2024. május 4., szombat

Lefkada - Az ezerarcú sziget

Álomszép helyeken jártunk, finomabbnál finomabb kajákat ettünk, és még pihenni meg bulizni is volt időnk.

13.-14.nap

Elérkezett az a nap is, amit legkevésbé vártunk, délelőtt 10-ig kellett elhagyni a szállást, kipakoltuk a bőröndöket az apartman teraszára, majd délután 4-kor indult vissza a busz. A köztes időben még fürödtünk egy utolsót a tengerben, sétáltunk egyet a városban, én még megettem egy jó nagy adag gyrost és ittam rá egy kis ouzot. :)

Összességében nagyon szuperül telt el ez a 2 hét (utazással együtt), nagyon jól éreztük magunkat, megnéztünk mindent amit akartunk (leszámítva a vízi barlangot Meganisi-nél, ami az elmaradt hajókirándulásban lett volna benne), álomszép helyeken jártunk, finomabbnál finomabb görög kajákat ettünk, és még pihenni meg bulizni is volt időnk. Voltak velünk már veteránnak számító görög utazók is, és nekik is az volt a véleményük, hogy sok szép helyen jártak már, de ez a sziget az elsők közt van, szóval fel van adva a lecke, mert ezt szerintem is nehéz lesz überelni. :)

A cikkben szándékosan nem írtam árakat, de akinek sikerült felkeltenem az érdeklődését, és úgy gondolja ő is el szeretne jönni és megnézni ezt a csodát, az a hozzászólásokban vagy privátban nyugodtan kérdezzen, mert szívesen segítek.

> > Fotóalbum < <

• Görögország, Sarti

A magyarok közt is elég nagy népszerűségnek örvend a hely, mert ár/érték arányban igen kiváló!