- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Noname 1TB-os SATA SSD teszt
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: MS Office365 Linuxon
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
Megérkezett a Codemasters legújabb, a Formula 1 2012-es szezonját feldolgozó része, PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re egyaránt. A játék egyik legfontosabb újítása a Young Driver’s Test mód lesz, amelyben gyakorlatilag megtanítanak F1-es autót vezetni és hasznos tanácsokkal látnak el a bajnoksággal kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Továbbra is csak annyit tudok mondani, várom már a játékot.
-
ftomi74
tag
válasz
werszomjas #47 üzenetére
Csak beta lesz (8k-ért), ahhoz nem csinálnak demot
-
werszomjas
addikt
Demo-t gondolom most sem kapunk...
-
HPC
tag
válasz
Motion_Blur #42 üzenetére
Egyértelmű h az Alonso-s.
Már csak azért is mivel h ha jól látom a maláj pályán mennek.
Motion az új játék kezdetét követően remélem aktívak lesztek Vixennel!
-
Motion_Blur
félisten
-
Beri78
őstag
a fizikát tényleg megcsinálhatnák benne...szerintem akkor ütne igazán nagyot a játék
különben csak egy újabb bőr.... -
Brian PH
tag
válasz
Motion_Blur #42 üzenetére
Hmm sztem a mercis(schumi) a legjobb, de elfogult lehetek.
-
Motion_Blur
félisten
Illetve pár új kép: [link]
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
RevolutioN2 #37 üzenetére
Én eddig is éreztem a setup legkisebb változtatását. Nekem inkább azzal volt gondom, hogy minden pályán relatív adott volt a végsebesség. Hiába kicsi vagy nagy szárny, minimális volt a sebességeltérés.
Úgy látom néha meg kell fogni a gépet, van legalább kerékfüst és büntet a levágásért. Haladtak valamennyit. -
Rolly Dy07
senior tag
Szerintem jobb lesz a fizika. Már csak abból is kiindulva, hogy ezek a videók mind TT-ben készültek. Márpedig ha az előző verziókat nézzük, sokkal jobban tapadtak a kocsik TT-ben, mint GP-ben.
A hang egy kicsit tényleg furcsa még, de még az is változhat. Én minden esetre várom, de kipróbálni nem fogom tudni egyhamar. -
Brian PH
tag
"Engem roppant módon zavart, hogy amennyiben egy éppen zajló időmérőhöz csatlakoztam, nem hajthattam a pályára, holott gyakran még 8-10 perc vagy több volt hátra az eseményből. Ilyenkor ugye két lehetőséged volt: végigvárod és nézed a mezőnyt, vagy kilépsz."
100%ig egyetértek. Először azthittem én vagy a hülye anno.. hogy melyik gombal kell belépni már... DE sajnos nem
-
munky
őstag
Egyszerűen nem hiszem el, hogy volt pofájuk egy ennyire semmitmondó és jellegtelen videóval előállni. Ez aztán E3 Trailer...
(#37) RevolutioN2: Szépen megfogalmaztad a lényeget. Rengeteg hiányossággal küszködött még az előző rész is. Engem roppant módon zavart, hogy amennyiben egy éppen zajló időmérőhöz csatlakoztam, nem hajthattam a pályára, holott gyakran még 8-10 perc vagy több volt hátra az eseményből. Ilyenkor ugye két lehetőséged volt: végigvárod és nézed a mezőnyt, vagy kilépsz. A 2003-as F1C-ben is csatlakozhattál a többiekhez ilyenkor, szóval azért elég durva a 2000-es évek második évtizedében ez a fajta megoldás a Codemasterstől. A bajnokságok rendezéséhez és a közösségi élethez meg tényleg nagyon kellene az a bizonyos szerkeszthető rajtrács, vagy az olyan alap funkciók mint a chat.^^
Az igazán jó játékokkal nem pár hónapig vagy egy évig játszik az ember, hanem gyakran évekig. Így sajnos attól tartok, hogy aki egy teljesen átszabott és jó multira vágyik az csalódni fog idén is. Manapság hosszútávon üzletileg egyszerűen nem kifizetődő egy teljes funkcionalitással ellátott játék kiadása - pláne egy évente megjelenő sportjáték esetén. Márpedig a játékipar ma már kemény üzletág. Tényleg csak a teljes Steam támogatás és a RaceNet ad reményt egy jobb többszemélyes játékmódra.
-
RevolutioN2
tag
Nekem a grafikával soha nem volt gondom, a szezont feldolgozó alkotásokból messze túlmutat.
Ami engem igazából aggaszt:
-Live felejtős, helyette steam
-ha lesz érdemleges setupolás akkor az 1/1 11/11-es bugot javítsák, valamint ha hozzányúlsz valamihez az legyen már érezhető (alul illetve túlkormányzottság)
-lehessen bajnokságot indítani, és ehhez legalább egy battlelog szintű webes támogatást nyújtsanak, valamint lehessen rFactoros módban a futamot rögzíteni. lehessen szerkeszteni a rajtrácsot, hogy külön időben lemehessen az időmérő és a futam.Az AI része spec engem nem érdekel, de a multira rágyúrhatnának. Hoodék interjúja a Simracingben arra utaló megjegyzésekkel van megtűzdelve, hogy idén ráálnak a bajnokságok megrendezéséhez segítséget nyújtó háttér kialakítására és valódi webes háttérrel fognak szolgálni. nyílván ezt segíti elő a Codemasters Racing név is. Reméljük azért egy autolognál többet nyújtanak.
Számomra az eddig látott videókból a fizika ismét kuka szinten van. A 2 lurkó egy tök ismeretlen pályán bogarászik, naná hogy csúszkálnak. Gondolom a settekhez nem nyúlhattak hozzá, csak betöltöttek nekik egy pályát azt menjetek, ezzel elérték azt, hogy sokan máris kikiáltják itt biza lesz fizika.
A belső kameranézet szerintem végre elérte a kívánt szintet. Oké, nincsen ide oda néző kamera, de kellően magasan vagy mégis valamilyen szinten bent ülsz a kocsiban.
A rázókövek és a táj elmosódásából, a mozgásokból azért ugy hiszem hozzányúltak a grafhoz is, de még mindig azt mondom, hogy ezzel kéne utolsó sorban foglalkozniuk.
Én a tavalyi sikertelenségük okán kellő távolságtartással kezelem az ígérgetéseiket, hisz abban nagyon jeleskedik a kódmesterek csapata. A lényeg, hogy helyezzék a hangsúlyt a multira, hisz az emberek nagy többsége azt kívánja, hogy egy kis szimulátor irányvonalról már említést se tegyek.
-
giigz
veterán
Na látom van a játéknak topic.
Várom már én is, grafika annyira nem érdekel, de hátha szebb lesz egy kicsit. A fizika gondolom ugyanarra a motorra épül, tehát realitás 0.
Majd meglátjuk...
A játékot megint meg fogom venni, és akkor majd hátha lesznek megint jó versenyek, mint a 2011-nél, csak hát az meg tele volt buggal, pedig jó kis bajnokság lett volna...
Tényleg, Motion_Blur nem tudod mi lett azzal a bajnoksággal? Én akkor voltam utoljára, amikor csomószor kidobott minket a LIVE, és fel lett függesztve a bajnokság, de utána újraindulásról volt szó, csak akkor meg a ph-s topicból "kizavartak" minket, mert mindent átraktak a gocompete oldalra... Én idáig figyeltem, pedig jó volt a ph-s arcokkal gurulni, de én nem tudtam azonosulni azzal az oldallal, nekem az volt a kényelmes, amikor itt beszéltük meg a dolgokat.
-
HPC
tag
-
Brian PH
tag
-
makkai
aktív tag
Első rénézésre nem rossz!
A hang nekem is fura.
Fizika jobbnak tűnik, gépészkedni kell rendesen, és a fékerő elosztás is tetszik.
De mindez semmit sem ér, ha most is tele lesz buggal. -
HPC
tag
válasz
dangerzone #27 üzenetére
A videóban 1x elkapta a füvet kicsit jobban és vissza is vett. Franc tudja h mutatóba csinálta csak vagy tényleg veszített a tapadásból.
-
HPC
tag
válasz
dangerzone #25 üzenetére
Nah igen a kipörgésekre valami ki kell h találjanak de a pályabővítés iszonyatosan nagy probléma az idei játékban. Egy gyors példa: Kína utolsó kanyar. Ha nem fékezel csak picit felemeled a gázt és hatalmas ívben veszed be (kilométerekre elhagyva a pályát) nyersz kb fél másodpercet és még sorolhatnám az ilyeneket.
-
hermanyi
addikt
Én egy szóval sem írtam olyat ,hogy Steve H nem járt a InsideSimRacingnél . Csak kifejtettem a véleményem ,hogy a videó szerintem kamu. Indoklásom a CM akkora sz@rban van az F1 es szériával a 2010-2011 ben elkövetett Bughalmaz miatt (csak abból ál a játék mind két része ) ,hogy szerintem a Videót saját oldalán osztaná meg először ,hogy lássuk mennyire is jól haladnak .
-
HPC
tag
És itt egy videó is.
-
HPC
tag
Két új kép.
-
Brian PH
tag
Multiban vajon teljes lesz a rajt rács? Vagy marad a kevesebb versenyző+ AI vagy, hogy is van most.
-
munky
őstag
A grafika jelenlegi szintje engem nem zavar. Sokkal inkább azt várom ettől a játéktól, hogy az előző két rész hibáit mellőzve nyújtson végre olyan élményt amilyet ígértek a kezdetektől fogva. Mivel azonban évente megjelenő sportjátékoknál ez nem annyira szokás, nem akarom magam hiú ábrándokba kergetni. Tehát szinte biztos vagyok benne, hogy maradnak majd benne hibák.
Ami különösen bosszantott az előző két részben, hogy eleredő esőben látom ahogy a kocsim már vízpermetet húz maga mögött, és az aszfalton is látszik valamennyire a víz csillogása, de még mindig teljesen jól tudok száraz körülményekre szánt gumival közlekedni. Esőben például csak minimálisan nőnek a féktávok tapasztalataim szerint. Ehhez hasonló dolgokra gondolok. Nem várok realisztikus szimulátort, egyszerűen csak annyi kellene, hogy érezhetően megváltozzon az autó viselkedése ilyen szituban.
Ez a Young Driver’s Test mód maximum arra jó, hogy a marketing kampány során lehessen valamire újításként hivatkozni és minél szélesebb vásárlói réteget szólíthassanak meg a játékkal. Egy kicsit is tapasztalt játékos és Forma-1 néző semmi hasznát nem veszi ennek valószínűleg.
Szóval remélem ezúttal valami épkézlábbal állnak elő. A teljes Steam támogatás GFWL nélkül adhat esélyt egy jobb multira is. Majd meglátjuk.
-
mokus1
addikt
válasz
dangerzone #8 üzenetére
Így van sajnos a törésmodell kimerült az első szárnyban vagy a Tk-ban.Ezen lehetne bőven változtatni.
-
hermanyi
addikt
válasz
Motion_Blur #10 üzenetére
Fizikán annyit javítanak ,hogy fűről elfordulva eldobd az autót az már CM töl hatalmas javulás
-
Motion_Blur
félisten
válasz
dangerzone #8 üzenetére
Ilyenekben szerintem felesleges reménykedni
Ez inkább egy upgrade-je lesz a 2011-nek, és várhatóan a bugok kijavítására mentek rá a fejlesztők. Nem lesz akkor grafikai változás és a fizika is várhatóan ugyanolyan (sz*r) marad. -
Brian PH
tag
válasz
dangerzone #8 üzenetére
Hát igen a törés modell az egy nagy nulla 2002-t idézi nem lenne azért akkora megeröltetés sztem 2012-ben kicsit jobbat összehozni.
-
dangerzone
addikt
Nekem magával a grafikával nincs bajom. Csak több élet lehetne a pálya körül. Meg a törés effekteken nagyon sokat lehetne csiszolni. Simán neki lehet koccanni bárkinek károsodás nélkül.
Na meg az ai játékosok kicsúszhatnának, karambolozhatnának többször.
Ja, és ami még nagyon zavar, az az hogy nincsen normális versenyhossz beállítás. Ha neten toltam haverral, akkor a 20% túl rövid az 50 meg túl hosszú volt.
-
Brian PH
tag
Hmm nem is tudtam, hogy van már pár kép is. Minden évben vártam (2010, 2011) most 11-l játszunk, de sztem grafikailag kevéske már. Textúrákon is lenne mit javítani. Idióta camera módok multiba azt is meglehetne csinálni normálisra.
Bízom bennük azért. Rem jó lesz. -
HPC
tag
Én teljesen boldog leszek ha az atom szélárnyékeffekt eltűnik, a kocsik tényleg egyenlőek lesznek equal beállításon és nem lehet iszonyatosan levágni a kanyarokat!
Sajnos kétlem h a CM-nek mindezeket sikerült megvalósítani.
-
kpal
nagyúr
Remélem jobb lesz grafikailag a játék és a box utca élettelteibb lesz aztán +emberekmozgása stb.
-
dangerzone
addikt
válasz
Motion_Blur #1 üzenetére
Valami más újítás várható lesz még?
-
mokus1
addikt
válasz
Motion_Blur #1 üzenetére
Az első képen mintha repülnének az autók
-
Motion_Blur
félisten
Idén szeptemberében érkezik a Codemasters legújabb, a Formula 1 2012-es szezonját feldolgozó része, PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re egyaránt. A játék egyik legfontosabb újítása a Young Driver’s Test mód lesz, amelyben gyakorlatilag megtanítanak F1-es autót vezetni és hasznos tanácsokkal látnak el a bajnoksággal kapcsolatban.
Pár work in progress kép:
Friss infókkal folyamatosan bővül majd a hozzászólás.
Hasznos linkek:
A játék hivatalos oldala
Hivatalos F1 2012 fórum
F1 Games from Codemasters Facebook oldal
F1 Games from Codemasters Twitter oldal
Steve Hood, Creative Director Twitter oldalaMegalakult a Steam-es PH!-csoport:
[ Módosította: doc ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
- Apple iPhone 13 Pro , 128GB , Kártyafüggetlen
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged