Mass Effect 1 - A módosítások hatása
Nézzük meg, hogy akkor mit is lehet kihozni a játék grafikájából. A képek hármasát úgy kell nézni, hogy az első a módosítatlan, a második az engine módosított kép, a harmadikon pedig az fxaa tool is be van kapcsolva.
Kaiden és Kirrahe feje már kívül esik a tárgy területen, így az első képen szépen láthatóan mosottabb, ez az, amiről az előző oldalon beszéltem. A hajó a háttérben úgyszintén elmosott, mondhatni csóró ember élsimítását kapta... Mindent bekapcsolva szépen éles lesz a háttér és a szereplők is.
Igen, ennek a jelenetnek a háttere egy kicsit be van égve az utolsó képen, valószínűleg az exposure értékét csökkenteni kellene, ez az előző képen a szereplők arcán is látszik.
Érdemes megnézni Kirrahe fejét, valamint a háttérben Kaident és a sátorrészleteket. Az első képen valahogy hiányoznak a finom részletek... :)
A játék talán leglátványosabb helyszíne az X57-es aszteroida az első DLC-ből. Ehhez képest a bolygó az első képen szabályosan ronda! No, itt is volt mit rendbe tenni.
Őszintén szólva kevés erőfeszítéssel sikerült valami sokkal jobbat létrehozni. Így újra élmény elővenni a játékot.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!