2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Márka

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Biztos vannak itt márkafanok(pl.ruhára gondolok). A mai nap beszélgettem haverral, és boldogan ecsetelte, hogy mennyire örül mert tudott venni egy ismétlem EGY leakciózott polót 22k forintért...Azt hittem leszakad a pofám. Én tegnap újítottam kicsit fel a nyári ruhatáramat, igaz én 45k-t hagytam ott de három táska ruhával(5 póló, 4 rövidnadrág - ebből két farmer anyagú, illetve 8 pár bokazokni), meg egy Polaroid napszemüveggel jöttem haza. Van valami ésszerű indoka annak, hogy valaki 22k-t költ egy polóra, csak azért mert egy híres márka van ráírva?

Hozzászólások

(#1) Nordic


Nordic
Közösségépítő

Nekem haver nem tudta elmagyarázni...egyre csak azzal jött hogy ez legalább márka, nem bóvli, mint az enyém... :U Ráhagytam.

(#2) k.


k.
őstag

A márka életérzés. Azt érzi tartozik valakihez, a brand miatt ő úgy érzi-akár valóság akár nem-, hogy igényes terméket vett, jól választott, van izlése stb.
Marketinget tanulok ezek alap dolgok. Én is tudok ragaszkodni pl Ruha márkákhoz-Zara a kedvencem :)- , és tény, hogy tudom, hogy vannak olyan pillanatok, mikor dönteni kell, és igen, érzem, hogy a-t kell választani b helyett, ha ugyan olyan is, mert a szívemben az egyik brand előrébb van mint a másik.

(#3) darál0w


darál0w
Jómunkásember

egyszer kiprobálta, bejött neki. ha meg meg is teheti, hogy ilyen cuccot vegyen, akkor csinálja.

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#4) mzs718675


mzs718675
csendes tag

Pont a múlt héten volt az rtl-en az elit üzletekről valami riport pesten. Akkor ahoz mit szóljak aki 160k-ért vesz egy farmert, netán fél millát otthagy és vett 1 pár cipőt meg 2 pulcsit?

[ Szerkesztve ]

(#5) k. válasza mzs718675 (#4) üzenetére


k.
őstag

Az egyiknek bejön az élet, a másiknak nem. :B

(#6) mzs718675 válasza k. (#5) üzenetére


mzs718675
csendes tag

Végülis. No, de szerintem nem a ruha teszi az embert. Az fontosabb legyen is valami a ruha alatt :DDD

(#7) Nordic válasza k. (#2) üzenetére


Nordic
Közösségépítő

Nekem csak az a fura lassan, hogy lassan mindent ugyanúgy ázsiában raknak össze, és nagyon nem lehet a minőségben különbséget tenni(itt most nem arra gondolok, hogy melyik poló/pulóver/nadrág milyen anyagból készült). Mégis vannak emberek, akik kifizetik a plusz felárat, holott az olcsóbbal nem biztos, hogy együtt jár a rosszabb. Persze nem álszenteskedem, vannak olyan dolgok, amiket én is márkahűen vásárolok, de ezek nem olyan dolgok, amik nélkülözhetetlenek az élethez(pl számtech cuccok).

darál0w: Pont ez volt olyan fura, állandóan nyavajog, hogy nincs pénze...én nem értem :( .

chevron7: Szerencsére nem nézek retekklubbot, meg úgy tv-t sem.

(#8) Lenry


Lenry
félisten

[link]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#9) k. válasza Nordic (#7) üzenetére


k.
őstag

Az egész az imidzsről szól.
Hogy ő megteheti, az ő ismerősi körében ez számít jónak, hogy mutatja a világba, hogy Handras-t idézzem: " Nem szarral gurigázik".
Ez a lényeg, többnek látszani. Komolyabbnak, profibbnak.
Mesélte ismerősöm-elég komoly cége van a családjának-, hogy elmennek egy tárgyalásra, és azonnal lesik az öltönyt, a cipőt, hogy milyen a névjegykártya anyaga, hogy azon ne ingyenes mail cím legyen-pl gmail és tsai, hanem pl jozsi@jozsinakacége.hu.
A Brand képes az embert komolyabbnak mutatni, és ez a lényeg.
Nem vitatom vannak igenis jó dolgok, amik azért annyik, mert tényleg fullprémium, de ez az egész alapjában erről szól.

A legtöbben azért nyavajognak, mert mégtöbbet szeretnének. Valakinek egy autó pl 20on évesen nagy dolog, valaki pedig azon sír, hogy miért Peugeot-ja van, és nem BMW-je.
Többet akar az ember, természeténél fogva, és ha nem elég neki, akkor nyilván valóan szegénynek fogja magát érzeni, pedig simán lehet, hogy jobban él mint 100 másik.

[ Szerkesztve ]

(#10) Nordic válasza k. (#9) üzenetére


Nordic
Közösségépítő

Pont itt a lényeg. Hogy tényleg van olyan, ami valóban megéri a plusz pénzt, és mégsem azt veszik az emberek :U . Azt hiszem ez egy olyan dolog, amit megint csak nem fogok megérteni.

Az ilyen megéri a pénzét dolog pl a mostani polaroid napszemüveg amit vettem. Kaptam hozzá tokot, törlőkendőt. A lényeg az egészben az, hogy az előző napszemüvegemről (tesómtól kaptam 2 éve, akkor volt 15k)azt mondta akkor az eladó, hogy az is ilyen UV-védő lencsés. Ehhez képest a mostani sokkalta jobb, nem beszélve arról, hogy a hozzákapott tok belsejében van egy kis matrica UV-test felirattal amin az apró betűs szöveg csak akkor jelenik meg, ha a napszemüvegen keresztül nézed. A régi szemüvegemmel semmit sem látni(jól átb...tak akkor). Ez igaz, hogy 5k-val drágább volt, de megérte.

[ Szerkesztve ]

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.