Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Okos Otthon kezdőknek
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c11.gif)
MPowerPH
félisten
Nem. Nálam 1000RPM-nél kb. 210NM áll rendelkezésre, 2000RPM -nél meg 280NM. 3500 körül van a csúcs, ott 302NM, igaz még 5000 körül is van 280 kb. Szóval bőven elég mindenre a nyomaték, 5.-ben 40-ről is szenvedés nélkül kitudok gyorsítani. BMW sor 6 rulz.
Nah nem úgy mint a 2.0-ás Mondeo, pedig ott még rövidebbek is a fokozatok. Az rendesen rezonál, és nem is nagyon akaródzik neki menni 5.-ben 40-nél. Azzal ilyet nem lehet csinálni.
Jah, és nem lustul el, mert erősebb fékezéseknél, pl. lámpa, 80-nál simán tolok neki egy kettest. Akkor kipörögheti magát. De ha eljutok BMW találkozóra, az odaúton úgyis szét lesz gyilkolva. 6,5-ből lesz 10,5.
Micsoda aláírás.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me