Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Codemasters F1 2013

Hozzászólások

(#651) #97716736


#97716736
törölt tag

Hát ez az új patch se ért semmit.
"Fixed an issue where on certain hardware all menus would be black." Meg a jó büdös lópikulát javították, randomra kidob a játék, megáll a kép a hang megy, majd fekete képernyő, és a Steam bezárta a játékot...
Köszönöm CM! :R

(#652) scampolo84 válasza #97716736 (#651) üzenetére


scampolo84
aktív tag

- Force feedback settings have been tweaked to remedy the mid corner ‘dropout’ that some players were reporting.

De remélem ez igaz. :B

(#653) barcalaci84 válasza scampolo84 (#652) üzenetére


barcalaci84
őstag

ezt tényleg javították ...
gumizódik a pálya
és mintha pár tizeddel lassabb időket lehetne menni ...

(#654) scampolo84 válasza barcalaci84 (#653) üzenetére


scampolo84
aktív tag

Akkor lassan csak elkészül az idei rész is. :P

(#655) #97716736 válasza scampolo84 (#652) üzenetére


#97716736
törölt tag

Igaznak igaz, de vicc hogy mindig félkész játékot kapunk..
Már előre látom hogy az F1 2014-el sok bajok lesznek, teljesen új motor stb belese merek gondolni :(

(#656) Motion_Blur válasza #97716736 (#655) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Biztos hogy van ennek valami logikus magyarázata. Mert hogy szándékosan csinálják ezt, az szerintem egyértelmű.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#657) #97716736 válasza Motion_Blur (#656) üzenetére


#97716736
törölt tag

Szeretném tudni a választ, mert elégé idegesítő már.

(#658) scampolo84 válasza #97716736 (#657) üzenetére


scampolo84
aktív tag

Fene tudja. A technikai háttere is megkérdőjelezhető, hogy miért nem képesek kijavítani évek óta fennálló alapvető hibákat, amikkel újra és újra tele van minden fórum. Nem beszélve arról a teljesen logikátlan dologról, hogy ki-be raknak, vesznek dolgokat a játékból évről évre. Most higgyem el, hogy három év kellett a "mid session save"-hez? Vagy miért kellett tavaly kivenni a championship mod-ot, idén meg újra betenni, és még sorolhatnám... :U

(#659) hunboy1974


hunboy1974
tag

sziasztok

Lenne 2 kérdésem az elsö:hogy tudom megváltoztatni a nevem hogy ne player one legyen,a másik hol tudom beállitani hogy menet közben kérhesek box kiállást?

AFFA

(#660) Danecay válasza scampolo84 (#658) üzenetére


Danecay
őstag

A Championship Mod-ért pl sokan sírtak, bár személy szerint nekem nem hiányzott, ezért visszarakták. A szabadedzések számának redukálásáért kevesebben rágtak be és megint csak szerintem a játékban nincs is sok értelme a 3-nak, mert úgyis csak ellépteti az ember, legalábbis a játékosok többsége biztosan nem autózza végig mind a 3-at, sokszor még egyet sem. Így ez maradt kurtított formában. Szerintem csak annyi, hoyg próbálják az igényekhez igazítani ami nem mindig jön össze. A sok PATCH pedig lehet valami anti warez próbálkozás :)

(#661) Danecay válasza hunboy1974 (#659) üzenetére


Danecay
őstag

A nevet az által tudod leginkább megváltoztatni, hogy ha megveszed a játékot! Bár elvileg van rá megoldás, de ez nem képezi ezen topik tárgyát!

(#662) #97716736 válasza hunboy1974 (#659) üzenetére


#97716736
törölt tag

Ha tört, akkor nincs warez az oldalon. Vedd meg a játékot.

(#663) Breeze válasza barcalaci84 (#644) üzenetére


Breeze
aktív tag

Üdv!Érteném amit mondasz csak nem így van!Nem velem van a baj!Újra kezdtem ezt az egészet, fiatal pilóták tesztje stb végül meglett a Lotus :) Van különbség azért és nem is kicsi!Fölleg a gumikezelést illetően!! Melbourne 3 hely,Malájzia 1 hely és vezetem a vb-t!!Azt viszont megfigyeltem ,hogy az ai erősebb Melbourne-ben mint bárhol máshol!Tetszik a mostani helyzet!Végre egy top auto baj nem lehet! :C

(#664) fess válasza Breeze (#663) üzenetére


fess
őstag

milyen szinten? assist on/off?

(#665) Breeze válasza fess (#664) üzenetére


Breeze
aktív tag

Ai Pro szinten van, bill. játszom, egyedül a tc van bekapcsolva semmi más!Malájziában eddig a max 1:34 idő volt ;]

[ Szerkesztve ]

(#666) mikrosuttii válasza hunboy1974 (#659) üzenetére


mikrosuttii
aktív tag

A nevedet a Space+Enter kombinációval tudod megváltoztatni.A stratégiát pedig futam közben úgy tudod megváltoztatni,hogy megnyitod a gyors menüt.Tehát 1,1,2,a gumiknál pedig szintén ha lágyat akarsz választani,(az a legfelső) akkor 1-et nyomsz,ha közepest 2-est,ha intermedietet 3-ast,ha full esőset akkor 4-est.

(#667) #97716736 válasza Breeze (#665) üzenetére


#97716736
törölt tag

Melyik kocsival vagy jelenleg?

(#668) Breeze válasza #97716736 (#667) üzenetére


Breeze
aktív tag

Lotus,elötte voltam Force india-val azzal kezdtem de elszállt a mentés!Újra kezdtem akkor már Torro Rossoval!Young D test jól sikerült meglett a Lotus végre!

(#669) mikrosuttii válasza Breeze (#668) üzenetére


mikrosuttii
aktív tag

A Lotus nekem YDT-n elsőre megvolt,de inkább Sauberrel kezdtem.Szingapúron már túl vagyok,jelenleg 12 ponttal vezetem a bajnokságot Rosberg előtt legenden.Koreában meg szerintem jobban járok,ha el se kezdem a versenyt.Úgy fogytak a gumik is szabadedzésen,mint a fene.

(#670) #97716736 válasza Breeze (#668) üzenetére


#97716736
törölt tag

Ha jól tudom Pro szint után van az Expert, utána meg a Legend. Ha Lotus-al vagy Legenden is simán az elején érnél célba ;)

(#671) barcalaci84 válasza Breeze (#665) üzenetére


barcalaci84
őstag

szerintem itt a bibi :)
azért kopik jobban a gumid mert nem tudod rendesen kezelni , hisz segítséget használsz...
idén szerintem végre meg van az ára ha valaki segítséget használ...

(#672) Breeze válasza #97716736 (#670) üzenetére


Breeze
aktív tag

Nekem elég ez a Pro szint!Így is szépeket izzadok sokszor :C :C :D

(#673) #97716736 válasza Breeze (#672) üzenetére


#97716736
törölt tag

Hát mondjuk ez egyén függő :K

(#674) Breeze válasza barcalaci84 (#671) üzenetére


Breeze
aktív tag

TC van Mediumon, az nem olyan nagy szintű segédlet ,hogy kopna tőle a gumi! :o Malájziában azért megnéznélek, hogy mész-e 1:34 időt bill-en!Youtuben néztem videókat 1-2s az eltérés (persze kormány) :)

[ Szerkesztve ]

(#675) barcalaci84 válasza Breeze (#674) üzenetére


barcalaci84
őstag

én nem bántásból írtam :)
és szép teljesítmény billenytűzeten... :C
de én nem mennék ennyit mert hozzá nem kezdenék egy autós játékhoz billenytyűzettel (az gépelésre van)
és biztos nem panaszkodnék hogy túl nehéz a játék , kopnak a gumik , változtassák meg hogy tudjak én is nyerni...
nem billentyűzetre való a játék , a Zsiguliban is hülyén néznél kormánykerék helyett egy billentyűzettel

csinálják nehezebbre a játékot , mert még mindig túl nagy a tapadás stb...

mégegyszer mondom tisztelem aki billentyűzettel ér el komoly eredményeket...
de az nonszensz hogy a billentyűzetesek , kormányosok sírnak egy autós játéknál hogy túl nehéz és patch-et azonnal / és általában sikeres is előbb utóbb a sírás

idén szerintem nagyon jó irányba ment el irányítás, gumi6 benzinszimuláció terén....

(#676) #97716736 válasza barcalaci84 (#675) üzenetére


#97716736
törölt tag

Egyetértek a billentyűzet gépelésre való, nem Autós játékra. Minimum egy Xbox joy, aztán a legjobb egy Kormány, de még ennél is jobb az a valóságban egy ilyen gépsasban ülni :DDD

(#677) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Ennyit ér a Legend AI:

India, 25%.

Inkább erre lenne valami értelmes patch már..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#678) barcalaci84 válasza Motion_Blur (#677) üzenetére


barcalaci84
őstag

így van , még inkább nehezíteni kéne a legenden...
mondjuk tavaly szerintem még vagy 4-5 mp vel verted őket körönként :)

[ Szerkesztve ]

(#679) Motion_Blur válasza barcalaci84 (#678) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Jah, furcsa is hogy második körben még néha feltűntek a mapon :DDD

Torro Rosso-t próbálgattam, azzal izzadni kell a dobogóért is rendesen :K

mod: gumikopást én jónak tartom, sőt... általában egy 10 körre kiírt etapra még simán rá tudok tenni normális tempóban 3 kört és csak utána lesz drasztikus az időveszteség

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#680) mikrosuttii válasza barcalaci84 (#675) üzenetére


mikrosuttii
aktív tag

Szerintem ezekkel a patchekkel csak el rontották a játékot.Még szerencse,hogy nekem nem Steames :D.Jó így patch nélkül bill.-el.A gumik persze kopnak,de hát ennek érdekében max. annyit tudok csinálni,hogy veszek egy normális kormányt,amire nincs pénzem,vagy ki veszem a Skodából a kormányt,és valahogy működésre bírom gépen :DDD Mondjuk azt nem gondoltam volna,hogy fogok a játékba valaha is nyerni,de idén már sikerült 3x-or is (Monacóban,Kanadában,és Olaszban),szóval még inkább örülök ennek.A gumi kopásba meg bele sz*rok :C

(#681) barcalaci84 válasza mikrosuttii (#680) üzenetére


barcalaci84
őstag

hát azért az örömteli változás hogy nem a számítógéped ára befolyásolja a köridőket :)

(#682) barcalaci84 válasza Motion_Blur (#679) üzenetére


barcalaci84
őstag

lotussal elkezdtem a karriert de hamar meguntam mert semmi kihívás...
meg rájöttem hogy jobban szeretek emberek ellen védekezni , támadni taktikázni...

és nálam is úgy van , hogy simán tudnék még menni az adott gumin, de inkább jövök mert 3-4 kör alatt lehet hozni egy kiállásnyit...

[ Szerkesztve ]

(#683) dragonfx válasza mikrosuttii (#648) üzenetére


dragonfx
veterán

igy is eléggé izzadok hogy nyerjek.de általában dobogos vagyok.
a 3. vagyok összesitésben
a willaimsel megyke bottas helyén de a nevet nem engedi átirni.
a carrer.be kiirja calendar navigator . és =...de melyik gombokra gondol?

a magyar nagydíjon izzadtama legtöbbet...nekem 5 kör alatt elfogy a sárga gumi pedig az a faxa 2 cserével meg halál a 15 körös nem lehet bedolgozni.. egy 1.25.701.et sikerült mennem legjobbat.az jo??

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#684) mikrosuttii válasza dragonfx (#683) üzenetére


mikrosuttii
aktív tag

Calendar Navigator?Ez nem tudom,micsoda.

Én a magyar nagydíjon 50%-os versenyen 6x-or álltam ki.1:25,hát nálam Vettel ment asszem 1:22-1:23 közepét.De billentyűzeten szerintem egész jó idő.

(#685) KaraDani


KaraDani
addikt

Újrakezdem a karriert Lotus Expert helyett Sauber Legend-en.
Melbourne: quali rendben 9. hely csak, míg a Lotussal experten sima pole volt, mondom izgi lesz a verseny (100%), erre:

Ezen versenyen, nem igazán tudtam értelmezni mit csinált az AI... Hogy Hülkenberg mit csinál ott, azt sem értem :D Remélem a következőre normalizálják magukat, mert különben ez így nem lesz jó, és kezdhetem előről Marussiával :W Nem is kellett erőlködni semmit a legjobb körömet is már csak unalomból futottam az utolsó előtti körben 11 körös lágyon.

[ Szerkesztve ]

(#686) dragonfx válasza mikrosuttii (#684) üzenetére


dragonfx
veterán

én easy.n nyomom lowest brake.kel.
hát de 15 kör 3 kiállás durva..nem tudoma gép hogy cisnálja meg 2vel..irot nehéz ekkroa előnyt ennyi kör alatt kiépiteni :(
ja és tegnap 11kor végre 18.kör jön az U kanyar és baxxkki bedadogott a moci... :W :C .hihetetlen hogy csak a magyaron fogy el ennyire a gumi és a benya....rohadjon meg.. a 2 ferka megelőzött de a podium meglett. a lényeg vettel és lewis mögöttem legyen.ők vezetnek.
ez az 1.25.7 a csutka volt nekem.igen bill.el tolom mint minden mást is.

mielőtt belépsz kvalira kidob ott a carrier főmenübe van emails hub standings..alul van calendar navigator meg a standingsnél constructors és az van odairva a menübe a "." és a "=" tudok kapozni de neme ngedi.melyik az a gomb?
meg a játékos nevet továbbra sme tudom átirni..nem vágom... :O
patch segít?

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#687) Jim74 válasza dragonfx (#686) üzenetére


Jim74
nagyúr

A 15 kör az a 25%-os verseny, ugye?
Szerintem azt simán meg lehet csinálni 1 kiállással. Mondjuk én nem billel tolom, de a lágy általában elég a tervezett kiállásig, a keményben a futam végén meg még simán marad néhány kör.

A névátírás problémán a játék megvásárlása segít :P

(#688) Breeze válasza KaraDani (#685) üzenetére


Breeze
aktív tag

Én azt javaslom neked,látva milyen jól nyomod menj pl a Lotus-al és nyomj be még 1 kerékcserét!Ezzel tuti izgalmasabb lesz a futam!Nálam az ai még csak pro szinten van!4 kiálláson voltam Malájziában és így elég jó lett a futam. 2 kerékcserével még a 2. helyezett is kört kapott :) Amúgy a patch után megmaradt a bug!Ugyan úgy elszállnak a hátsó egyenesre vezető kanyarban :C

Jim74: Nekem volt tört verzió is abban is ment a névátírás :)

[ Szerkesztve ]

(#689) barcalaci84


barcalaci84
őstag

lehet azért az üzemanyagot is szépen menedzselni , illetve a gumikopással sem volt különös gondom...és a leggyorsabb kör is igen jó lett...
Magyar 50% Online equal all assist off

[ Szerkesztve ]

(#690) dragonfx válasza Jim74 (#687) üzenetére


dragonfx
veterán

ja oks. :B

igen 25% 15 körös.
ezt egy gumival?? :Y
nekem a sárga 5öt bír a fehér 8at.... :U
mit hogy ekll cisnálni jobban bírja?már a sárgánál fékezni? :U a race line esetén??
meg a fuel.lal is hogy takarékoskodika gép?
ja és még1...elindula futam...van ilyen állitási lehetőség hogy gearbox, engine, brake...stb....nekem egyedül a aero.t engedi állitani.miért??mert nem legenden vagyok? :U

barcalaci>>1.18 a magyaron? :Y hogy a halálba? gondolom sárga gumin. jo ok gondolom a williams nem egy sztár auto de a redbull ennyivel jobb lenne?
amugy mitől függ jobb autoba ülhetek? gondolo én ha szezon végén jol végzek felajánlja a career mod?

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#691) Jim74 válasza dragonfx (#690) üzenetére


Jim74
nagyúr

Két gumival, egy kiállással :) Lágyon rajt, és egy csere keményre.
Valószínűleg a gép nagyobb gumikopással "bünteti" a segítségek bekapcsolását. Nálam TC és az ABS is ki van kapcsolva (fék segítséget sose használtam). Meg hát billentyűzettel elég nehéz rendesen kigyorsítani és fékezni. A gumikímélő vezetéshez ennél a résznél szerintem elengedhetetlen a kormány... :U

Valószínűleg azért engedi csak a szárnyakat állítani verseny előtt, mert a Parc Fermé opció be van kapcsolva. Ekkor az időmérőn végrehajtott beállításokat a verseny előtt már nem lehet módosítani.

Barcalaci eszméletlenül gyors, ne hozzá mérd magad ;) Meg ez online idő, ami nem mindig egyezik meg az offline köridőkkel. (Ezzel persze nem Barcalaci érdemeit szeretném kisebbíteni, hanem csak arra mutatnék rá, hogy az online és az offline időket nem célszerű összehasonlítgatni.

(#692) toki87


toki87
tag

sziasztok!
spanyolba vagyok szabadedzésen. a féken kellene fejleszteni, 85,9 érték felett kell maradni 3 körön át. valakinek sikerült már? hogyan kell? :S

(#693) dragonfx válasza Jim74 (#691) üzenetére


dragonfx
veterán

igen erre gondoltam a TC.t megprobálom kilőne.hehe nem is néztem van olyna hogy abs. :C
esetleg esp? ;]
ja akkor tudok csak sporolni ha ezeket kilövöm?

parc fermé opcio??az hol van?
qvalira csak egy csík van balra jobb 2-2 valami downforce.se gumi se fuel mennyiség semmi... :U
versenyre lehet ugye a quick race setitngsebe hogy wet avgy dry car setup.illetve ezt downforce.t 1-10ig kb.de csala frontot.
a többi szürke fuel emnnyiség és 70 körrevvan belőve dekifogy 18 alatt én ezt nem vágom... :U
ezeket mikor hogy hol tuom állitani?mit kapcosljak be vagy ki?

jo ok vannak pengék mindenhol pláne aki kormánnyal nyomul....

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#694) dragahan88


dragahan88
újonc

Olvasom itt a kommenteket a gumikopással kapcsolatban, és hát mindkét oldal mellett szólnak az érvek. Én megértem a hardcore kormánnyal játszókat, akik nem sajnálnak időt, energiát arra, hogy frankón begyakorolják a pályákat, tökéletesen belőjjék a beállításokat, aztán élvezik a munkájuk gyümölcsét, de azt is meg lehet érteni, hogy nincs mindenkinek kormánya, nem mindenki tud órákat áldozni egy-egy pálya oylan szintű begyakorlására, hogy semmi segédlet ne kelljen.

Én személy szerint örülnék neki, ha legalább egy beállítási lehetőség lenne, hogy milyen szintű legyen a gumikopás. Így aki akarja, továbbra is lépdelhet tojásokon, élvezheti, hogy ő akár 6 kört is meg tud tenni ugyanazzal a gumival, a többiek meg, akik csak kis időtöltésként játszanának, nyomhatnák neki nyugodtan, ahogy nekik tetszik. :)

http://bit.ly/1chzB9P

(#695) Breeze válasza dragahan88 (#694) üzenetére


Breeze
aktív tag

Igazad van teljes mértékben!Én pl azért játszom bill-en mert kormánnyal tényleg nem nagy kihívás ugyan úgy mint anno 2010-11-12 sem volt az!1-1,5 max 2s megy gyorsabban az aki kormánnyal tolja az itt látott időeredményeket olvasva!Nem rég írta itt egy srác (KaraDani) hogy vicc a legend ai, írtam is neki, hogy akkor dobjon be pluszba még egy kiállást úgy tuti izgalmasabb lenne a futam! ;]

[ Szerkesztve ]

(#696) Đusty


Đusty
addikt

Szerintem sem tartott volna semmiből meghagyni a gumikopás és a benzinfogyás kikapcsolását mint valamelyik előző verzióban. Így sem lenne rossz, ha billel nem lenne miatta játszhatatlan, azaz a tc-n is finomíthattak volna még.

(#697) toki87


toki87
tag

Valaki? :F #692

(#698) #97716736


#97716736
törölt tag

A gumikopáson ha fejlesztenének, hogy ne kellene ilyen sokat boxba állni az nagyon jó lenne.
Mert hallottam valakit, hogy a Hungaroringen 50%-os futamon kiállt 6x, és most egy 100%-os versenyen meg reális szemmel nézve 12x át volna ki. Hát de a valóságba közel sem ennyire sokszor állnak ki, és ez vicc a Codemastertől, hogy így elb@szni egy játékot hogy nem realisztikus... Egyáltalán nem nehéz megcsinálni, de sz@rtak az egészbe, és eladtak egy félig kész játékot, hogy ezzel is bosszantsanak minket.
De hogy mire fel, azt nem tudom :U

[ Szerkesztve ]

(#699) Đusty válasza #97716736 (#698) üzenetére


Đusty
addikt

Évek óta ezt csinálják, én már meg sem lepődöm. A classic helyett inkább fordíthattak rá volna időt, hogy rendesen megírják 3 év után, a nagy része úgyis kész volt.

(#700) #97716736 válasza Đusty (#699) üzenetére


#97716736
törölt tag

Ez meg a másik, idejük az volt de áh mind1 nem idegesítem jobban magamat rajta :DDD

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Codemasters F1 2013
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.