"Nemrég a T-csoport átszervezésre került, a lakossági szolgáltatásokat összegyűjtötték a T-Home márkanév alatt, legyen szó vezetékes vagy mobiltelefon szolgáltatásról, kábeltelevíziós szolgáltatásról, kábeles vagy DSL-alapú internetszolgáltatásról."
A mobiltelefon üzletág nem került a T-Home alá tudtommal.
De, hogy ON is legyek elég nagy gáz van helyenként a palacsinátban T-éknél. Számtalan esetet tudnék mesélni én is. Az utóbbi idők bestofja nálunk, amikor céges szinten szerettünk volna plusz egy dsl vonalat igényelni tőlük, letöltöttük az formot befaxoltuk, majd hónapokig nem történt semmi (nekünk sem volt annyira sürgős az igaz), aztán amikor felhívtuk őket, hogy mi van, közölték, hogy valami adat hiányzik ami miatt nem tudták még teljesíteni az igényt, próbáltak keresni, de nem értek el. Szóval ez az év vicce, kiemelt ügyfelek vagyunk náluk, meglévő számtalan előfizetéssel stb. és hónapokig nem tudnak elérni. Ennél jobbat is kitalálhattak volna.
Home szinten múlt hét szerdán rendeltem telefonon egy digi kábeltv csomagot, azt igérték, hogy majd a munkatársuk megkeres. Kíváncsi vagyok, hogy mikor mert már azért eltelt jópár nap.
Feel Good Inc.