánljátok? [link]
Thx :R

...minden szép és jó, márványszemű angyalok, ház és luxushajó...

(#155) akasp


akasp
senior tag

Hali! Olyan jelszóval védett oldalt szeretnék létrehozni, hogy csak elore regisztráltak léphessenek be, tehát nem kell regisztációs lap, csak egy belépo oldal, amin kér egy felhasználót és egy jelszot, amivel be tok lépni egy jelszoval védett lapra. Elore is köszi.

(#156) Benmartin válasza akasp (#155) üzenetére


Benmartin
senior tag

egyik szavaddal ütöd a másikat. de ha jól értelmeztem neked egy javascript kell[link]
máskor ezeket a szoftverfejlesztés fórumban tedd fel ott vannak a hozzá értőbbek. sok szerencsét.

(#157) Audiotourist


Audiotourist
tag

Sziasztok.

A kérdésem a következő lenne:
Hogyan változtathatom dreamweaverben egy, már kész honlap felbontását 1024x768-ról, 800x600-ra?

köszi

(#158) ponix


ponix
aktív tag

sziasztok! megtudná mondani valaki, hogy Dw-ben a táblázat cellái között miért marad egy kis hézag amikor böngészőben nézem? a cellával kapcsolatos minden adatot nullára vettem és mégis hézagos