Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) shtml


shtml
őstag

Balkáni stílusú/jellegű multi. Idén év elején nekem is volt a céggel szép tapasztalatom, talán majd én is leírom egy bejegyzésben, az us tanulságos.

A szak­ember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki min­denre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)

(#2) hcl


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

Hm, ez szerintem nem a hazai high-tech helyzetre jellemző, hanem a hazai szolgáltatószektorra...
(Rablószektor? Az 1Mb-es net / 7000HUF árakra gondolva, ami itthon csorog a falból...)

Egyébként sajnos valahogy nem meglepő hogy így működik a Tré Hóm. A legjobb az voltamikor az adatbázisuk egyszer megtalálta az előfizumat náluk, egyszer nem. Most akkor mi van? Egyedi kulcs az smafu abban a rendszerben? (Szóval telefonszám alapján nem talált, szerződésszám alapján igen, név és utca alapján nem...)

Amúgy én is tanúsíthatom hogy megoldható az a 24/7 -es support, bár én nem szolgáltatómultinál vagyok IT-s, de nálunk is mindig van bent valaki aki megoldja a dolgokat.

[ Szerkesztve ]

Mutogatni való hater díszpinty

(#3) sh4d0w


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog (1)

Az az igazi baj, hogy ez nem csak a T-csoportra jellemző hozzáállás, hanem sok más egyéb szolgáltatóról is elmondható (érdemes szemügyre venni pl. bizonyos tömegközlekedési szolgáltatókat).

https://www.coreinfinity.tech

(#4) NoLF


NoLF
addikt

szvsz ez nem probléma ami felmerült, hanem csak ki akartátok használni a felkínált lehetőséget. tehát itt nem volt gond amit meg kell oldani, hanem egy szolgáltatást akartatok igénybe venni. nem mintha védeném őket...

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#5) juliabrilke válasza sh4d0w (#3) üzenetére


juliabrilke
addikt

Náluk lehet, hogy az 50% rendelkezésre állás az elfogadott. :DDD Nem tudhatod. :))
Csak más cégek tartják fontosnak a 9x%-ot. :U

[ Szerkesztve ]

(#6) dabadab válasza NoLF (#4) üzenetére


dabadab
titán

Hogy mi? :F

"nem volt gond amit meg kell oldani"

Szerintem az, hogy le van halva a rendszerk, az "gond, amit meg kell oldani". Szerintem. Ahogyan az is, hogy egy ilyen hibat csak normal munkaidoben tudnak elharitani, szinten a "gond, amit meg kell oldani" kategoriaba sorolhato.

DRM is theft

(#7) sh4d0w válasza NoLF (#4) üzenetére


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog (1)

A probléma az - mint írtam is: ha valaki vállal egy látástól-mikulásig szolgáltatást, akkor a támogatása is olyan legyen.

https://www.coreinfinity.tech

(#8) NoLF válasza dabadab (#6) üzenetére


NoLF
addikt

túl nagyok az elvárások elvtársak, ez itt magyarisztán, megszoksz, vagy megszöksz. :U

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#9) juliabrilke válasza NoLF (#8) üzenetére


juliabrilke
addikt

Bizony! Itt ez van. De úgy néz ki, hogy senki nem akar változtatni rajta a cégeknél, mert a népnek ez is elég.

(#10) Viszlát válasza NoLF (#8) üzenetére


Viszlát
addikt

Szerintem valamit félreértettél. Nem arról van szó, hogy nem tudták megcsinálni a változtatást, ez csak következmény, hanem arról, hogy behalt a komplett rendszerük, tehát semmilyen a szolgáltatásaikkal kapcsolatos dolgot nem tudtak volna elvégezni, ami azért valljuk be, nem egy elhanyagolható, majd hétfőn megcsináljuk dolog...

[ Szerkesztve ]

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#11) NoLF válasza Viszlát (#10) üzenetére


NoLF
addikt

bankban dolgoztam 2,5 évig, nagyritkán előfordult hogy behalt az egész rendszer a megyében, se utalás, se lekötés, sem felmondás nem működött, ki és befizetés meg csak papíros alapon, amit aztán az ügyintézőknek később kellett felvinni a rendszerbe. közel sincs ez rendjén, de előfordul, az ilyen nagy hálózatok (mivel takarékszövetkezet volt, mint tudjuk integrálva vannak, ugyanazt a rendszert használja mindegyik) nagy eséllyel tudnak behalni kis időre. mégegyszer mondom nem védem őket, de bizony előfordulnak az ilyen esetek, s persze hogy olyankor megy be az ember gyereke ügyintézni, amikor ez van, s azt érzi szopatják, pedig nem is. ráadásul az ügyintézők szopnak a legnagyobbat ilyenkor, mert 2 oldalról kapják a támadást, ugyanakkor nem sok mindenről tehetnek.

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#12) Pompi


Pompi
MODERÁTOR

"Nemrég a T-csoport átszervezésre került, a lakossági szolgáltatásokat összegyűjtötték a T-Home márkanév alatt, legyen szó vezetékes vagy mobiltelefon szolgáltatásról, kábeltelevíziós szolgáltatásról, kábeles vagy DSL-alapú internetszolgáltatásról."

A mobiltelefon üzletág nem került a T-Home alá tudtommal.

De, hogy ON is legyek elég nagy gáz van helyenként a palacsinátban T-éknél. Számtalan esetet tudnék mesélni én is. Az utóbbi idők bestofja nálunk, amikor céges szinten szerettünk volna plusz egy dsl vonalat igényelni tőlük, letöltöttük az formot befaxoltuk, majd hónapokig nem történt semmi (nekünk sem volt annyira sürgős az igaz), aztán amikor felhívtuk őket, hogy mi van, közölték, hogy valami adat hiányzik ami miatt nem tudták még teljesíteni az igényt, próbáltak keresni, de nem értek el. Szóval ez az év vicce, kiemelt ügyfelek vagyunk náluk, meglévő számtalan előfizetéssel stb. és hónapokig nem tudnak elérni. Ennél jobbat is kitalálhattak volna.

Home szinten múlt hét szerdán rendeltem telefonon egy digi kábeltv csomagot, azt igérték, hogy majd a munkatársuk megkeres. Kíváncsi vagyok, hogy mikor mert már azért eltelt jópár nap.

Feel Good Inc.

(#13) Vladi


Vladi
nagyúr

Jah, hogy T? Akkor semmin se csodálkozz. :(((
Nálam nagyon leírta magát a cég, miután lenyúlt tőlem 25k-t. Az egyetlen bűnöm az volt, hogy nem őriztem meg minden bizonylatot. :O

"egy jól öltözött srác udvariasan tudakolta"
Jól öltözött. Udvarias. Te mázlista. :DDD

Engem annó az ügyfélszolgálat vezetője cseszett le, hogy hogy lehetek olyan idióta, hogy pont a t-s papírokat nem teszem el! :DDD Na ez sokat elárul a cégről. :((

Mindegy. Van azért pozitív tapasztalatom is, igaz, nem nevezett céggel.
A "return"net például egészen megbízható. Évente kb 1 hiba/szakadás van a netben, és szombat este 10-kor is el tudtam telefonon intézni a dolgom. :R

[ Szerkesztve ]

Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!

(#14) Sanyix


Sanyix
őstag

Mi az átverés ezekben a csomagokban? ott van ez a 6,8k-s 8 megás csomag az oldalukon. Ha rámész az oldalon a meglévő vagy akár új előfizetőre is, ott van az ár mellett a csillag, miszerint csak új előfizetőnek ennyi. Most akkor mivan?

szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...

(#15) sh4d0w válasza Sanyix (#14) üzenetére


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog (1)

Meglévő előfizetés mellett is ennyi, ha csomagot váltasz.

Pompi: igazad van, javítom.

https://www.coreinfinity.tech

(#16) sh4d0w válasza NoLF (#11) üzenetére


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog (1)

Én tudom, hogy nem az ügyfélszolgálatos tehet a dologról, így nem is tettem megjegyzéseket. Arról ellenben a cég tehet, hogy 7végén megáll a rendszer és csak hétköznap kerül javításra a hiba. Mi van, ha négynapos hétvége első napján döglik be? Még másik 3 napig nem tudok semmit lépni, mert a rendszer felelőse nem dolgozik? Ne vicceljünk...

https://www.coreinfinity.tech

(#17) Szőrös 


Szőrös 
veterán

Ez vasárnap pontosan mikor is volt ?

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#18) sh4d0w válasza Szőrös  (#17) üzenetére


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog (1)

Vasárnap délután.

https://www.coreinfinity.tech

(#19) Szőrös 


Szőrös 
veterán

nagyszerű de azért mert az ükk hülyeséget mond nem kell téves következtetés levonni miszerint nincs 24/7es rendelkezésre állás/felügyelet.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#20) shtml válasza Szőrös  (#19) üzenetére


shtml
őstag

Az ügyfél szempontjából tökmindegy, hogy azért nem tud elintézni valamit, mert áll a rendszer, vagy azért, mert valami belső céges utasítás miatt nem engedik a hozzáférést. Az ügyfél számára egyik eset sem 24/7 rendelkezésreállás.

A szak­ember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki min­denre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)

(#21) Szőrös  válasza shtml (#20) üzenetére


Szőrös 
veterán

nem is ezt írtam. csak annyit hogy nem kell egyből olyan következtetést levonni ami nem igaz. pont.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#22) sh4d0w válasza Szőrös  (#19) üzenetére


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog (1)

Számomra nincs 24/7, ha akármikor bármilyen bajom van, és azt nem tudom elintézni. Nyilván nem én vagyok az egyetlen, aki tegnap autózott egyet oda, meg egyet vissza értelmetlenül, mert nem tudta elrendezni a dolgát.

Egy cég számára nem annak kell lennie az image-nek, amit belül mutat, hanem amit kifelé, a megrendelők irányába. Lehet, hogy Neked vannak belső információid a tegnap délután történtekről, de engem ez abszolút hidegen hagy.

https://www.coreinfinity.tech

(#23) Szőrös  válasza sh4d0w (#22) üzenetére


Szőrös 
veterán

mert szerinted nem lehet olyan amit NoLF is írt #11-ben ? és akkor már egyből le kell vonni a végső konklúziót úgy hogy halvány lila gőzöd sincs az egészről. ugyan már .

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#24) sh4d0w válasza Szőrös  (#23) üzenetére


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog (1)

Nyilván ha átmeneti a probléma, nem mondja az ügyfélszolgálatos kolléga, hogy majd hétfőn próbáljam elintézni, hanem azt mondja, hogy fél óra és rendben lesz.

Mint ahogy hangsúlyoztam is az írásban, nem elsősorban a T-vel van bajom (példának hoztam fel), hanem magával a mentalitással, ami tetten érhető kismillió egyéb szolgáltatónál kis hazánkban. Várok a vonatra, de nem jön, már 1 órája 40 percet késik. Bemegyek a pékségbe reggelit venni, de a pult túlsó oldalán lévő még nyugodtan olvassa az újságot 1 perccel azután is, hogy beköszöntem, ha pedig nem azt kapom, amit rendeltem és ezt szóvá teszem, még húzgálja a száját. Bankban leáll a rendszer péntek délután, fiókok 6-ig nyitva, de már nem lehet semmit elintézni, majd csak hétfőn, mert akkor dolgozik a rencergizda.

[ Szerkesztve ]

https://www.coreinfinity.tech

(#25) Szőrös  válasza sh4d0w (#24) üzenetére


Szőrös 
veterán

ok ezt értem és megértem.
az ükk hülyeséget mondott és félretájékoztatott. ez van . nem irigylem őket sem , gondolom neki ez volt az egyszerűbb.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#26) shtml válasza Szőrös  (#25) üzenetére


shtml
őstag

nem is ezt írtam. csak annyit hogy nem kell egyből olyan következtetést levonni ami nem igaz. pont.

Olyan következtetést sem kell egyből levonni, hogy az ükk mondott hülyeséget vagy ő tájékoztatott félre. Ott voltál? Esetleg tudod, mi volt a tényleges helyzet a T rendszereivel? Milyen alapon feltételezed, hogy csak azért mondta, mert neki ez volt a legegyszerűbb - vagyis hazudott? Te tudod, mi az igaz (ebben az esetben)?

Az ügyfelet nem érdekli az ok, csak az, hogy egy 24/7-nek meghirdetett szolgáltatást nem tud igénybevenni. Pont.

A szak­ember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki min­denre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)

(#27) Sanyix válasza sh4d0w (#15) üzenetére


Sanyix
őstag

de nem tréonlyányom van, hanem más szolgáltató tré vonalon.

szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...

(#28) Typhoon47


Typhoon47
őstag

jaj, jaj, jaj.
csak simán félretájékoztattak, de azért egyből szidjuk a T-t, hogy is mondtad azt a mentalitás dolgot? :U...

"Education is important but big biceps are importanter"

(#29) sh4d0w válasza Sanyix (#27) üzenetére


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog (1)

Az szvsz már a szolgáltatódtól függ.

Typhoon47: eh, olvasd el, amit torz on borz-nak írtam, legutóbbi hosszabb válaszomban...

https://www.coreinfinity.tech

(#30) Sanyix válasza sh4d0w (#29) üzenetére


Sanyix
őstag

Mi a mostani szolgáltatómtól függ, hogy a tré mennyiért fogja adni a netet? :D ez fura.

szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...

(#31) Typhoon47 válasza Sanyix (#30) üzenetére


Typhoon47
őstag

haggyad...

"Education is important but big biceps are importanter"

(#32) sh4d0w válasza Sanyix (#30) üzenetére


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog (1)

A szolgáltatódtól függ, Neked mennyiért adja a csomagokat. Én végfelhasználói árat fizetek, de a szolgáltatód nagykereskedelmit a T felé...

https://www.coreinfinity.tech

(#33) dabadab válasza Typhoon47 (#28) üzenetére


dabadab
titán

"csak simán félretájékoztattak, de azért egyből szidjuk a T-t"

Es ha felretajekoztattak, akkor azt ki tette? Csak nem egy T alkalmazott?...

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#34) hfrankee


hfrankee
senior tag

Egyszerüen balkáni viszonyok uralkodnak szolgáltatások területén Mo-on!!És a leg vérlázítóbb, hogy büntetlenül meg is tehetik.Dezinformálás,félre tájékoztatás....
A Tésekkel nekem is van egy brutál sztorim,egyszer megis irom...
Csak az a baj,hogy ha már rá gondolok mennék robbantani a Krisztina krt-ra :(((

(#35) hfrankee válasza Pompi (#12) üzenetére


hfrankee
senior tag

Készülj fel hogy legalább 3 hónap és lehet, hogy azt mondják utána,hogy mégsincs kedvünk neked olyat adni....
Kb igy jártam privát szinten!! :W

(#36) bambano válasza hfrankee (#34) üzenetére


bambano
titán

Biztos? Ez csak egy példa a közelmúltból. A saját sztorid is ennyire megalapozott?

Egyébként pedig nem ugyanaz az sla vonatkozik az ügyfélszolgálati rendszerre, mint a szolgáltatásra.

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#37) shtml válasza bambano (#36) üzenetére


shtml
őstag

Az az 5 milliós büntetés lópikula, annak a reklámkampány is a sokszorosába került. Talán már eleve bele is kalkulálták a költségekbe.

A szak­ember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki min­denre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)

(#38) bambano válasza shtml (#37) üzenetére


bambano
titán

Már emlegettem más threadben, univerzális kvantor tagadásához elég az egzisztenciális kvantor is. Nem ez volt az egyetlen büntetés, ez csak egy olyan példa volt, amiről mostanában írt kedvenc portálunk, tehát bárkinek eszébe juthatott volna, ugyanúgy, mint nekem, ha érvelésen alapuló hsz-t akar írni.

Nekem nem sok bajom volt eddig a t csoporttal magánemberként, pedig van tőlük drótos meg mobil telefonom is, meg adsl-em is. Az árakkal kapcsolatos kifogással egyet tudok érteni, nekem más bajom nem volt velük.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#39) Sanyix válasza sh4d0w (#32) üzenetére


Sanyix
őstag

Miről beszélsz? A netet általában adják amennyiért ki van írva a netszolgáltatónál, a többit a tré és a szolgáltató elintézi.

Ez az apróbetű érdekel: "2Áraink csak hűségnyilatkozat vállalásával megrendelt új előfizetésre vonatkoznak, a kedvező feltételek 2008. szeptember 8-tól visszavonásig érvényesek, csak a Magyar Telekom szolgáltatási területén vehetők igénybe és csak olyan végponton, amelyen a megrendelést megelőző 3 hónapban ADSL szolgáltatás működött, és ahol a megrendelés pillanatában létesíthető az ADSL-szolgáltatás."

Most döntsék már el mi a fax van, új előfizetőnél meg meglévőnél is ugyan ezt a marhaságot írja. Ha meg meglévő ügyfél akkor hogy ne lett volna adsl vonala 3 hónapja?

szövegértelmezés, az ÉRTELMEZÉS a fontos, mert az olvasás mindenkinek megy, de az ÉRTELMEZÉS már komoly probléma a magyaroknál. Gondold ezt át mielőtt marhaságot írsz...

(#40) sh4d0w válasza Sanyix (#39) üzenetére


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog (1)

Szvsz legegyszerűbb, ha megkérdezed a szolgáltatódat. Kétlem egyébként, hogy direkt kitolnának a DSL-vásárlókkal, tehát ha a kábelesek válthatnak, akkor valsz a DSL-esek is...

https://www.coreinfinity.tech

(#41) hcl válasza Sanyix (#39) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

"a többit a tré és a szolgáltató elintézi."

Aha... Nekünk az Enternetes ügyintéző mondta hogy ha nincs még telefonvonalunk, akkor azt intézzük személyesen, mert a T nem fogja nekik bekötni emberi időn belül, hónapokat kell majd várni ha ők kérik.
És lőn. T-t megkérdeztem, hogy vonal kéne. T pár nap múlva kijött, bekötötte. Netet rendeltem - pár nap, kijöttek bemérni, és megy. A T-nél rendeltem netet mert van Enternet reseller ismerős, és mondta hogy a T szereti az egyéb szolgáltatókat szopatni...

Mutogatni való hater díszpinty

(#42) shtml válasza hcl (#41) üzenetére


shtml
őstag

Aha... Nekünk a Tré a személyes ügyintézés ellenére sem volt képes a vállalt egy hónapos határidő alatt bekötni a telefonvonalat. Pedig közben még a szerelő is jelentkezett és megállapodtunk vele a bekötés időpontjában. Persze nem jött el, nem is telefonált. Mint utólag megtudtuk, a kiszállás előtt tájékozatták, hogy nem kell jönnie, mert nincs igénylésünk.

Azután a hosszas és hiábavaló várakozás miatti lemondás után kb. 10 nappal jelentkezett a szerelő, hogy most bekötné a vonalat. :W

A már a legelején befizetett belépési díj visszaszerzése külön kaland volt.

(#38) bambano:
Nem is ez volt az egyetlen inkorrekt reklám.

A szak­ember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki min­denre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)

(#43) hfrankee válasza bambano (#36) üzenetére


hfrankee
senior tag

November 29-én rendeltem meg Bp 5.ker.-be(astoria) neten a szolgáltatást! Március!!!!! 2.-án közölték, hogy sajnos nem tudják mégsem bekötni a T-Com adsl-t!
Közben persze kb. 20 telefonos értekezésem volt a semmiháziak különböző képviselőivel!!
Ezt nem engedhetnék meg maguknak sehol másutt nyugatabra. 4 évet éltem német nyelvterületen,tudom hogy ott mit csinálnak!!
Minden multi hülyének néz minket, és igazuk is van!
Mert nincsenek szankciok!
Az általad emlitett bünti összege meg kevesebb,mint amit wc papirra költenek havonta....

(#44) Pompi válasza hfrankee (#35) üzenetére


Pompi
MODERÁTOR

Sokadjára bizonyosodok meg róla, hogy komplett burleszk ez a cég.

Egy hete rendeltem telefonon a meglévő analóg kábel csomag mellé digitális csomagot. Még azt is megbeszéltük, hogy egyösszegben vagy részlet szeretném a set top boxot fizetni stb. Azt mondták, hogy a napokban keresni fognak.

Ma felhívom az ügyfélszolgálatot (azon sokadik telefonálás után már nem akadok ki, hogy a telefonos rendszerbe csak az ügyfélkóddal tudok belépni, azonosítom magam, mint meglévő ügyfél, de az ügyfélszolgálatosnak akivel beszélek az első dolga, hogy ezt elkéri, hogy be tudjon azonosítani, szerintem ilyenkor már minimum ott kellene villogni a kijelzőjén az ügyfélszámom, hogy ne kelljen még egyszer elcsacsognom ezt neki, mind1), hogy érdeklődjek. Közli velem a hölgy, hogy ő nem látja, hogy lenne felvéve ilyen igényem. Kemény. Ennyire nem kell a pénz vagy mivan? Havi 5000+ forintot szeretnék adni nekik. Nem megy. Vegyük fel újra. Jó de neki ahhoz beszélnie kell az előfizető hölggyel (jelen esetben az anyósom), úgyhogy adjam őt a telefonhoz (?!?!) Whattafak? Ilyet a múlt héten nem kértek. De hát most kell. Kérdezem a hölgyet, hogy tehát ha most idehívok valakit aki egy női hangon közli vele, hogy ő az előfizető akkor az úgy jó is lesz. Igen. (!!!) Na ez a kemény. Így történt. Talán most felvették az igényemet nagy nehezen, majd meglátjuk.
Szerintem azért ennek nem így kellene mennie - és akkor még finoman fogalmaztam.

Feel Good Inc.

(#45) hcl válasza shtml (#42) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

"Mint utólag megtudtuk, a kiszállás előtt tájékozatták, hogy nem kell jönnie, mert nincs igénylésünk."

Na, ez miért nem lep meg... A legbunkóbb dolog amit csinálhatnak...

Mutogatni való hater díszpinty

(#46) Ryck


Ryck
csendes tag

Nekem kb. 2 hete hívta fel a figyelmem egyik kollegám, hogy új hűségnyilatkozattal a 8Mbites csomag a mostani 9.900Ft helyett csak 6.890Ft lenne. Nah mondom ez remek, délután el is intézem...
De mint kiderült a helyi T-Pont "arculatváltás" miatt átépítés alatt van és kb 3 hétig zárva...
Sebaj, melyik a legközelebbi? Ah ki is van írva a címe, akkor irány oda. Hopp, az is szét van bontva, szintén arculatváltás...
A harmadik helyre már csak telefonon próbálkoztam, persze ott se vette fel senki.
Még egy ilyen **** társaságot, átalakulás miatt mindent bezárunk jól, nehogy má' a szerencsétlen ügyfél bármit is el tudjon intézni!
A 24/7 supportról külön megvan a véleményem... még napközben se egyszerű elintézni a dolgokat, éjszaka kár is kínlódni úgy sem tudnak illetékest keríteni aki meg tudna oldani a problémát.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.