Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) mexicanraven


mexicanraven
aktív tag

Ez mehetett volna címlapra simán, hogy többen is okuljanak belőle.
Szánalmas. Erre mást nem lehet mondani. Erről pedig a hazai márkaképviseletek tehetnek, senki más. Az itteniek kontárok, hanyagok... (tisztelet a kivételnek)
A fő gond még emellett, hogy ez nem csak egyedi probléma, egyre több márkával, eszközzel és személlyel történik ilyen "visszaélés". :(

when the sun shines, we'll shine together

(#2) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

balkánt nem szidni, jártam már ott, nagyon segítőkészek az emberek.

ez magyarország, magyar hozzáállással.

nem hozhatom nyilvánosságra, - HTC-s fekete autó meglátogatott?

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#3) Drenadar


Drenadar
veterán

Kár az iilyen magatartásért.
Nekem nem Legendem van, hanem egy másik készülék de ezzel szerencsére nem kellett a supporthoz fordulni.
de a HTC-nél maga a driver suppert, vagy mittomén minek hívják sem egy jó dolog.
Hero-ra is meddig kellett várni mire sziveskedtek adni valami újabbat mint az android 1,5?
a Desire kicsit öregebb mint fél éves, és nem lesz már rá támogatás?

Nekem a HTC minősége és komolysága nagyon bejön (szerintem sokkal jobb mint egy samsung) de a köv készüléknél elgondolkozom hogy mi lesz... (tuti nem alma)

(#4) Thome válasza Drenadar (#3) üzenetére


Thome
addikt

Nem akarok hitvitát nyitni, de ha már tuti nem alma, azért azt megemlítem, hogy minden generációs alma készülékre a rákövetkezendő 3 évig biztos van support. :K

HTC, Vodafone meg monnyon le.

(#5) Drenadar válasza Thome (#4) üzenetére


Drenadar
veterán

Alma amit képvisel az nem gyere be.

És nekem pénzem sincs rá. (ha másnak van, annak örülök, de mindenki a saját zsebéből él) És nem érdekel hogy filléres összegért odaadják, ha 10+ ezres előfizut váltok ki, és az sem, hogy mi minden van ebben az előfizuban.
Ez nem hitvita, hanem igények és pénztárca kérdése.
Jelenlegi előfizum havonta ennek a töredéke, és bőven elég.

és a 3 éves alma supporttal sem nagyon tudsz mit kezdeni, mert gondolom most már "ciki" egy alma3gével mászkálni, pedig még tán van rá support. De mindenki nyomja a cseréld le gyorsan az újra.

(#6) Thome válasza Drenadar (#5) üzenetére


Thome
addikt

Szóval látom, sikerült felvenni.

Most mondjam azt, hogy én 2g-vel rohangáltam?
Nem ciki a 3g és a 2g sem, ez most butaság volt, amit írtál.

És nem akartalak se megtéríteni, meg különbenis a kutya se szarja le, hogy fillérekért megveheted, és sokezer a havi számla ebbe kapsz valamit is, csak túlkombinálod.

Őszintén, nem érdekel, hogy mire nincs pénzed, vagy a pénzhiány miatt, vagy csak szimplán szidod, én csak annyit írtam, hogy 3 évig megkapod a teljes supportot, amit a hátécé és társai 3-4 hónap után dobnak a levesbe. Kész, pont, nem kell túlragozni.

[ Szerkesztve ]

(#7) Drenadar válasza Thome (#6) üzenetére


Drenadar
veterán

nem akartam túlragozni, elismerem, hogy az alma valamit nagyon tud, hisz sikeres, de amit képviselnek az egy kupac...

A "ciki"-t arra írtam, hogy mindig megy a kampányolás mennyivel jobb az új verzió, cseréld le gyorsan. És nem az irigység szól belőlem de a környezetemben elég sok a legújabb.

Az a vicces, hogy mindig megmondják mi az ami kell neked, és mi az ami teljességgel haszontalan és szükségtelen neked. És lehet a következő verzióba már érdekes módon belefér :).

Nem sajnáltatni akartam magam, csak egy sarkított példa, ha nekem bőven elég az utakon a 60-as sebesség, nem kell sportkocsi 300 lóerővel amit amúgy sem tudok kihasználni.

(#8) mexicanraven válasza Thome (#6) üzenetére


mexicanraven
aktív tag

Egyetértek, az én gondom csak anyni, hogy tudtommal a garancia 1 év. Én ezt furcsálltam is amikor megvettem!
Bár annyi a javára szól a dolognak, hogy iPhone-t nem javítanak, hanem cserélnek.
Ellene meg, hogy vigyázni kell a töltő és a fülhallgató csatlakozókra, hogy elkerülje őket minden nedvesség.

when the sun shines, we'll shine together

(#9) Mr.Csizmás válasza mexicanraven (#8) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

sw support 3 év

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#10) mexicanraven válasza Mr.Csizmás (#9) üzenetére


mexicanraven
aktív tag

Áhhám, ez tényleg így van! :))

when the sun shines, we'll shine together

(#11) Thome válasza Drenadar (#7) üzenetére


Thome
addikt

Valamit nagyon jól csinálnak, az biztos. Mondjuk én nem is azért szeretem mert alma, hanem mert maga a rendszer addiktív, egyszerű, átlátható, just works. :)

A kampányolással nem kell foglalkozni, aki megteheti, az úgy is megveszi az újat, aki meg nem, az marad a réginél, és ha éppenséggel meg is akarja venni az újat, gyűjtöget, félre tesz havonta x mennyiségű összeget.

Igen, ez így röhej, sok ember be is dől neki (tudják irányítani a népet a marketinggel, más is megtehetné mert nem bűn, csak másnak ez nem sikerül).

Ez a példa így helyes, mert míg egy Vodafone 845-tel is tudod azokat a dolgokat megcsinálni, az jelentősen gyengébb, mint mondjuk egy iPhone 2g-ben. Tehát itt a felhasználói élményre, gyorsaságra gondolok. Azért hoztam fel ezt a két példát, mert mindkettő telefonnal rendelkezem-rendelkeztem. :)

(#8) mexicanraven: Igen, a garancia sajnálatos hogy 1 év (pláne hogy olyan k*rvasokat kicsenget érte a vásárló... :o ), de a supportra egyáltalán nem lehet panasz a 3 évvel! :K

[ Szerkesztve ]

(#12) ^Clown


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Ha mi, júzerek azt akarjuk, hogy ne nézzenek minket baleknak, akkor az ilyen és ehhez hasonló ügyeket a nagy nyilvánosság elé kell tárni. Tedd ki a címlapra az írást! Talán a Vodafone és a HTC magyar szervize észbekap, hogy hoppá, lehet, hogy jobb lett volna cserélni a készüléket, mint elveszíteni jópár potenciális vevőt.

[ Szerkesztve ]

(#13) Thome válasza ^Clown (#12) üzenetére


Thome
addikt

+1, most belegondolva, tuti hogy figyelik a nagyok is a Mobilarena és tsai oldalát. :K

(#14) gombsadi


gombsadi
aktív tag

Sziasztok! Köszi, hogy elolvastatok! Nem felel meg a címlapos írás követelményeinek, csak személyes bejegyzes lehet.

(#15) gombsadi válasza Mr.Csizmás (#2) üzenetére


gombsadi
aktív tag

Nem, elfogadtam a feltételét a szupportnak. Ezért nem. Pedig meg tenném, lenne min röhögni(főleg az angolomon).:DDD

(#16) m@xsys


m@xsys
senior tag

Tanulságos, még is elszomortó h ilyen megtörténik :O

Mindenképpen jó h leírtad és összefoglaltad, h mások is lássák meddig ügyfél az ügyfél (főleg ameddig aláírod a 2 év rabságot és horror áron megveszed az áltauk eladott készüléket - tudom semmi sem kötelező) és mi történik ha valami elromlik és még garanciás.

MA igazán lehetne ebben társ, h ilyen esetekben kivételt tenne és (mert nem egy homár irás - van tartalma és igazán arról szól, h ma hogyan lehet a törvény betartása mellett érvényesíteni jogos követelésedet) félretéve a címlapos írás követelményeit és megjelenne, h több emberhez is, így HTC, antiHTC, exHTC tulajhoz is eljusson.

Szép dec. 24-i Karácsonyi ajándék volt a HTC részéről :(((
Remélem Gombsadi tanultál belőle és soha többé HTC!!!
(pedig nekem évekig kedvenc márkám volt)

Na és még sokan bele se mentek olyan dolgokba, mint a Kiterjesztett garancia (nem összetévesztendő a sima garival! - mekkora lehuzás)

Szerintetek a Vodafonnál mit jelent ez a szó, h "Hamarosan"???
Szerencsétlen banda 2 hónapja igéri és hiteget, h a megvett iPhone 4-re szolgáltat iGO My way - Vodafone edition for Hungary-t.
Felmerül bennem, h ezt a "Hamarosan" meddig játszhatja el a Vodafone? Ez nem mennyire előnyszerzés és tisztességtelen magatartás részükről, mert előnyként promotálták (a nagyvezír Beck György nyomta nov 29-én a képembe, h mennyivel jobb Vodafonosnak lenni) a másik szólgáltatókkal szemben :F

(#17) m@xsys válasza gombsadi (#15) üzenetére


m@xsys
senior tag

Felbuzdulva:
Beszéltem negyedjére a Vodafonnal és továbbra is fenntartják, h "Hamarosan" lesz iGO My way - Vodafone edition for Hungary-m. Igaz nem tudják mikor :Y (ezt vártam), DE sikerült rögziteni az operátornak a második panaszomat is ezzel kapcsolatban.

Mi van ha én is a telefon számlát "Hamarosan" fogom csak befizetni???
Igen, be fogom, mert vállaltam, de csak "Hamarosan"

erre nem tudott mit válaszolni, de nem is vártam rá igazán választ

Én is csak az igazamat keresem, mint a Gombsadi

(#18) gombsadi válasza m@xsys (#16) üzenetére


gombsadi
aktív tag

Itt, most, nem akarok bele menni miért nem címlapos. Én sejtem miért, tenni is sejtheted;)

[ Szerkesztve ]

(#19) Mr.Csizmás válasza m@xsys (#16) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

személyesbe mindenki azt ír amit akar, de ami címlapra kerül, annak összhangban kell lennie a PH, MA stb. mondanivalójával, vagy logout esetén a közösség érdemére való írásnak. egy panaszos post vagy személyesbe és/vagy homárblogra való...

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#20) m@xsys válasza gombsadi (#18) üzenetére


m@xsys
senior tag

;) Na igen ;]

(#21) m@xsys válasza Mr.Csizmás (#19) üzenetére


m@xsys
senior tag

Értem én, csak azert irtam amit irtam, h tanulsagos iras, több figyelmet is megér.
De én is szervizeltem, meg volt kötve a kezem. Tudom milyen szar az üf-nek, főleg még ha igaza is van.
Volt aki a készüléket idegessegebe előttem a kukába dobta.
Majd miután lehiggadt szegény, fel óra múlva visszajött érte és bocsánatot kért, h orditozott. És reménykedett, hátha cserelhetem neki.
Egyre jobban sajnáltam, de nem tudtam mit tenni, jogi útját elmagyaráztam (ez meg fel óra volt)

Így szolgaltatunk!

(#22) L4mie


L4mie
veterán

Amúgy igen, végigkövettem gombsadi lépéseit még a Legend fórumon, és igen az ő készüléke szinte egyértelműen minőségi problémákkal küszködött.
Igen működött, viszont nem az elvárt minőséget produkálta....itt jön a nagy kérdés, jogos-e a reklamáció....szerintem jogos!

A hozzáállása a vodának és a szerviznek meg tipikusan magyar.
gombsadi prémium kategóriát várt a pénzéért, helyette kapott a rágógumizós unott pénztároskiscsaj stílusból egy jó adagot....hungarikum? szerintem nem, de elég jellemző idehaza.

Enyém is járt szervizben, érintésérzékelése ment gajra egy sávban, 3 munkanap alatt megcsinálták örültem is neki, viszont valahogy kis maszatok kerültek a kamera és a védő"üveg" közé, és a hátul lévő gumiborítás is mocorog azóta.

Hozzáteszem, ezek nekem nem okoznak nagy problémát, hiszen minden más jól működik, üzemidő is pöpec etc. .de az biztos, hogy ha megint szervizbe viszem, kapásból megint márkaszerviz lesz és alaposan leellenőrzöm átvétel előtt.

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#23) umfrider


umfrider
senior tag

A Legend fórumon és is szemtanúja voltam az egyes lépéseknek, én csak sajnálni tudom, hogy ez történt veled. A support nem érdemel védelmet, de mégis megemlítenék ezzel kapcsolatban pár szót.
-Szinte egyik gyártónak sem érdeke itt, a mi kis országunkban a megfelelő támogatás. Mégis kit érkel, hogy 10m emberből 8, milyen telefont használ, mennyire van vele megelégedve... Persze ez senkit nem jogosít fel arra, hogy lesz@rjanak, de sajnos ez van :O

Valószínűleg ki fogtál egy hibás darabot, s mintha tudták volna a Vodánál és a HTC-nél, hogy a Te darabod az sz@r. Így még megjavítani sem akarták. Remélem meg vagy elégedve a DEFY-vel, használd egészséggel!
( Allelujah, az én Legendem még a seggemet is kiny@alja [: Minden rendben van vele )

Üdv

'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

(#24) tony7


tony7
tag

Sziasztok! Én hasonlóan jártam a vodafonnal és a kis Lg telefonommal.
Nekem az volt a baja a telefonomnak, hogy beszélgetés közben rendszeresen bontotta a vonalat , ha hívott valaki és fel akartam venni akkor is bontott. A voda azt nyilatkozta,hogy ők a szerviz véleményét fogadják el és az szerint jó a készülék. Hiába mondtam nekik és kértem őket ,hogy a rendszerükben nézzék meg milyen rendszerességgel szakadnak meg a beszélgetéseim ,erre nem voltak hajlandóak.5ször volt nekem is szervizben és mindig úgy adták vissza, hogy továbbra is megszakadtak a beszélgetéseim.Pedig utoljára elvileg a komplett belsejét cserélték. Roppant kellemetlen volt bárkivel is telefonon beszélnem mert rendszeresen meg kellett tőlük kérdezzem, hogy ott vannak e még ,és ismét elmondanom amiről lemaradtak miközben megszakadt a vonal.Persze ez plusz költség is volt nekem.
Persze sokan mondták mért nem dobom el és veszek másik telefont de sajnos ennek anyagi oldala volt. Pont mielőtt lejárt volna a garanciája a készüléknek majd fél éves huzavona után valaki azt javasolta ne a szervizzel és vodafonnal küzdjek hanem hívjam fel az LG ügyfélszolgálatát. Na ők aztán végül is 3 hét telefonálgatás után voltak olyan rendesek és hozzá járultak ahhoz ,hogy a vodafon kicserélje a készülékemet. Ami természetesen nem Lg lett.

(#25) Plebi válasza gombsadi (#15) üzenetére


Plebi
senior tag

Jó kis hosszú kiértékelés. Sajnos HTC-vel nem csak te jártál így. Többek közt én is, igaz én még diamonddal sültem fel, de annyival azért jobban jöttem ki belőle, hogy több hónapos kálvária után nemzetközileg is elfogadták a hibát és cserélték az egész kijelzőt, aztán amint tudtam már adtam is el a pi-ba. Sárga foltos volt a kijelző, de volt rajta newton ring hiba, ezért nem cserélték, mondván erősen nyomtam meg.... A fogy védelem megfelelő eszközök hiányára hivatkozva nem foglaltak állást. Én tovább nem mentem de bőven elég volt a majdnem 3x-i szervíz, több hónapos fogy véd plusz szervíz.

Utána nem vettem semmit, mert winmo-t többet nem alapon, androidok drágák voltak, ami olcsó volt az nem tudott eleget, hiányoztak belőle apróságok. HTC meg nem akartam venni, mert... aztán jött a megváltás a defy személyében.

Szóval nagyon nagy :down: a HTC-nek, a supportjuk ritka rossz.

Gigabyte B450 Aorus Pro; Ryzen 5 3600; 16GB DDR4 3200 HyperX Predator, Sapphire Pulse 6600, SSD-k+HDD; NZXT H510 Elite; CM Silent Pro M2 620W; NZXT X62 Kraken; Dell 2311H; XSX; PS5

(#26) gombsadi válasza Plebi (#25) üzenetére


gombsadi
aktív tag

Az a baj, ha a legendát kézbe fogod, érzed, hogy nem egy ócska gép. Én szerettem, minden hibájával együtt, és nem akartam megválni tőle. Ezért húztam ennyi ideig. Az eladas is hirtelen jött, a defyre kaptam jó ajánlatot, ezért adtam el. Azért szomorú azt látni, hogy más is így járt, és nem csak HTC-vel.

(#27) blunt


blunt
aktív tag

nem csak a HTCnek van ilyen kaka supportja. Kelet európában ez szerintem sok más cégre rámondható.

[ Szerkesztve ]

(#28) gombsadi válasza blunt (#27) üzenetére


gombsadi
aktív tag

Eleg szomoru ez...

(#29) tildy válasza m@xsys (#16) üzenetére


tildy
nagyúr

A soha többet HTCről annyit, hogy két hét után nem töltötte a töltő a desiremet, és bevittem a szolgáltatóhoz, szó nélkül cseréltéka teljes készüléket. Sajnos. Mivel az előző hálófüggetlen volt, és mint kiderült , az előző készüléknek semmi baja nem volt,a töltő volt hibás.

Azt hiszem maradok boldog htc tulaj:D

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#30) gombsadi válasza tildy (#29) üzenetére


gombsadi
aktív tag

Tildy, szerintem te nem magyarorszagrol beszelsz, es mint latod, vettem a faradtsagot, hogy angolul levelezzek a htc-vel. Megsem lett megnyugtato megoldas. Arra nem voltak kepesek(pedig siman megtettem volna, en fel is ajanlottam nekik!), hogy ha kikuldom, bevizsgaljak. Persze en orulok, hogy neked igy sikerult rendezni valahogy igy kellen mukodnie a dolognak:)
mar banom, hogy nem mutattam meg az angol leveleket itt...

[ Szerkesztve ]

(#31) tildy válasza gombsadi (#30) üzenetére


tildy
nagyúr

Lattam bizony. Es valoban, ez nem odahaza tortent.

Viszont hasonlo sztorim nekem a sonyval volt Magyarorszagon ,mint neked a HTC-vel, hiaba resetelt magatol, nem cserelte ki a sony. Csak szoftvert frissitettek, de nem segitett. A telo ugyanugy resetelt random idokozonkent , nem egyedi gond pedig.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#32) gombsadi válasza tildy (#31) üzenetére


gombsadi
aktív tag

Persze, mas markaval, vagyis inkabb magyarorszagon minden markarol olvastam/hallottam negativ tapasztalatot. De a HTC arazasa teccik, nem teccik, premium termeket takar. Tudom, veled igy is viselkedtek Angliaban. De itt miert nem megy nekik?(a kereteket hagyjuk, amik kozott mukodhetnek) Egyszeruen azert, mert en magyar felhasznalo vagyok, miert nem kapok egyenlo banas modot? Ertekben ugyan azt kapta tolem, mint mondjuk egy angol bertol. Persze gondolom nem lehet ossze hasonlitami nagy britannia piacat a magyar piaccal, de a globalozacionak nem ez a lenyege?!

(#33) tildy válasza gombsadi (#32) üzenetére


tildy
nagyúr

MEntalitasbeli kerdes, ezert is furcsa, a global helpdesk hozzaallasa.
Mert hogy a voda ugyfelszolgalata olyan amilyen, oke. Magyarorszag, burokracia... De a nemzetkozi?

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#34) k. válasza Drenadar (#7) üzenetére


k.
őstag

Mindenhol ez megy. Nézz meg akármilyen márka katalógust, titu hogy az embernek kedve lesz megvenni az adott terméket. Itt van mellettem egy Sony Bravia 2011es katalógus, tele csomó finomsággal, és kedvem lenne az 1 millás TV-t megvenni. De hát...

(#35) gombsadi válasza tildy (#33) üzenetére


gombsadi
aktív tag

Ezt en sem ertettem, vennuk biztam en is. De a serviz velemenyet mervadobbnak tartottak, mint a felhasznalo panaszat.

(#36) m@xsys válasza tildy (#29) üzenetére


m@xsys
senior tag

Kedves Tildy, én még emlékszem történetedre, tudom, h iP4-t akatál anno és beszéltünk arról is, h mennyiért tudnál hozni angliából nekem is függetlent, nem emlékszel?!

A HTC és a Nokia számomra is igen is a multé, pont ilyenek miatt.

Minek szívjak ilyen hozzáállás mellett.
Ha baj van egy készülékemmel, akkor azt orvosolják is, javítsák vagy cseréljék.
E-Care bemész és mint általában ilyen helyen dekorativ csajok ülnek, csak h reprezentáljanak és ne tudj vitatkozni, veszekedni velük. Mosolyognak ha kell ha nem és néznek ki a fejükből, mint aki most evett meg egy borizű almát...
Motorolánál történt szervizbe: Próbléma felvázolva, hát ő ezt nem érti, diktáljam. "nem ért semmihez, nem tudja, erre ő most mit válaszoljon....."3x járt szervizbe végfokkal a V3690 - Inkább eladtam a készüléket. 30ezret buktam mit ügyfél. Volt hivatalos garanciám, de minek. Mákom volt, mert másnap pont esett egy nagyot a teló ára.

Na de az egy másik világ, ahol te most élsz!!!
Te ott élsz, mi itt nem úgy élünk, hanem "szenvedűnk". (ilyenek miatt is) Persze mindenki előtt ott áll a nagyvilág, de kötöttségek is vannak...de ezt most hagyjuk.

Ügyfélmegtartás ott nem abból áll, hogy kaphatsz fél-egy éven keresztűl 20 ingyen SMS-t ha nem lépsz meg. Muha-ha-ha. LOL
Csak próbáld majd ki, ha lejár a szerződésed és el akarsz tőlük menni.Mit tesznek majd??? Tutti, h ingyen kapsz valami közép kategoriás android mobilt.
Én nekem a T-mobilnál is lassan lejár megint a 2 év, kiváncsian várom, h mit tesznek annak érdekében, h ne lépjek le tőlük, de szerintem semmit.

(#37) m@xsys válasza tildy (#29) üzenetére


m@xsys
senior tag

A másik lényeges dolog, h a Vodafonnál még mindig nem elérhető az iGo My Way, amit igértek.

"Hamarosan" 2010 nov 29-e óta várjuk a szolgáltatást.

A vodafone az Apple-re mutogat, levelezünk, panaszt tettem 2x is...de még semmi.
Éppen ezért írtam az Apple-nek is :D Válaszukat várom.

Na akkor hogy is szolgáltatunk itt magyarországon, miért tévesztjük meg a vásárlókat?
(nem hiszem el, h ilyen megtörténik angliába!!!)

még annyi, h meg szeretném jegyezni, h nem minden nő aki szervizpontba dolgozik, az hülye. Van azért kivétel!

(#38) tildy válasza m@xsys (#36) üzenetére


tildy
nagyúr

Alapbol almaellenes vagyok,(vagy voltam:D) magamnak sosem akartam iphonet, masoknak viszont segitek telot beszerezni, volt mar par szerencses ph-s akinek San franciscot vittem.
Tévedés ne essék, azért itt is tud kemény lenni a bürökrácia.
Amúgy ja, upgradeben majd szépen kapok valami jó kis telót.

[ Szerkesztve ]

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#39) m@xsys válasza tildy (#38) üzenetére


m@xsys
senior tag

A segítségnyújtásod szép dolog :R kb. hány havonta jársz haza?

Persze azt használsz ami neked jó és megfelel. 18 hó hűséget kellett aláírni a szolgáltatódnál?
De picit azért elcsábultál az iP4-től mikor megjelent :K Ha nem is az iOS, de a forma és a vas tetszett, úgy emlékszem.
Nekem így jelenleg 2011-be csak két rendszer tud megfelelni: Android és iOS. (mind2be van bőven még erő)
Szeretem a harapott almát, de nem vagyok elvakult mint egyesek.
A blog írója is elmondhatja, mert már ismerjük egymást személyesen is.
Viszont ez a 3-ik iPhone-om és a z iP4 óta nem vágyok másra, ami jelent azért valamit, teszi a dolgát.
Régen 6-8 havonta váltottam készüléket. Használom az apple cuccait, de csak ennyi. Olyan szinten azért nem szippantott be Steve-ék marketing gépezete, de jól csinálják.
Ha valami szarra rá van írva, h epől, már is veszik, pl. elem+tőltő a példám erre. LOL.
Pár év múlva Dell-t vagy Lenovo-t, fogok használni, talán -- még nem tudom, pénz és igény kérdése.
Sajnos gombsadi egy wp7-re költözött át, nem túl nagy megelégedettségére. Hosszú történet, de valahol kényszerből tette. A Vodafone és a Motorola vagyis Motoker is ludas ebben.
De én nyitott vagyok minden újdonságra. A wp7-től sokat vártam, de szerintem más is :W
Eddig nem jött be.
Van olyan mobil amire jelenleg upgradeben szívesen váltanál?

(#40) tildy válasza m@xsys (#39) üzenetére


tildy
nagyúr

24-t. Jahm, elcsábultam, mondtam is páromnak, ma megyek almaboltba, meglesem ezt a telefont - már 5 hete vártam a desire-re- erre hazaállítotam a szolgáltatótól egy dézivel:D

Nekem nagyon tetszett amúgy a Desire Z, mert tömzsi a hüvelykujjam, és nő lévén nincs tövig rágva vagy vágva a körmöm , így picit nehéz használnom a kapacitív érintőkijelzőt .

iphone5t viszont majd lehet kipróbálnám , csak az a baj, én szeretem ha sok fizikai gomb van:D:D De szerencsére most nincs olyan, amire váltanék. Ellenben a 75fontos ipad (plusz 15 gb-s elfizu két évig) megmozgatta a fantáziám.

Novemberben és januárban voltunk, most úgyvan nyáron megyünk, de magyar munkatárs megy áprilisban is...

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#41) m@xsys válasza tildy (#40) üzenetére


m@xsys
senior tag

iPad 2 miatt kérdem ám :)) Még nincs meg a pénz rá, de meglesz. :D
Mennyi a legjobb ár kint érte? Itt a 25% Áfa csunyán rontja az árát.

Szerintem nekem elég a 16 GB, netet ha kell megosztom iP4-ről.
75£ nem rossz, tök vállalható a havidíj is.
Itt miért nincs ilyen ajánlat?????????

Amúgy meg tetszik ha egy lány kütyűörült, na meg ha szereti a sőrt is (csak megj.)

(#42) tildy válasza m@xsys (#41) üzenetére


tildy
nagyúr

Így van, annyi a havidíj , mint egyéb esetben 15 GB-os csomagra. Meg is vettük. :)

[ Szerkesztve ]

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#43) m@xsys válasza tildy (#42) üzenetére


m@xsys
senior tag

Sok siker hozzá.
Én feketét szeretnék.
Most nyertem egy redeem kódot :) [link]

(#44) feliks válasza Drenadar (#5) üzenetére


feliks
senior tag

Én pl nem érzem úgy, hogy ciki lenne iPhone 3Gvel szaladgálni.Nyilván az lenne, ha újgazdag paraszt lennék, 2 Ferrarival a garázsban(minimum), de így nem érzem problémának. Mondjuk persze ez sem újonnan került hozzám, így nem is fizettem érte majd negyedmilliót(mint a független ára volt)
Ha jailbreakeled, hihetetlenül jól kezelhető, soksok ingyenszoftver, debian fileok futtatása, stb amit tud akkor. és mindez használtan nagyjából 50k-ért. a 3GS nem éri meg az árkülönbözetet nekem, a 4G meg maradjon azoknak nem tudják mire költeni a pénzüket, meg azoknak, akik a sim-átalakítás miatt sosem akarnak más készüléket használni.

Grat a cikkhez, örülök hogy elolvastam, simán mehetett volna főoldalra, és meggyőztél hogy ne vegyek HTC-t, pedig a HTC által gyártott ég gariztatott Google Nexus One-on nagyon gondolkodtam.. :)

[Be Happy]

(#45) feliks válasza feliks (#44) üzenetére


feliks
senior tag

Nekem szerencsére a Sony-nál nem volt gondom, nagyon korrektek voltak, csak kicsit lassan készült el a készülék.. Oktogonnál a Samsung szervíz viszont érdekesen tud a dolgokhoz állni.
LG KF510-hez hibás fülest adtak gyárilag, bementem, elmondtam h mi a helyzet, megmutattam, hogy egy KF750 fülesével a telefon hibátlanul megy, egyszerűen kontaktos a fülhallgató.
Megoldás:
Hagyja itt a telefon töltővel, memóriakártyával, fülhallgatóval, majd mi megnézzük mi is a baj. 3 hétig gondolkodtak rajta, a munkalapon ez állt:
Hibás fülhallgató,(csere), CSATLAKOZÓCSERE, SZOFTVERFRISSÍTÉS
Azért érdekes, hogy a fél telefont felboncolták, szétszerelték, mindezt 3 hét alatt, azért mert hibás volt egy kábel.. :W

[Be Happy]

(#46) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Szerencsésnek érzem akkor magam hogy az elmúlt pár év alatt megvett, majd persze eladott HTC készülékeimmel semmi gond nem volt. :) Kopp-kopp

Live-Die-Respawn

(#47) youngboy


youngboy
senior tag

Kívánom, hogy a Motorola-val ne legyen gondod, mert ott szervízt sem találsz. Tapasztalat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.