2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

Catherine - PS3 bemutató (18+)

Őrület, miket össze nem hoznak a játékfejlesztők, s az eredmény mégis kellemes!

[ ÚJ TESZT ]

Játékmenet II.

Eddig is nehéznek tűnik? Akkor folytatom. A feljutás során még az idővel is versenyt futunk, mert az alattunk lévő elemek fokozatosan tűnnek el. Vagy egy Boss pályán az ellenség több eszközt bevet, hogy szabotáljon minket. De a normál pályákon is előfordulnak bárányok (korábbi áldozatok, akik megbuktak), vagy Minotaurusz-szerű lények, akik mászkálnak, hogy utunkat tudják állni.

Egy idő után tabumondat lesz belőle, ha csak nem vág az eszed

Szerencsére van egy-két hasznos segítség, amit segítségül tudunk hívni. Az egyik, hogy a lépéseinket korlátozott számban vissza tudjuk vonni. A másik a Checkpontok, de fontos megjegyezni, hogy a pályáknak csak korlátozottan tudunk újra nekifutni, szóval, ha az kimerült, akkor csak a mentés-visszatöltés marad.

Tutorial, mentés, történetformálás. Kell még valami?

Plusz a különböző segédeszközök, amiket a pályákról tudunk felvenni:

Enigma-pénz ==> Sok jelentősége nincs, az elért pontot növeli, de erről kicsit később.

Biblia ==> A pályán lévő ellenfeleket elpusztítja egy villámmal.

Sötét blokk ==> 3000 Enigmát ad, és egy új elemet illeszt a pályára (van ennek fehér blokk változata is).

Misztikus párna ==> Fokozattól függően 3000 Enigmát, és 2 vagy 1 extra próbálkozást ad. Komoly plusz, hogy a rendszer nem felejti el, hogyha egy pályán többször futunk neki, és felvesszük.

Csengő ==> Az összes elemet fehér blokká alakítja.

A játék figyeli, mennyire vagyunk ügyesek, és ha sorozatban lépkedünk fel, akkora szorzót kapunk, amennyire jutottunk. Visszavonás használata esetén csak bronz jár, anélkül ezüst. Ha mindent felveszünk, és gyorsak vagyunk, akkor arany díj üti a markunkat. (Nekem csak egyszer sikerült megcsinálni.)

Győzelem, nyertünk egy napot, hogy elölről kezdjük...

Amint feljutottunk a felső szintre, egy oltár előtt tudunk menteni, valamint az itt lévő bárányok segítenek megtanítani az egyes technikákat, melyekkel tudunk haladni.
A fülke nagyon lényeges a történet formálása szempontjából, ugyanis kérdéseket kapunk, mellyel az Order-Freedom mutatót tudjuk variálni. Külön kiemelendő az utolsó 3 kérdés, mert az dönti el a játék végét, a mutató állása mellett.

Ezt mindenkinek a saját ízlésére bízom

Felébredve inkább a történet alakulása, ami lényegesebb, interakcióra minimális lehetőség van. Ami lényeges az a mobiltelefon, itt is tudunk menteni, valamint itt látjuk a trófeáinkat és eredményeinket. De a legfontosabb az üzenetküldés. Ezzel nagyjából be tudjuk lőni az események alakulását, ha megfelelő üzenetekhez a megfelelő válaszokat választjuk. (Itt is jól jön a jó angol nyelvtudás!)

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.