Bevezető
Ez az írás azoknak szól, akik kíváncsiak, mire is képes ez a 3 játék valójában a grafika terén, mert bizony vannak rejtett tartalékok bennük.
A három játékot sorra fogom venni, bemutatva a problémákat és a lehetőségeket. Általánosságban szó lesz az FXAA tool használatáról és a config fájlok beállításáról. Mindegyik játék az Unreal Engine-t használja, így sok hasonlóság van a beállítások terén.
Először is töltsük le innen: [link] az FxaaTool_Net2_v1.zip állományt, majd tömörítsük ki egy mappába, ahol nincs útban. Ezt az egy toolt fogjuk használni mindegyik játékhoz, külön profillal. A tool alapvető használatát a következő oldalon mutatom be. A lényege az, hogy csak egyszer kell beállítani (és elmenteni) az adott játékhoz, onnantól kezdve a beállításaink érvényben maradnak a tool elindítása nélkül is.
Sőt, a képernyő képek egyszerű készítését is ez a program végzi a printscr billentyű lenyomásakor, mindhárom játék alatt a játék .exe állományát tartalmazó mappában jönnek létre a képek. A cikkben is ezeket a képeket használtam fel.
Lássunk is hozzá! (amihez hozzányúlsz a későbbiekben, arról készíts biztonsági mentést!)
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!